Olej silnikowy XF PREMIUM C5 VW 0w20
zoom_out_map
chevron_left chevron_right

W sprawie dostępności wyślij do nas e-mail na adres info@rpmotorsport.pl

Nowy

Olej silnikowy XF PREMIUM C5 VW 0w20

Olej silnikowy klasy premium wykorzystujący technologię Millers Oils DFT (Dynamic Fluid Technology) do silników wymagających oleju C5 o lepkości 0w20. Oficjalna aprobata OEM. Opracowany dla Volkswagen Audi Group (VAG), w tym także: Bentley, Seat, Skoda, Porsche.

NASTĘPCA OLEJU 8049 MILLERS OILS XF LONGLIFE VW 0w20

266,00 zł (brutto) 216,26 zł (netto)
Brutto Dostępność? Wyślij e-mail.
check Dostępność? Wyślij e-mail.

Musisz być zalogowany, aby móc negocjować ceny

Bezpieczne płatności PayU oraz szyfrowane połączenie SSL
Darmowa dostawa już od 499 pln. Przesyłki nadajemy również w paczkomatach Inpost.
14 dni na zwrot
Opis

Fully synthetic, MID SAPS, do silników benzynowych, Diesel oraz hybrydowych.

Zastosowanie:

Olej silnikowy klasy premium wykorzystujący technologię Millers Oils DFT (Dynamic Fluid Technology) do silników wymagających oleju C5 o lepkości 0w20. Oficjalna aprobata OEM. Opracowany dla Volkswagen Audi Group (VAG), w tym także: Bentley, Seat, Skoda, Porsche.

Charakterystyka:
ACEA C5, Porsche C20, VW 508 00 / 509 00 (approved) 

Przeznaczenie:
Audi, Bentley, Seat, Skoda

Cechy i korzyści:

  • olej silnikowy Millers Oils XF Premium z technologią DFT (Dynamic Fluid Technology) zapewnia lepszy przepływ oleju przy zimnym starcie, natychmiast chroniąc kluczowe komponenty silnika, od początku każdej podróży
  • olej silnikowy Millers Oils XF Premium z technologią DFT (Dynamic Fluid Technology) maksymalizuje stabilność lepkościową przy wysokich temperaturach.  To redukuje tempo zużywania się silnika, dając jednocześnie znakomitą ochronę elementów silnika, takich jak np. tłoki, pierścienie, łańcuch rozrządu, panewki, popychacze zaworowe 
  • DFT (Dynamic Fluid Technology) zapewnia wyjątkową czystość silnika, niższe zużycie paliwa, emisję spalin, oraz potencjał dłuższego interwału wymiany
  • DFT (Dynamic Fluid Technology) uzupełnia i wzmacnia właściwości technologii MID SAPS chroniącej układy oczyszczania spalin, takie jak: filtry cząstek stałych, katalizatory (SCR) / AdBlue, dbając o kontrolę sadzy, a tym samym środowisko.
  • DFT (Dynamic Fluid Technology) zapewnia wyjątkową natychmiastową ochronę w wysokich i niskich temperaturach, jednocześnie zmniejszając zużycie paliwa i emisję spalin.
  • olej silnikowy Millers Oils XF Premium z technologią DFT (Dynamic Fluid Technology) został specjalnie opracowany do stosowania także we wszystkich układach hybrydowych, w tym w typowych pojazdach hybrydowych z samoczynnym ładowaniem (HEV) jak i hybrydowych pojazdach  typu plug-in (PHEV).

Parametry:

Ciężar właściwy przy 15 C, g/ml:…0,844

Lepkość kinematyczna przy 100 C:…8,4  cSt

Lepkość kinematyczna przy 40 C:...44,5 cSt

Indeks lepkości:...168

Temperatura krzepnięcia:... -48 C

Temperatura zapłonu:...235 C

TBN:...9 mg KOH / g

HTHS:...2,7 mPa s

Pojęcia: 

SAPS - popioł siarczanowy (SA), fosfor (P) i siark (S) – poziom popiołów (FULL – wysoki, MID – średni, LOW – niski). Poziom SAPS wynika bezpośrednio z norm ACEA / OEM, DFT – Dynamic Fluid Technology, OEM – Original Equipment Manufacturer – producent podzespołu na fabryczny montaż (producent pojazdu)

Opis
chat Komentarze (0)