W sprawie dostępności wyślij do nas e-mail na adres info@rpmotorsport.pl
MQB 1.8 / 2.0T DIVERTER VALVE KIT (EA888.3)
Zestaw CTS Turbo 2.0T DV (DIVERTER VALVE) KIT (EA888.3) jest wykonany z kęsów i w pełni sprawny. Nasz zestaw jest przystosowany do współpracy z całą elektroniką fabryczną, nie powoduje wyrzucania błędów i jest typu plug and play bez konieczności przedłużania okablowania. Zestaw CTS Turbo 2.0T DV (DIVERTER VALVE) (EA888.3) zastępuje fabryczną jednostkę z tworzywa sztucznego, która była podatna na awarie spowodowane rozerwanymi membranami, pękniętym tworzywem sztucznym i wadliwym działaniem elektrycznym. Nasza konstrukcja tłokowa zapewnia długą żywotność, łatwą instalację, całkowitą łatwość serwisowania oraz świetny dźwięk. Zawór ten jest dość kompaktowy, nieco krótszy od jednostki oryginalnej.
Pasuje do:
B9 Audi A4/A5/Allroad/Q5 (EA888 Gen 3)
MK7 Golf R (EA888 Gen 3)
MK7 Golf GTI (EA888 Gen 3)
MK7 Golf 1.8 TSI (EA888 Gen. 3)
MKIII Audi S3 (EA888 Gen 3)
MKIII Audi A3 (EA888 Gen 3)
MK2 Audi TT (EA888 Gen 3)
Skoda Octavia VRS (EA888 Gen 3)
MKVI+ Jetta (EA888 Gen 3)
MKII Beatle (EA888 Gen 3)
Passat B7 (EA888 Gen 3)
Cechy produktu:
T6061 aluminiowa konstrukcja
Wykończenie anodowane na czarno
Pełna kompatybilność z elektroniką OE
W pełni funkcjonalna konstrukcja tłokowa
Nie jest wymagane dodatkowe okablowanie
Znacząca poprawa niezawodności w stosunku do OE
Dodatkowa czerwona sprężyna jest przeznaczona do zastosowań z wysokim doładowaniem 2bar+
Kompaktowa konstrukcja z łatwością mieści się w ciasnych miejscach
Zobacz film:
- Marka
- Audi
Seat
Skoda
Volkswagen