Tłumiki dedykowane do wspawania

Tłumiki dedykowane do wspawania

Tłumik Końcowy CHEVROLET Corvette 5.7 V8 do wspawania
Dostępny na zamówienie
Tłumik do wspawania w miejsce oryginalnego. Średnica rury, wymiary puszki tłumika oraz jej długość dobrana tak aby montaż tłumika był jak najłatwiejszy.Tłumik o konstrukcji przelotowej wygłuszony nierdzewną wełną stalową oraz matą szklaną odporną na temperaturę 800 stopni Celsjusza (mata szklana z pełnego włosa - nie stosujemy skrawków). Całkowicie spawany przez robota spawalniczego, ręcznie wykańczany. Każdy element produktu wykonany w technologii CNC. Zastosowano tłoczone denka odporne na pękanie.Wymiary tłumika:Długość puszki - 350 mmŚrednica rury - 63,5 mmSzerokość/wysokość puszki tłumika - 130x220 mm
515,00 zł
Tłumik Końcowy VOLKSWAGEN Golf V 3.2 do wspawania
Dostępny na zamówienie
Tłumik do wspawania w miejsce oryginalnego. Średnica rury, wymiary puszki tłumika oraz jej długość dobrana tak aby montaż tłumika był jak najłatwiejszy.Tłumik o konstrukcji przelotowej wygłuszony nierdzewną wełną stalową oraz matą szklaną odporną na temperaturę 800 stopni Celsjusza (mata szklana z pełnego włosa - nie stosujemy skrawków). Całkowicie spawany przez robota spawalniczego, ręcznie wykańczany. Każdy element produktu wykonany w technologii CNC. Zastosowano tłoczone denka odporne na pękanie.Wymiary tłumika:Długość puszki - 350 mmŚrednica rury - 63,5 mmSzerokość/wysokość puszki tłumika - 130x220 mm
415,00 zł
Tłumik Końcowy NISSAN 350Z do wspawania
Dostępny na zamówienie
Tłumik do wspawania w miejsce oryginalnego. Średnica rury, wymiary puszki tłumika oraz jej długość dobrana tak aby montaż tłumika był jak najłatwiejszy.Tłumik o konstrukcji przelotowej wygłuszony nierdzewną wełną stalową oraz matą szklaną odporną na temperaturę 800 stopni Celsjusza (mata szklana z pełnego włosa - nie stosujemy skrawków). Całkowicie spawany przez robota spawalniczego, ręcznie wykańczany. Każdy element produktu wykonany w technologii CNC. Zastosowano tłoczone denka odporne na pękanie.Wymiary tłumika:Długość puszki - 350 mmŚrednica rury - 63,5 mmŚrednica puszki - 130 mm
345,00 zł
Tłumik Końcowy BMW E30 318i 1.8 do wspawania
Dostępny na zamówienie
Tłumik do wspawania w miejsce oryginalnego. Średnica rury, wymiary puszki tłumika oraz jej długość dobrana tak aby montaż tłumika był jak najłatwiejszy.Tłumik o konstrukcji przelotowej wygłuszony nierdzewną wełną stalową oraz matą szklaną odporną na temperaturę 800 stopni Celsjusza (mata szklana z pełnego włosa - nie stosujemy skrawków). Całkowicie spawany przez robota spawalniczego, ręcznie wykańczany. Każdy element produktu wykonany w technologii CNC. Zastosowano tłoczone denka odporne na pękanie.Wymiary tłumika:Długość puszki - 450 mmŚrednica rury - 50 mmŚrednica puszki - 150 mm
385,00 zł
Tłumik Końcowy BMW E39 M5 5.0 V8 2000-2003 do wspawania
Dostępny na zamówienie
Tłumik do wspawania w miejsce oryginalnego. Średnica rury, wymiary puszki tłumika oraz jej długość dobrana tak aby montaż tłumika był jak najłatwiejszy.Tłumik o konstrukcji przelotowej wygłuszony nierdzewną wełną stalową oraz matą szklaną odporną na temperaturę 800 stopni Celsjusza (mata szklana z pełnego włosa - nie stosujemy skrawków). Całkowicie spawany przez robota spawalniczego, ręcznie wykańczany. Każdy element produktu wykonany w technologii CNC. Zastosowano tłoczone denka odporne na pękanie.Wymiary tłumika:Długość puszki - 350 mmŚrednica rury - 63,5 mmSzerokość/wysokość puszki tłumika - 100x180 mm
375,00 zł
Tłumik Środkowy DODGE CHALLENGER V6 3.6 do wspawania
Dostępny na zamówienie
Tłumik do wspawania w miejsce oryginalnego. Średnica rury, wymiary puszki tłumika oraz jej długość dobrana tak aby montaż tłumika był jak najłatwiejszy.Tłumik o konstrukcji przelotowej wygłuszony nierdzewną wełną stalową oraz matą szklaną odporną na temperaturę 800 stopni Celsjusza (mata szklana z pełnego włosa - nie stosujemy skrawków). Całkowicie spawany przez robota spawalniczego, ręcznie wykańczany. Każdy element produktu wykonany w technologii CNC. Zastosowano tłoczone denka odporne na pękanie.Wymiary tłumika:Długość puszki - 350 mmŚrednica rury - 63,5 mmŚrednica puszki - 130 mm
345,00 zł
Tłumik RM MOTORS JEEP Cherokee XJ, 2.5 i 4.0 benz.
Dostępny na zamówienie
Tłumik RM MOTORS JEEP Cherokee XJ, 2.5 i 4.0 benz.Poniżej szczegółowa lista modeli:2.5 (EPE) 2469ccm 121KM/89kW 1995/10-2001/092.5 SE (EPE) 2464ccm 118KM/87kW 1996/10-1999/092.5 i 4x4 (EPE HX) 2469ccm 122KM/90kW 1991/12-2001/094.0 i (MX) 3960ccm 184KM/135kW 1999/02-2001/094.0 i (MX) 3964ccm 184KM/135kW 1991/12-2001/094.0 i 4x4 (ERH) 3964ccm 178KM/131kW 1995/01-2001/09Tłumik do wspawania w miejsce oryginalnego. Średnica rury, wymiary puszki tłumika oraz jej długość dobrana tak aby montaż tłumika był jak najłatwiejszy.Model: E002/63/450
480,00 zł
Tłumik RM MOTORS JEEP COMMANDER V8 5.7 2006-2010
Dostępny na zamówienie
Tłumik RM MOTORS JEEP COMMANDER V8 5.7 2006-2010COMMANDER (XK, XH)5.7 HEMI 4x4 (EZH) 5654ccm 347KM/255kW 2009/06-2010/125.7 V8 4x4 (EZB) 5654ccm 326KM/240kW 2005/09-2010/12Tłumik do wspawania w miejsce oryginalnego. Średnica rury, wymiary puszki tłumika oraz jej długość dobrana tak aby montaż tłumika był jak najłatwiejszy.Model: E002/63/450
560,00 zł