Olej przekładniowy Millers Oils CRX 75w140 NT+ 5L

W sprawie dostępności wyślij do nas e-mail na adres info@rpmotorsport.pl

Olej przekładniowy Millers Oils CRX 75w140 NT+ 5L

W pełni syntetyczny olej przekładniowy heavy duty. Do skrzyń zsynchronizowanych  bez szper, oraz dyferencjałów. Udoskonalona formuła Nanodrive NT+ redukuje tarcie.

498,00 zł
Brutto Realizacja 2-4 dni
 Zapytaj o dostępność
Olej przekładniowy Millers Oils CRX 75w140 NT+ 5L

Twoja ocena została dodana.

Wystąpił błąd podczas dodawania oceny.

Tylko zalogowani klienci mogą oceniać produkty.

Ocena
Ocena
Ocena
Ocena
Ocena
ocena: 0 / 5
Nie oceniłeś jeszcze tego produktu.
Liczba oddanych głosów: 0
  • Bezpieczne płatności PayU oraz szyfrowane połączenie SSL Bezpieczne płatności PayU oraz szyfrowane połączenie SSL
  • Darmowa dostawa już od 499 pln. Przesyłki nadajemy również w paczkomatach Inpost. Darmowa dostawa już od 499 pln. Przesyłki nadajemy również w paczkomatach Inpost.
  • 14 dni na zwrot 14 dni na zwrot

Opis

W pełni syntetyczny wyczynowy olej przekładniowy typu ?heavy duty? do mocno obciążonych aplikacji. W pełni syntetyczna baza w połączeniu z odpornymi na ścinanie modyfikatorami lepkości oraz najnowszymi dodatkami ? cząstkami nano, które w znaczny sposób redukują tarcie i minimalizują straty mocy (technologia Nanodrive Ultra Low Friction).

STOSOWANIE:

Do użytku w wyczynowych skrzyniach biegów, które są mocno obciążone, lub pracują w trudnych warunkach, jak np. wyścigi długodystansowe w samochodach o dużej mocy i momencie obrotowym. Skrzynie manualne, zsynchronizowane, kłowe sekwencyjne, skrzynie reduktorowe, dyferencjały hipoidalne bez szper, które wymagają oleju API GL4 lub GL5.

Polecany do nowoczesnych przekładni wymagających w pełni syntetycznego oleju , zwłaszcza podczas intensywnego użytkowania na drogach i torach. Znakomity do przekładni takich jak: Hewland, Xtrac, Glebe Transmissions, ZF, Tran X, Elite Transmissions.

Uwaga: Nie zawiera modyfikatorów tarcia. Do szper płytkowych należy stosować CRX LS 75w140 NT+

KORZYŚCI:

  • testy w laboratorium wykazały o 15% niższy współczynnik tarcia, oraz o 17% większą ochronę komponentów przed zużyciem niż dotychczasowy olej NT

  • wyśmienite właściwości nawet przy zimnym oleju

  • znakomita odporność na utlenianie, wysoka stabilność termiczna

  • bardzo niski współczynnik tarcia redukuje temperaturę pracy skrzyni

  • bardzo wysoka odporność na zerwanie filmu olejowego wydłuża żywotność komponentów

  • redukuje tarcie, opory, temperaturę oraz minimalizuje straty mocy

  • pomaga rozwiązać problemy ze skrzynią biegów w wyczynowych samochodach rajdowych

  • znakomity do dyferencjałów bez szper

PARAMETRY:

API GL5, API GL4, API MT-1, MIL-PRF-2105E, ZF TE-ML 05B, ZF TE-ML-07A, ZF TE-ML-12B, ZF TE-ML-16F, ZF TE-ML-17B

Lepkość SAE?75w140

Gęstość przy 15 C?0,887

Lepkość kinematyczna w 100 C?24,8 cSt

Lepkość w/g Brookfield przy -40 C: 105000 mPas

Opis

CRX 75w140 NT+ 5L