MQB 1.8 / 2.0T DIVERTER VALVE KIT (EA888.3)
zoom_out_map
chevron_left chevron_right

W sprawie dostępności wyślij do nas e-mail na adres info@rpmotorsport.pl

MQB 1.8 / 2.0T DIVERTER VALVE KIT (EA888.3)

1 295,00 zł (brutto) 1 052,85 zł (netto)
Brutto Dostępność? Wyślij e-mail.
notifications_active Ostatnie sztuki w magazynie

Musisz być zalogowany, aby móc negocjować ceny

Bezpieczne płatności PayU oraz szyfrowane połączenie SSL
Darmowa dostawa już od 499 pln. Przesyłki nadajemy również w paczkomatach Inpost.
14 dni na zwrot
Opis

Zestaw CTS Turbo 2.0T DV (DIVERTER VALVE) KIT (EA888.3) jest wykonany z kęsów i w pełni sprawny.  Nasz zestaw jest przystosowany do współpracy z całą elektroniką fabryczną, nie powoduje wyrzucania błędów i jest typu plug and play bez konieczności przedłużania okablowania.  Zestaw CTS Turbo 2.0T DV (DIVERTER VALVE) (EA888.3) zastępuje fabryczną jednostkę z tworzywa sztucznego, która była podatna na awarie spowodowane rozerwanymi membranami, pękniętym tworzywem sztucznym i wadliwym działaniem elektrycznym.  Nasza konstrukcja tłokowa zapewnia długą żywotność, łatwą instalację, całkowitą łatwość serwisowania oraz świetny dźwięk.  Zawór ten jest dość kompaktowy, nieco krótszy od jednostki oryginalnej.

Pasuje do:

B9 Audi A4/A5/Allroad/Q5 (EA888 Gen 3)

MK7 Golf R (EA888 Gen 3)

MK7 Golf GTI (EA888 Gen 3)

MK7 Golf 1.8 TSI (EA888 Gen. 3)

MKIII Audi S3 (EA888 Gen 3)

MKIII Audi A3 (EA888 Gen 3)

MK2 Audi TT (EA888 Gen 3)

Skoda Octavia VRS (EA888 Gen 3)

MKVI+ Jetta (EA888 Gen 3)

MKII Beatle (EA888 Gen 3)

Passat B7 (EA888 Gen 3)

Cechy produktu:

T6061 aluminiowa konstrukcja 

Wykończenie anodowane na czarno

Pełna kompatybilność z elektroniką OE

W pełni funkcjonalna konstrukcja tłokowa

Nie jest wymagane dodatkowe okablowanie

Znacząca poprawa niezawodności w stosunku do OE

Dodatkowa czerwona sprężyna jest przeznaczona do zastosowań z wysokim doładowaniem 2bar+

Kompaktowa konstrukcja z łatwością mieści się w ciasnych miejscach

Zobacz film:

Opis
CTS-DV-0002-3
Nowy produkt
Marka
Audi
Seat
Skoda
Volkswagen
chat Komentarze (0)