Olej przekładniowy Millers Oils CRX LS 75w140 NT+ 5L
zoom_out_map
chevron_left chevron_right

W sprawie dostępności wyślij do nas e-mail na adres info@rpmotorsport.pl

Olej przekładniowy Millers Oils CRX LS 75w140 NT+ 5L

W pełni syntetyczny olej przekładniowy z dodatkami chroniącymi szpery. Znakomita ochrona zębatek i przesuwek, minimalne straty mocy. Udoskonalona formuła Nanodrive NT+ redukuje tarcie. Idealny do samochodów WRC, R5, R4, oraz wszelkich skrzyń biegów kłowych i sekwencyjnych przenoszących maksymalne obciążenia ( wysoka moc i moment obrotowy). Znakomity do tylnych dyfrów ze szperami typu płytkowego.

Ilość Cena za sztukę po rabacie Oszczędzasz
4 474,05 zł Do 99,80 zł
499,00 zł (brutto) 405,69 zł (netto)
Brutto Realizacja 2-4 dni
check Zapytaj o dostępność

Musisz być zalogowany, aby móc negocjować ceny

Bezpieczne płatności PayU oraz szyfrowane połączenie SSL
W tym raty i odroczenie płatności o 30 dni. Dowiedz się więcej
Darmowa dostawa już od 499 pln.
Przesyłki nadajemy również w paczkomatach Inpost.
14 dni na zwrot

Opis

W pełni syntetyczny wyczynowy olej przekładniowy typu ?heavy duty? zawierający modyfikatory tarcia dla szper typu płytkowego. W pełni syntetyczna baza w połączeniu z najnowszymi dodatkami ? cząstkami nano, które w znaczny sposób redukują tarcie i minimalizują straty mocy (technologia Nanodrive Ultra Low Friction). Dodatkowa ochrona przeciw uderzeniom przy zmianie biegów (shock protection) w skrzyniach kłowych.

STOSOWANIE:

Do użytku w wyczynowych skrzyniach biegów i dyferencjałach które są mocno obciążone, lub pracują w trudnych warunkach, jak np. wyścigi długodystansowe lub rajdy w samochodach o dużej mocy i momencie obrotowym, wymagających oleju z dodatkami dla szper płytkowych. Skrzynie manualne ze szperami, zsynchronizowane, kłowe, sekwencyjne, skrzynie reduktorowe, dyferencjały hipoidalne ze szperami, które wymagają oleju API GL4 lub GL5.

Znakomity do przekładni takich jak: Hewland, Xtrac, Glebe Transmissions, ZF, Tran X, Elite Transmissions, Samsonas, KAPS.

KORZYŚCI:

  • testy w laboratorium wykazały o 15% niższy współczynnik tarcia, oraz o 17% większą ochronę komponentów przed zużyciem niż dotychczasowy olej NT

  • zapewnia łatwiejsze wbijanie biegów w skrzyniach kłowych, redukuje hałas, szarpanie

  • dobre właściwości nawet przy zimnym oleju

  • znakomita odporność na utlenianie, wysoka stabilność termiczna

  • dodatki NT+ zapewniają znakomitą ochronę ?dog ringów? oraz zębatek, a bardzo niskie opory redukują temperaturę pracy skrzyni

  • bardzo niski współczynnik tarcia oraz bardzo niskie opory redukują temperaturę pracy skrzyni

  • znakomita ochrona płytek w szperach

PARAMETRY:

API GL5, API GL4, API MT-1, MIL-PRF-2105E, ZF TE-ML-05B, ZF TE-ML-05D (Limited Slip), ZF TE-ML-07A, ZF TE-ML-12B, ZF TE-ML-16F, ZF TE-ML-17B

Lepkość SAE?75w140

Gęstość przy 15 C?0,887

Lepkość kinematyczna w 100 C?24,2 cSt

Lepkość w/g Brookfield przy -40 C: 117000 mPas

Opis

CRX LS 75w140 NT+ 5L

chat Komentarze (0)