Olej przekładniowy Millers Oils CRX LS 75w110 NT+ 5L
zoom_out_map
chevron_left chevron_right

W sprawie dostępności wyślij do nas e-mail na adres info@rpmotorsport.pl

Olej przekładniowy Millers Oils CRX LS 75w110 NT+ 5L

Nowy produkt w gamie CRX LS NT plasujący się pomiędzy olejami CRX LS 75w90 a LS 75w140 NT. Udoskonalona formuła Nanodrive NT+ redukuje tarcie.

493,00 zł (brutto) 400,81 zł (netto)
Brutto Dostępność? Wyślij e-mail.
check Dostępność? Wyślij e-mail.

Musisz być zalogowany, aby móc negocjować ceny

Bezpieczne płatności PayU oraz szyfrowane połączenie SSL
Darmowa dostawa już od 499 pln. Przesyłki nadajemy również w paczkomatach Inpost.
14 dni na zwrot
Opis

W pełni syntetyczny wyczynowy olej przekładniowy typu ?heavy duty? zawierający modyfikatory tarcia dla szper typu płytkowego. W pełni syntetyczna baza w połączeniu z najnowszymi dodatkami ? cząstkami nano, które w znaczny sposób redukują tarcie i minimalizują straty mocy (technologia Nanodrive Ultra Low Friction). Dodatkowa ochrona przeciw uderzeniom przy zmianie biegów (shock protection) w skrzyniach kłowych.

STOSOWANIE:

Do użytku w wyczynowych skrzyniach biegów i dyferencjałach które są mocno obciążone, lub pracują w trudnych warunkach, jak np. wyścigi długodystansowe lub rajdy w samochodach o dużej mocy i momencie obrotowym, wymagających oleju z dodatkami dla szper płytkowych. Skrzynie manualne ze szperami, zsynchronizowane, kłowe, sekwencyjne, skrzynie reduktorowe, dyferencjały hipoidalne ze szperami, które wymagają oleju API GL4 lub GL5.

Znakomity do przekładni takich jak: Hewland, Xtrac, Glebe Transmissions, ZF, Tran X, Elite Transmissions, Samsonas, KAPS.

KORZYŚCI:

testy w laboratorium wykazały o 15% niższy współczynnik tarcia, oraz o 17% większą ochronę komponentów przed zużyciem niż dotychczasowy olej NT

zapewnia łatwiejsze wbijanie biegów w skrzyniach kłowych, redukuje hałas, szarpanie

dobre właściwości nawet przy zimnym oleju

znakomita odporność na utlenianie, wysoka stabilność termiczna

dodatki NT+ zapewniają znakomitą ochronę ?dog ringów? oraz zębatek, a bardzo niskie opory redukują temperaturę pracy skrzyni

bardzo niski współczynnik tarcia oraz bardzo niskie opory redukują temperaturę pracy skrzyni

znakomita ochrona płytek w szperach

może być stosowany także w dyferencjałach bez szper

PARAMETRY:

API GL5, API GL4, API MT-1, MIL-PRF-2105E, ZF TE-ML 05B, ZF TE-ML-05D (limited slip), ZF TE-ML-07A, ZF TE-ML-12B, ZF TE-ML-16F, ZF TE-ML-17B

Lepkość SAE?75w110

Gęstość przy 15 C?0,885

Lepkość kinematyczna w 100 C?22,6 cSt

Lepkość w/g Brookfield przy -40 45C: 103000 mPas

Opis
CRX LS 75w110 NT+ 5L
chat Komentarze (0)