legend

W sprawie dostępności wyślij do nas e-mail na adres info@rpmotorsport.pl

50/120 Złącze Elastyczne Siatka Łącznik 50x120

55,00 zł Brutto
Realizacja 2-4 dni
Ilość Cena Oszczędzasz
4 52,68 zł Do 11,09 zł
 Dostępny

Twoja ocena została dodana.

Wystąpił błąd podczas dodawania oceny.

Tylko zalogowani klienci mogą oceniać produkty.

ocena: 0 / 5
Nie oceniłeś jeszcze tego produktu.
Liczba oddanych głosów: 0
  • Bezpieczne płatności PayU oraz szyfrowane połączenie SSL Bezpieczne płatności PayU oraz szyfrowane połączenie SSL
  • Darmowa dostawa już od 399 pln Darmowa dostawa już od 399 pln
  • 14 dni na zwrot 14 dni na zwrot

Opis

Dzięki temu złączu skończą się Twoje problemy z hałasującym wydechem

Jego producentem jest koreańska firma KUMSUNG BELLOWS. Zdaję sobie sprawę, z tego, że możesz mieć wstręt do wszystkiego, co pochodzi z Azji. Wiadomo, w dzisiejszych czasach prym wiodą produkty z Chin oraz Indii. Na pewno nie jeden z nas na takich produktach się przejechał. Jednak w tym konkretnym przypadku nie musisz się czegokolwiek obawiać.

Zauważ, że żaden z moich konkurentów nie przyznaje się, kto jest producentem jego złączek. Ja natomiast nie mam się czego wstydzić. Zresztą, zgodzisz się pewnie ze mną, że jako kupujący chcesz dokładnie poznać produkt, przed zakupem. W końcu nikt nie chcę kupować kota w worku. W dalszej części tego tekstu udowodnię Ci, że niniejszy produkt jest najbardziej solidnym, z jakim możesz się spotkać. Pokażę Ci również kilka różnic pomiędzy innymi produktami, a tym, który mam przyjemność Ci zaproponować. Gotowy?

 

Stal nierdzewna AISI 304

Surowiec użyty do produkcji to najważniejszy czynnik, jaki powinieneś wziąć pod uwagę. Niemal każdy sprzedawca oferujący złącza w internecie pisze, że ?zostało wykonane ze stali nierdzewnej?. Dla Ciebie, taka informacja wydaje się być cenną, ponieważ jesteś zdania, że stal nierdzewna, to rzeczywiście bardzo porządny surowiec. Nie zapominajmy jednak o tym, że jest wiele rodzajów stali nierdzewnej. Różnią się one składem chemicznym, a co za tym idzie, odpornością temperaturową.

Produkt, jaki tu oglądasz, jest wykonany w całości ze stali nierdzewnej oznaczonej według standardu AISI symbolem 304. Oznacza to, że w stali jest około 8 % Niklu. Dzięki temu masz pewność, że złącze spokojnie wytrzymuje temperatury rzędu 700 stopni Celsjusza.

Aby nie być gołosłownym, bo przecież nie musisz jeszcze mi ufać, postarałem się o analizę składu chemicznego złącza. Analizie zostały poddane 4 elementy, z jakich składa się gotowy produkt. Idąc od lewej strony na poniższym zdjęciu:

  • Wewnętrzny mieszek - najważniejszy element złącza
  • Zewnętrzny oplot
  • Wewnętrzny oplot
  • Kołnierze, do których przyspawujemy pozostałe elementy wydechu w aucie

Wielu sprzedawców, nawet nie wie, z jakiej dokładnie stali jest produkt, który mają w ofercie. W tym momencie najlepsza wskazówka, jaką mogę Ci przekazać brzmi tak ? przyłóż magnes do złącza, jakie jest Ci oferowane. Jeśli magnes przyciągnie produkt, w miejscu, na którym jest oplot, odłóż ten produkt i zrezygnuj z jego zakupu. Jedyne miejsce, gdzie magnes ma prawo reagować to kołnierze na końcu złącza elastycznego. Te elementy nie muszą być wykonane ze stali nierdzewnej. Wystarczy, że są pokryte aluminium. Zabezpieczy to skutecznie przed korozją. Jednakże, złącze, które dziś chciałbym Ci przedstawić w całości powstało ze stali nierdzewnej, a więc kołnierze na jego końcach również.

Ta metoda co prawda nie da Ci pewności co do gatunku stali nierdzewnej, ale na pewno uchroni Cię przed montażem złącza, które ze stalą nierdzewną ma niewiele wspólnego. Niestety z takimi produktami również możesz się spotkać.

Dwuwarstwowy mieszek

Wewnętrzny element, którego gołym okiem nie widać, to najważniejsza część złącza elastycznego. To dzięki niemu złącze jest giętkie ale jednocześnie zachowuje należytą szczelność. Dlatego, aby dodatkowo wydłużyć trwałość tego produktu, zdecydowano się na wykonanie go z dwóch warstw blachy.

 

Wspawanie jako solidny sposób montażu

Teraz zajmijmy się przez chwilę sposobem montażu. Jakiś czas temu na rynku pojawiły się złącza do samodzielnego montażu. Z jednej strony jest to rozwiązanie bardzo dobre, bo przecież możesz samodzielnie naprawić usterkę i przywrócić autu dawną sprawność bez wizyty w warsztacie. To jest największy plus. Jednak jak każde rozwiązanie, ma ono pewną wadę. Po pierwsze, nie w każdym przypadku złącze przeznaczone do skręcenia uda się zamontować z uwagi na ograniczoną ilość miejsca, np umiejscowienie złącza tuż przy kołnierzu, zakręcie lub przy wieszaku. Po drugie, zdarza się, że obejmy na takich złączach potrafią się przemieszczać i odkręcać. Warto pamiętać, że złącze cały czas pracuje i ściśnięcie obejmą może nie być wystarczające.

Ja natomiast proponuję Ci rozwiązanie, które rzeczywiście ma ten minus, że bez wizyty u mechanika się nie obejdzie. Złącze trzeba bowiem wspawać i najlepiej je wspawać migomatem. Jednak ten sposób rozwiąże Twój problem, tak, jak tego pragniesz - naprawisz auto raz i będziesz pewien, że zostało to zrobione porządnie. Dzięki takiemu podejściu, masz kłopot z głowy na kilka najbliższych lat, a przecież to dla Ciebie jest najważniejsze. Nie chcesz bowiem wkrótce ponawiać naprawy, znowu poświęcać czas i ponosić kolejnych kosztów.

Wszystkie opisane rozwiązania sprawiają, że jakość gotowego wyrobu przewyższa pozostałe produkty dostępne na rynku. Dzięki temu na zakupiony tu produkt dostaniesz gwarancję na okres 24 miesięcy.

Opis