RaceChip S - moduł, box, chiptuning
zoom_out_map
chevron_left chevron_right

W sprawie dostępności wyślij do nas e-mail na adres info@rpmotorsport.pl

Nowy

RaceChip S - moduł, box, chiptuning

RaceChip S - MODUŁ PODSTAWOWY. DOBRE OSIĄGI I WYSOKA JAKOŚĆ.

  • +20% MOCY & MOMENTU OBROTOWEGO
  • OSZCZĘDNOŚĆ NAWET 10% PALIWA
  • 5 STARANNIE DOSTROJONYCH MAP
649,00 zł (brutto) 527,64 zł (netto)
Brutto Realizacja 2-4 dni
check Na zamówienie

Musisz być zalogowany, aby móc negocjować ceny

Bezpieczne płatności PayU oraz szyfrowane połączenie SSL
Darmowa dostawa już od 499 pln. Przesyłki nadajemy również w paczkomatach Inpost.
14 dni na zwrot
Opis

Dobre osiągi i wysoka jakość.

Moduł podstawowy. Najnowocześniejsze rozwiązania w przemyśle motoryzacyjnym, konfiguracja dla konkretnego silnika oraz kompleksowy serwis stanowią doskonały pakiet dla początkujących entuzjastów chiptuningu.

+20%KM(1) +20%Nm(1)
  • 5 starannie dostrojonych map

  • Oszczędność nawet do 10% paliwa

Całkiem nowe wrażenia z jazdy Twoim własnym samochodem z modułem RaceChip

  • Moc:184 HP (seria)+34 KM
  • Moment obrotowy:380 Nm (seria)+101 Nm
  • 0-100 km/h:6.8 s8.1 s (seria)
  • Wyniki uzyskane w BMW 320d z modułem RaceChip

Liczy się precyzyjne strojenie

Moduły RaceChip S są wyposażone w mapy, odpowiednie dla Twojego samochodu. Możesz też użyć pokrętła regulacyjnego, aby wybrać jedną z 5 precyzyjnie dobranych map. Dzięki temu dostosujesz osiągi i charakterystykę silnika do swoich potrzeb.

  • 5 precyzyjnie dostrojonych map pozwala dobrać parametry do Twoich indywidualnych potrzeb
  • Prosta obsługa pokrętłem regulacyjnym

Instalacja Plug & Play – najnowocześniejsza technologia

Niezwykle zaawansowane funkcje

Przyrost mocy jak przy programowaniu fabrycznym

Sekretem jest optymalizacja oprogramowania

(1)wszystkie zaprezentowane tu silniki oparte są na tym samym bloku silnika Obecnie producenci samochodów opracowują tylko kilka podstawowych silników i ustawiają moc przy pomocy modułu sterującego (ECU): ten sam osprzęt, ale inne oprogramowanie. Załoga RaceChip to prawdziwi eksperci w modyfikacji oprogramowania samochodowego. Sczytujemy dane z konkretnego ECU przy pomocy naszych urządzeń i indywidualnie je optymalizujemy. W ten sposób uzyskujemy znaczny przyrost mocy, nawet do 30%. Wykorzystujemy jedynie dostępne rezerwy mocy i mieścimy się w określonych tolerancjach. To ważne, aby Twój silnik działał sprawnie przez długi czas. Fabryczne systemy ochrony silnika pozostają nienaruszone. Proste. Przetestowane. Bezpieczne. RaceChip.

Skomplikowana technologia. Prosty montaż.

Zamontuj RaceChip samodzielnie w zaledwie kilkanaście minut. System Plug & Drive RaceChip: możesz z łatwością samodzielnie zamontować każdy z naszych modułów modyfikujących oprogramowanie, bez żadnej specjalistycznej wiedzy czy narzędzi. Wystarczy 10-15 minut. Zobacz, jak to wygląda krok po kroku na przykładowym modelu. Do każdego modułu otrzymasz konkretną instrukcję montażu, dedykowaną do Twojego modelu, a dla wielu modeli w naszej bazie znajdują się również filmiki instruktażowe.

Jak działają nasze modyfikacje?

Optymalizacja silników turbo common rail – wyjaśnienie

Nowoczesne silniki diesla z turbodoładowaniem wykorzystują czujniki do zbierania, monitorowania i przekazywania ważnych informacji do modułu sterującego (ECU). Następnie, w oparciu o dane pomiarowe, ECU wysyła polecenia do różnych systemów w silniku, np. to układu wtrysku paliwa. Właśnie w tym momencie wkracza do akcji RaceChip. Nasz wspomagający moduł sterujący sczytuje informacje bezpośrednio z czujnika common rail oraz czujnika ciśnienia doładowania, np. ciśnienie wtrysku paliwa, ilość podawanego paliwa, częstotliwość wtrysków oraz ciśnienie doładowania. Sygnały są optymalizowane na bieżąco przy pomocy naszego oprogramowania, a następnie przekazywane do ECU pojazdu. W tym samym czasie, ECU dostraja wszystkie inne istotne parametry silnika do nowych, zoptymalizowanych wartości. Kluczową zaletą jest to, że fabryczny moduł sterujący (ECU) ma zawsze pełną kontrolę nad wszystkimi parametrami kontrolnymi silnika. Optymalizacja sygnałów prowadzi do zwiększenia ilości podawanego paliwa, podniesienia ciśnienia wtrysku oraz – do pewnego stopnia – ciśnienia doładowania. To zwiększa kompresję paliwa i w rezultacie siła eksplozji wzrasta. Większa podaż paliwa dodatkowo wzmacnia ten efekt. Znacząco podnosi się całkowita sprawność silnika oraz jego potencjał. Dla Ciebie oznacza to więcej mocy oraz zupełnie nowy wymiar przyjemności z jazdy.

Optymalizacja turbodoładowanych silników benzynowych – wyjaśnienie

Nowoczesne silniki benzynowe wykorzystują czujniki, aby zbierać i monitorować różne parametry podczas swojego działania. Te dane przetwarzane są przez jednostkę sterującą (ECU). Dawka paliwa przy wtrysku, ciśnienie doładowania oraz ilość powietrza to kluczowe czynniki dla poprawy osiągów z modułami RaceChip. Aby usprawnić działanie doładowanych silników benzynowych z wtryskiem bezpośrednim (bez względu na to, czy to z turbiną, czy z kompresorem), moduł RaceChip musi sczytać i skorygować odpowiednie parametry: dane z czujnika ciśnienia doładowania, czujnika ciśnienia na kolektorze dolotowym oraz przepływomierza. Oprogramowanie modułu przetwarza te dane w czasie rzeczywistym i po optymalizacji przekazuje je do odpowiednik czujników sterujących pojazdu. W rezultacie odczuwalny jest znaczny przyrost mocy – dzięki zwiększeniu ciśnienia doładowania, dobraniu odpowiedniego kąta wtrysku paliwa oraz nieznacznym zwiększeniu dawki paliwa. Podniesienie ciśnienia doładowania odbywa się przez zwiększenie obrotów turbiny w określonym przez nas zakresie, dzięki czemu podnosi się sprawność silnika. To zapewnia większą ilość powietrza i pozwala na precyzyjniejsze ustawienie częstotliwości zapłonu, co prowadzi do pełniejszego spalania w cylindrach. Przez zwiększona ilość dostępnego powietrza należy nieco zwiększyć dawkę paliwa, aby uzyskać idealną mieszanką paliwowo-powietrzną w komorze spalania. Większa moc i wyższa sprawność silnika to wynik tego idealnie zgranego współdziałania wielu czynników. Wszystkie istotne parametry są nieustannie sczytywane i sprawdzane, aby na bieżąco odzwierciedlać stan rzeczywisty. Zintegrowane systemy bezpieczeństwa w Twoim silniku zawsze mają kontrolę, również z modułem RaceChip, i przy jakichkolwiek odstępstwach od normy skutecznie zapobiegają awariom. Dzięki temu silnik jest zawsze bezpieczny.

Optymalizacja to nie jest już ta stara, dobrze znana optymalizacja

Porównanie modyfikacji przez łącza OBD i moduły Ogólnie mówiąc, można wyróżnić dwa podejścia do modyfikacji elektroniki: (1) bezpośrednie przeprogramowanie modułu sterującego silnika (ECU) przez tzw. „diagnostykę na pokładzie” (on-board diagnostics – OBD); (2) optymalizacja przy użyciu różnie nazywanych, dodatkowych modułów sterujących (boxy, chipy, piggyback).

Bezpośrednia modyfikacja i remapowanie ECU Poprawa osiągów następuje przez optymalizację sygnałów elektronicznych. Odbywa się to przez port OBD2 (wykorzystywany również do odczytywania błędów silnika), lub przez włamanie się do ECU i zmodyfikowanie lub zastąpienie fabrycznego oprogramowania – zwykle określa się to jako remapowanie lub flashowanie ECU. Krótko mówiąc, to spora ingerencja w konfigurację producenta. Taka technologia remapowania może być stosowana przy wszystkich silnikach z elektronicznym modułem sterującym.

  • Fabryczne komponenty i oprogramowanie poddawane są zmianom, zazwyczaj na stałe.
  • Fabryczne oprogramowanie jest zmienione lub całkowicie zastąpione, co często dezaktywuje systemy bezpieczeństwa.
  • Mozolna instalacja przez fachowca bez wyraźnej poprawy osiągów.
  • Powrót do stanu fabrycznego wymaga sporego wysiłku i może kosztować. Zmiany będą możliwe do wykrycia przez producenta.

Optymalizacja przy pomocy dodatkowego modułu Poprawa osiągów następuje przez optymalizację elektronicznych sygnałów sterujących silnika. Zewnętrzny moduł sterujący (rodzaj minikomputera) jest umieszczany pomiędzy czujnikami, a elementami sterującymi silnika, co umożliwia poprawę osiągów do 30% przy wykorzystaniu oprogramowania RaceChip. Ta technologia może być stosowana we wszystkich współczesnych silnikach diesla oraz benzynowych z doładowaniem.

  • Nie zmienia fabrycznych komponentów, ani oprogramowania.
  • Wszystkie systemy bezpieczeństwa w silniku pozostają nienaruszone. Optymalizacja osiągów następuje w graniach rezerw mocy dla danej jednostki.
  • Prosty montaż, który można wykonać samodzielnie w 10-15 minut bez żadnych specjalistycznych narzędzi.
  • Bezproblemowy powrót do stanu seryjnego.

Przykład: RaceChip nie tylko daje Ci poprawę osiągów, które porównywalne są do osiągów mocniejszych wersji bezpośrednio od producenta, ale oferuje to wszystko za znacznie niższą cenę. Bez żadnych kompromisów.

Twój silnik ma sporą rezerwę mocy.

Uwolnij cały potencjał swojego samochodu z modułem RaceChip. Dlaczego modele tego samego producenta z silnikami o tej samej pojemności i ilości cylindrów mają różną moc? Ponieważ często jedyną różnicą pomiędzy nimi jest elektronika sterująca. Komponenty są te same – różnica sprowadza się do oprogramowania. Tuning elektroniczny RaceChip działa na tej samej zasadzie. Oznacza to, że możemy wykorzystać większość rezerw mocy w Twoim silniku, dzięki czemu uzyskasz osiągi mocniejszych wersji za ułamek ceny, którą zwykle trzeba zapłacić. Nawet jeśli Twój samochód ma seryjnie mocny silnik, inżynierowie i tak przewidzieli rezerwy z myślą o różnych warunkach klimatycznych i zróżnicowanym paliwie na całym świecie. RaceChip podłącza się do tych rezerw, dając Ci nowe, ekscytujące wrażenia z jazdy w Twoim własnym samochodzie.

Przykład: Audi A4 – turbodiesel

Common Rail | 4-cylindrowy silnik rzędowy | 1969 cm3 pojemności

Modyfikacja RaceChip pozwala uzyskać większą moc, niż wersja o stopień wyższa w ofercie dealera, przy znacznie mniejszym koszcie.

Opis
RC-S
Nowy produkt
chat Komentarze (0)