W sprawie dostępności wyślij do nas e-mail na adres info@rpmotorsport.pl
INTERCOOLER VW GOLF 7R, SEAT LEON CUPRA, AUDI S3 8V AIRTEC GEN2
AIRTEC Motorsport z dumą przedstawia ulepszenie intercoolera montowanego dla platformy VAG MQB EA888 Gen 3.
Pełna lista zastosowań znajduje się w opisie.
Nasz wszechstronny zestaw został poddany intensywnym testom w Time Attack, Nürburgring i na dynamice, aby zapewnić stałą i dokładną poprawę osiągów.
Ostatni raz ten produkt został dodany do koszyka: 2020-11-09
Pasuje do następujących pojazdów:
Volkswagen Golf Mk7/7.5 R - 2.0 TSI
Volkswagen Golf Mk7/7.5 GTI w tym Clubsport i Clubsport S - 2.0 TSI
Volkswagen Golf Mk7/7.5 Alltrack 1.8 TSI
Seat Leon Cupra 265/280/290/300 - 2.0 TSI
Seat Leon - 1.9/2.0 TSI
Audi S3 8V (warianty Hatchback i Saloon) - 2.0 TSI
Audi TTS 8S - 2.0 TSI
Audi TT 8S - 1.8/2.0 TSI
Audi A3 8V - 1.8/2.0 TSI
Skoda Octavia vRS - 2.0 TSI
Ten freer-flowing intercooler jest bezpośrednim zamiennikiem dla mniejszych i bardziej restrykcyjnych zestawów OEM. Wyposażony w 60 mm rdzeń oraz zbiorniki końcowe o wysokim przepływie, intercooler AIRTEC oferuje znacznie większą powierzchnię, wydajność i objętość niż standardowo. Wlot ma 63 mm, a wylot większy 70 mm, aby jeszcze bardziej poprawić przepływ.
Większy wylot jest najlepiej dopasowany do naszego zestawu dużych rur zasilających 70mm, które stanowią uzupełnienie większego intercoolera i są przyszłościowym rozwiązaniem dla tych właścicieli, którzy chcą jeszcze bardziej zwiększyć moc. Pomimo tej poprawy, pasuje on idealnie do wymiany intercoolera, nie wymaga przycinania ani cięcia i może być używany z klimatyzacją w stanie nienaruszonym.
Podobnie jak w przypadku wszystkich produktów AIRTEC, intercooler został przetestowany na dynamice w stosunku do elementu OEM. Wykazało to ogromną redukcję temperatury wsadu powietrza w stosunku do normy. Nasz samochód testowy został wyposażony w układ wydechowy Cobra cat-back i wyposażony w oprogramowanie Revo Stage 1. Standardowe tempomaty intercoolera zmniejszają się do średnio 64 stopni i osiągają szczyt przy 68 stopniach (po pięciu jazdach tyłem do siebie). W oprogramowaniu Revo Stage 1 samochód miał trudności z uzyskaniem szczytowego wzrostu mocy o 40 KM, ponieważ restrykcyjny i nieefektywny intercooler OEM VW nie był w stanie skutecznie schłodzić temperatury wlotowej.
Po zamontowaniu intercoolera AIRTEC, IAT odnotował ogromny spadek temperatury o 120 stopni, utrzymując temperatury o wiele bliżej temperatury otoczenia i udowadniając, że jest to bardziej niezawodna praca po pracy. Dało to ogromny wzrost wydajności, o czym świadczą poniższe wyniki testów dynamometrycznych. Wyniki testów przeprowadzonych na torze AmD Tuning:
Wszystkie badania, projektowanie i rozwój prowadzone są w siedzibie AIRTEC w Wielkiej Brytanii przez nasz zespół najlepszych producentów i inżynierów. Długie dni torów w Wielkiej Brytanii i wielokrotne wyjazdy na Nürburgring uzupełniają nasz rozbudowany program rozwoju i testowania.
Dążymy do tego, aby wszystkie nasze produkty przeszły wyczerpujący test, dzięki czemu możemy skupić się na zapewnieniu ich najwyższej jakości, dostarczając Państwu najlepsze osiągi na drodze i torze.
Wymiary intercoolera:
Grubość rdzenia: 60 mm
Wysokość: 420 mm
Szerokość: 860 mm
- Marka
- Audi
Seat
Skoda
Volkswagen