Olej przekładniowy Millers Oils CRX LS 75w110 NT+ 1L

W sprawie dostępności wyślij do nas e-mail na adres info@rpmotorsport.pl

Olej przekładniowy Millers Oils CRX LS 75w110 NT+ 1L

Nowy produkt w gamie CRX LS NT plasujący się pomiędzy olejami CRX LS 75w90 a LS 75w140 NT. Udoskonalona formuła Nanodrive NT+ redukuje tarcie.

109,00 zł
Brutto Realizacja 2-4 dni
 Zapytaj o dostępność
Olej przekładniowy Millers Oils CRX LS 75w110 NT+ 1L

Twoja ocena została dodana.

Wystąpił błąd podczas dodawania oceny.

Tylko zalogowani klienci mogą oceniać produkty.

Ocena
Ocena
Ocena
Ocena
Ocena
ocena: 0 / 5
Nie oceniłeś jeszcze tego produktu.
Liczba oddanych głosów: 0
  • Bezpieczne płatności PayU oraz szyfrowane połączenie SSL Bezpieczne płatności PayU oraz szyfrowane połączenie SSL
  • Darmowa dostawa już od 499 pln. Przesyłki nadajemy również w paczkomatach Inpost. Darmowa dostawa już od 499 pln. Przesyłki nadajemy również w paczkomatach Inpost.
  • 14 dni na zwrot 14 dni na zwrot

Opis

W pełni syntetyczny wyczynowy olej przekładniowy typu ?heavy duty? zawierający modyfikatory tarcia dla szper typu płytkowego. W pełni syntetyczna baza w połączeniu z najnowszymi dodatkami ? cząstkami nano, które w znaczny sposób redukują tarcie i minimalizują straty mocy (technologia Nanodrive Ultra Low Friction). Dodatkowa ochrona przeciw uderzeniom przy zmianie biegów (shock protection) w skrzyniach kłowych.

STOSOWANIE:

Do użytku w wyczynowych skrzyniach biegów i dyferencjałach które są mocno obciążone, lub pracują w trudnych warunkach, jak np. wyścigi długodystansowe lub rajdy w samochodach o dużej mocy i momencie obrotowym, wymagających oleju z dodatkami dla szper płytkowych. Skrzynie manualne ze szperami, zsynchronizowane, kłowe, sekwencyjne, skrzynie reduktorowe, dyferencjały hipoidalne ze szperami, które wymagają oleju API GL4 lub GL5.

Znakomity do przekładni takich jak: Hewland, Xtrac, Glebe Transmissions, ZF, Tran X, Elite Transmissions, Samsonas, KAPS.

KORZYŚCI:

  • testy w laboratorium wykazały o 15% niższy współczynnik tarcia, oraz o 17% większą ochronę komponentów przed zużyciem niż dotychczasowy olej NT

  • zapewnia łatwiejsze wbijanie biegów w skrzyniach kłowych, redukuje hałas, szarpanie

  • dobre właściwości nawet przy zimnym oleju

  • znakomita odporność na utlenianie, wysoka stabilność termiczna

  • dodatki NT+ zapewniają znakomitą ochronę ?dog ringów? oraz zębatek, a bardzo niskie opory redukują temperaturę pracy skrzyni

  • bardzo niski współczynnik tarcia oraz bardzo niskie opory redukują temperaturę pracy skrzyni

  • znakomita ochrona płytek w szperach

  • może być stosowany także w dyferencjałach bez szper

PARAMETRY:

API GL5, API GL4, API MT-1, MIL-PRF-2105E, ZF TE-ML 05B, ZF TE-ML-05D (limited slip), ZF TE-ML-07A, ZF TE-ML-12B, ZF TE-ML-16F, ZF TE-ML-17B

Lepkość SAE?75w110

Gęstość przy 15 C?0,885

Lepkość kinematyczna w 100 C?22,6 cSt

Lepkość w/g Brookfield przy -40 45C: 103000 mPas

Opis

CRX LS 75w110 NT+ 1L