Olej silnikowy XF PREMIUM C5 0w20
zoom_out_map
chevron_left chevron_right

W sprawie dostępności wyślij do nas e-mail na adres info@rpmotorsport.pl

Nowy

Olej silnikowy XF PREMIUM C5 0w20

Olej silnikowy klasy premium wykorzystujący technologię Millers Oils DFT (Dynamic Fluid Technology) do silników wymagających oleju C5 o lepkości 0w20. Oficjalna aprobata OEM. Przeznaczony do szerokiej gamy producentów europejskich i azjatyckich.

NASTĘPCA OLEJÓW: 8047 XF LONGLIFE VOLVO 0w20, 7950 XF LONGLIFE 0w20,  8046 XF LONGLIFE 14 FE+ 0w20

232,00 zł (brutto) 188,62 zł (netto)
Brutto Dostępność? Wyślij e-mail.
check Dostępność? Wyślij e-mail.

Musisz być zalogowany, aby móc negocjować ceny

Bezpieczne płatności PayU oraz szyfrowane połączenie SSL
Darmowa dostawa już od 499 pln. Przesyłki nadajemy również w paczkomatach Inpost.
14 dni na zwrot
Opis

Fully synthetic, MID SAPS, do silników benzynowych, Diesel oraz hybrydowych.

Zastosowanie:

Olej silnikowy klasy premium wykorzystujący technologię Millers Oils DFT (Dynamic Fluid Technology) do silników wymagających oleju C5 o lepkości 0w20. Oficjalna aprobata OEM. Przeznaczony do szerokiej gamy producentów europejskich i azjatyckich,

Charakterystyka:

ACEA C5, API SN PLUS RC, SN PLUS, SN, BMW Longlife 17 FE+ (approved), ILSAC GF-5, MB 229.71, Opel / Vauxhall OV0401547* (approved)

*może być stosowany tam, gdzie wymagany jest dexos 2 i dexos D.

Przeznaczenie:

API SM, BMW LONGLIFE 14 FE+, Chrysler MS-12145, Fiat 9.55535-GSX, Fiat 9.55535-DSX, Ford WSS M2C947-B1, Ford WSS M2C952-A1, Jaguar Land Rover STJLR.51.5122, Jaguar Land Rover STJLR.03.5006, Volvo VCC RBS0-2AE, marki azjatyckie.

Cechy i korzyści:

  • olej silnikowy Millers Oils XF Premium z technologią DFT (Dynamic Fluid Technology) zapewnia lepszy przepływ oleju przy zimnym starcie, natychmiast chroniąc kluczowe komponenty silnika, od początku każdej podróży
  • DFT (Dynamic Fluid Technology) zapewnia wyjątkową czystość silnika, niższe zużycie paliwa, emisję spalin, oraz potencjał dłuższego interwału wymiany
  • DFT (Dynamic Fluid Technology) uzupełnia i wzmacnia właściwości technologii MID SAPS chroniącej układy oczyszczania spalin, takie jak: filtry cząstek stałych, katalizatory (SCR) / AdBlue, dbając o kontrolę sadzy, a tym samym środowisko.
  • DFT (Dynamic Fluid Technology) zapewnia wyjątkową natychmiastową ochronę w wysokich i niskich temperaturach, jednocześnie zmniejszając zużycie paliwa i emisję spalin.
  • olej silnikowy Millers Oils XF Premium z technologią DFT (Dynamic Fluid Technology) zapewnia ochronę przed LSPI (przedwczesny zapłon przy niskich prędkościach obrotowych silnika) oraz wyjątkową ochronę turbosprężarki, nawet w najbardziej ekstremalnych warunkach.
  • olej silnikowy Millers Oils XF Premium z technologią DFT (Dynamic Fluid Technology) został specjalnie opracowany do stosowania także we wszystkich układach hybrydowych, w tym w typowych pojazdach hybrydowych z samoczynnym ładowaniem (HEV) jak i hybrydowych pojazdach typu plug-in (PHEV).

Parametry:

Ciężar właściwy przy 15 C, g/ml:…0,845

Lepkość kinematyczna przy 100 C :…7,8 cSt

Lepkość kinematyczna przy 40 C:…37,5 cSt

Indeks lepkości:…185

Temperatura krzepnięcia:… -48 C

Temperatura zapłonu:…230 C

TBN:…8 mg KOH / g

HTHS:…2,6 mPa s

Pozostałe parametry dostępne na życzenie.

Pojęcia:

SAPS – popioł siarczanowy (SA), fosfor (P) i siark (S) – poziom popiołów (FULL – wysoki, MID – średni, LOW – niski). Poziom SAPS wynika bezpośrednio z norm ACEA / OEM, DFT – Dynamic Fluid Technology, OEM – Original Equipment Manufacturer – producent podzespołu na fabryczny montaż (producent pojazdu)

Opis
chat Komentarze (0)