Tarcze hamulcowe sportowe 2-częściowe S3/CUPRA/RS/GOLF R
zoom_out_map
chevron_left chevron_right

W sprawie dostępności wyślij do nas e-mail na adres info@rpmotorsport.pl

Nowy

Tarcze hamulcowe sportowe 2-częściowe S3/CUPRA/RS/GOLF R

SG2FC1877 - Tarcze hamulcowe sportowe 2-częściowe pływające seria SG (Para) EBC Brakes

4 999,00 zł (brutto) 4 064,23 zł (netto)
Brutto Dostępność? Wyślij e-mail.
check Dostępność? Wyślij e-mail.

Ostatni raz ten produkt został dodany do koszyka: 2020-10-15

Musisz być zalogowany, aby móc negocjować ceny

Bezpieczne płatności PayU oraz szyfrowane połączenie SSL
Darmowa dostawa już od 499 pln. Przesyłki nadajemy również w paczkomatach Inpost.
14 dni na zwrot
Opis

Każda tarcza jest odlewana z wysokowęglowego stopu G3500, który posiada wysoką zawartość węgla i miedzi, a co za tym idzie doskonałą przewodność cieplną, a także bardzo dobre właściwości ścierne. W procesie produkcji, EBC Brakes korzysta z odlewu metodą „centre split”, która to pozwala na wykonywanie tarcz mniej podatnych na odkształcenia przy działaniu wysokiej temperatury (taki problem jest powszechny przy użyciu standardowych, tanich metod odlewniczych). Zapewnia to maksymalną trwałość i wydajność tarczy hamulcowej, szczególnie podczas wyczynowej jazdy rajdowej lub wyścigowej. Dodatkowo na tarczach znajdują się nacięcia, odpowiedzialne za usuwanie resztek pyłu ścieranych z okładzin klocków oraz zmniejszenie ciśnienia gazów powstającego pomiędzy okładziną, a tarczą.

Tarcze EBC Racing wyposażone są w 48 wewnętrznych, kierunkowych (prawo-lewo) kominów wentylacyjnych, których zadaniem jest chłodzenie tarczy.

Flansza (tzw. dzwon) zastosowana w tarczach EBC Racing jest precyzyjnie wycięta z kawałka aluminium wykorzystywanego w przemyśle lotniczym i kosmicznym, dzięki czemu jest mocna i lekka. Flansza anodowana jest na czarno, dzięki czemu ma wysoką odporność na korozję i wysokie walory estetyczne. Flansza może być wykorzystywana do różnych tarcz hamulcowych.

Jednym z najmniejszych, a jednocześnie najbardziej innowacyjnych komponentów zastosowanych w tarczach EBC Racing, są wykonane ze stali nierdzewnej śruby SD-Drive ™ mocujące flansze do tarczy. W przeciwieństwie do większości śrub konkurencji, które są obrabiane ze stali a następnie ocynkowane w celu obniżenia kosztów, nasze śruby SD-Drive ™ są wyprodukowane z jednego kawałka stali nierdzewnej, co zapewnia maksymalną wytrzymałość i odporność na korozję. Każda śruba jest wyposażona w sprężynowy klips zapewniający absorbcję drgań, efektem jest cicha praca podczas jazdy.

DANE TECHICZNE

  • Typ: Nacinana
  • Pełne/Wentylowane: Wentylowane
  • Ilość otworów: 5
  • Średnica (mm): 340
  • Grubość (mm): 30
  • Minimalna grubość (mm): 28
  • Zastosowanie na oś: Przód

ZASTOSOWANIE

MarkaModelSilnikWartośćMoc (KM)Rocznik
AUDI Q3 QUATTRO 2.0 TURBO 187 2018-
AUDI Q3 QUATTRO 2.0 TURBO 227 2018-
AUDI S3 8V 2.0 TURBO 300 2013-2016
AUDI S3 8V 2.0 TURBO 280 2013-2016
AUDI S3 8V 2.0 TURBO 310 2016-2020
AUDI TT QUATTRO 8S 2.0 TURBO 230 2014-
AUDI TTS QUATTRO 8S 2.0 TURBO 310 2014-
AUDI TTS QUATTRO 8S 2.0 TURBO 310 2015-
SEAT LEON (5F) 2.0 TURBO CUPRA 265 2014-2016
SEAT LEON (5F) 2.0 TURBO CUPRA 280 2014-2016
SEAT LEON (5F) 2.0 TURBO CUPRA 265 2014-2016
SEAT LEON (5F) 2.0 TURBO CUPRA 265 2014-2016
SEAT LEON (5F) 2.0 TURBO CUPRA 290 2015-2017
SEAT LEON (5F) 2.0 TURBO CUPRA 300 2017-2020
SEAT TARRACO 1.5 TURBO 150 2018-
SEAT TARRACO 2.0 TD 150 2018-
SEAT TARRACO 2.0 TD 190 2018-
SEAT TARRACO 2.0 TURBO 190 2018-
SKODA OCTAVIA (5E) 1.8 TURBO 180 2013-2020
SKODA OCTAVIA (5E) 1.8 TURBO 180 2013-2020
SKODA OCTAVIA (5E) 2.0 TD 184 2013-2020
SKODA OCTAVIA (5E) 2.0 TD 184 2013-2020
SKODA OCTAVIA (5E) 2.0 TURBO 190 2017-2020
SKODA OCTAVIA (5E) 2.0 TURBO 190 2017-2020
SKODA OCTAVIA (5E) 2.0 TURBO RS 220 2013-2017
SKODA OCTAVIA (5E) 2.0 TURBO RS 230 2015-2019
SKODA OCTAVIA (5E) 2.0 TURBO RS 245 2017-2020
SKODA OCTAVIA (5E) 2.0 TURBO VRS 220 2013-2017
SKODA OCTAVIA (5E) 2.0 TURBO VRS 230 2015-2019
SKODA OCTAVIA (5E) 2.0 TURBO VRS 245 2017-2020
SKODA SUPERB (3T) 3.6 4WD 260 2014-2015
SKODA SUPERB (3V) 2.0 TURBO 280 2015-
VOLKSWAGEN ARTEON 1.5 TURBO 150 2018-
VOLKSWAGEN ARTEON 2.0 TD 150 2017-
VOLKSWAGEN ARTEON 2.0 TD 190 2018-
VOLKSWAGEN ARTEON 2.0 TD 190 2018-
VOLKSWAGEN ARTEON 2.0 TURBO 280 2017-
VOLKSWAGEN ARTEON 2.0 TURBO 190 2018-
VOLKSWAGEN ARTEON 2.0 TWIN TD 240 2017-
VOLKSWAGEN CC 2.0 TURBO 2012-2017
VOLKSWAGEN CC 3.6 2012-2017
VOLKSWAGEN GOLF (MK7) PERFORMANCE PACKAGE 2.0 TURBO GTI 230 2013-2017
VOLKSWAGEN GOLF (MK7) CLUBSPORT S 2.0 TURBO GTI 310 2016-2019
VOLKSWAGEN GOLF (MK7) CLUBSPORT 2.0 TURBO GTI 265 2016-2019
VOLKSWAGEN GOLF (MK7) CLUBSPORT S 2.0 TURBO GTI 310 2016-2019
VOLKSWAGEN GOLF (MK7) PERFORMANCE PACKAGE 2.0 TURBO GTI 247 2017-2019
VOLKSWAGEN GOLF (MK7) 2.0 TURBO R 280 2013-2019
VOLKSWAGEN GOLF (MK7) 2.0 TURBO R 300 2013-2019
VOLKSWAGEN GOLF (MK7) 2.0 TURBO R 300 2013-2019
VOLKSWAGEN GOLF (MK7) 2.0 TURBO R 310 2017-2019
VOLKSWAGEN PASSAT (B7) 3.6 2012-2014
VOLKSWAGEN PASSAT (B8) 2.0 TURBO 220 2015-
VOLKSWAGEN PASSAT (B8) 2.0 TURBO 280 2016-
VOLKSWAGEN PASSAT (B8) 2.0 TWIN TD 240 2014-
VOLKSWAGEN PASSAT ALLTRACK (3G) 2.0 TD 184 2015-
VOLKSWAGEN PASSAT ALLTRACK (3G) 2.0 TD 190 2015-
VOLKSWAGEN PASSAT ALLTRACK (3G) 2.0 TD 240 2015-
VOLKSWAGEN PASSAT ALLTRACK (3G) 2.0 TURBO 220 2015-
VOLKSWAGEN TIGUAN (MK2) 1.4 TURBO 150 2016-
VOLKSWAGEN TIGUAN (MK2) 1.4 TURBO 150 2016-
VOLKSWAGEN TIGUAN (MK2) 2.0 TD 190 2016-
VOLKSWAGEN TIGUAN (MK2) 2.0 TD 150 2016-
VOLKSWAGEN TIGUAN (MK2) 2.0 TD 150 2016-
VOLKSWAGEN TIGUAN (MK2) 2.0 TD 190 2016-
VOLKSWAGEN TIGUAN (MK2) 2.0 TURBO 220 2016-
VOLKSWAGEN TIGUAN (MK2) 2.0 TURBO 180 2016-
VOLKSWAGEN TIGUAN (MK2) 2.0 TWIN TD 240 2016-
VOLKSWAGEN TIGUAN ALLSPACE 1.4 TURBO 150 2017-
VOLKSWAGEN TIGUAN ALLSPACE 2.0 TD 150 2017-
VOLKSWAGEN TIGUAN ALLSPACE 2.0 TD 190 2017-
VOLKSWAGEN TIGUAN ALLSPACE 2.0 TD 150 2017-
VOLKSWAGEN TIGUAN ALLSPACE 2.0 TURBO 180 2017-
VOLKSWAGEN TIGUAN ALLSPACE 2.0 TURBO 220 2017-
VOLKSWAGEN TIGUAN ALLSPACE 2.0 TWIN TD 220 2017-

Rzeczywisty wygląd towaru może różnić się od tego, który widnieje na zdjęciach.

Opis
SG2FC1877
chat Komentarze (0)