legend

W sprawie dostępności wyślij do nas e-mail na adres info@rpmotorsport.pl

Złącze elastyczne 64 mm 2,5 cala NIERDZEWNE

71,00 zł
Brutto Realizacja 2-4 dni
 Dostępny
Złącze elastyczne 64 mm 2,5 cala NIERDZEWNE 4 1 5 1

Twoja ocena została dodana.

Wystąpił błąd podczas dodawania oceny.

Tylko zalogowani klienci mogą oceniać produkty.

Ocena
Ocena
Ocena
Ocena
Ocena
ocena: 4 / 5
Nie oceniłeś jeszcze tego produktu.
Liczba oddanych głosów: 1
  • Bezpieczne płatności PayU oraz szyfrowane połączenie SSL Bezpieczne płatności PayU oraz szyfrowane połączenie SSL
  • Darmowa dostawa już od 499 pln. Przesyłki nadajemy również w paczkomatach Inpost. Darmowa dostawa już od 499 pln. Przesyłki nadajemy również w paczkomatach Inpost.
  • 14 dni na zwrot 14 dni na zwrot

Opis

  • Wykonane w całości ze stali nierdzewnej AISI 304
  • Wysoka odporność temperaturowa
  • Skutecznie tłumi wibracje
  • Od wewnątrz wzmocnione tzw. peszlem
  • Średnica wewnętrzna: 64 mm
  • Długość całkowita: 120 mm
  • Przeznaczone do wspawania - pewny montaż
  • Produkt NOWY
  • Gwarancja na okres 24 miesięcy
  • Dokument zakupu: Paragon lub Faktura VAT

Złącze zbudowane jest z trzech głównych warstw, które widać na fotografii po lewej stronie. Każda z warstw wykonana jest w całości ze stali nierdzewnej. Gatunek stali to 304 (wg. standardu AISI) - zawiera około 8-10% Niklu. Ta wiadomość oznacza dla Ciebie, że z powodzeniem wytrzymuje ono temperatury rzędu 700 - 800 stopni. Decydując się więc na to złącze, wybierasz rozwiązanie, dzięki któremu masz problem z głowy na najbliższych kilka lat. Z pewnością nie rozleci się po pierwszych kilku miesiącach.


Złącze przeznaczone jest do wspawania. Dzięki temu masz pewność, że część zostanie trwale zamontowana, i nie dojdzie do rozłączenia elementów, gdzieś w drodze, daleko od domu.

Wewnętrzny element, którego nie widać gołym okiem, to najważniejsza część złącza elastycznego. To dzięki niemu złącze jest giętkie, ale jednocześnie zachowuje należytą szczelność. Dlatego, aby dodatkowo wydłużyć trwałość tego elementu, wykonano go z dwóch warstw blachy, co widać, na zdjęciu obok. To rozwiązanie stosowane jest w produktach oryginalnych, montowanych po raz pierwszy w wielu modelach aut.


Cenna porada: Część należy wspawać migomatem. Dodatkowo, aby wydłużyć trwałość produktu sprawdź lub poleć mechanikowi, by sprawdził, w jakim stanie są poduszki pod silnikiem oraz skrzynią biegów. Jeśli będą one posiadały nadmierny luz, spowoduje to szybsze zużycie złącza, a w skrajnym przypadku złącze może się "zerwać" nawet tuż po zamontowaniu.

 

Opis