Olej silnikowy Millers XF PREMIUM C3 RN 5w30
zoom_out_map
chevron_left chevron_right

W sprawie dostępności wyślij do nas e-mail na adres info@rpmotorsport.pl

-10%Nowy

Olej silnikowy Millers XF PREMIUM C3 RN 5w30

Olej silnikowy klasy premium wykorzystujący technologię Millers Oils DFT (Dynamic Fluid Technology) do silników wymagających oleju Renault RN 17 o lepkości 5w30.  Opracowany dla większości silników Renault: benzynowych (poza Renault Sport oraz Alpine), oraz Diesel spełniających normę Euro 6 (od 2018 roku).

45,90 zł Brutto

37,32 zł Netto

Nasza poprzednia cena 51,00 zł -10%

Wyświetl historyczną cenę produktu

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni

Dostępność? Wyślij e-mail.
check Dostępność? Wyślij e-mail.

Musisz być zalogowany, aby móc negocjować ceny

Raty 0% od Payu

Opis

Fully synthetic, MID SAPS, do silników benzynowych, Diesel oraz hybrydowych.

Zastosowanie:

Olej silnikowy klasy premium wykorzystujący technologię Millers Oils DFT (Dynamic Fluid Technology) do silników wymagających oleju Renault RN 17 o lepkości 5w30.  Opracowany dla większości silników Renault: benzynowych (poza Renault Sport oraz Alpine), oraz Diesel spełniających normę Euro 6 (od 2018 roku). Zastępuje oleje o starszych normach RN 0700 oraz 0710. Może być stosowany w silnikach wymagających oleju o w/w normach. Znakomity do silników benzynowych z bezpośrednim wtryskiem (TGDI). Chroni filtry cząstek stałych GPF. Olej ten ma znakomite właściwości chroniące przed utlenianiem, zapewnia czystość tłoków oraz zabezpiecza przed osadami na zaworach.

Charakterystyka:

ACEA C3, Renault RN 17

Przeznaczenie:

Renault RN 0700, RN 0710, OEM: Renault, Dacia, Fiat, Samsung

Cechy i korzyści:

    • olej silnikowy Millers Oils XF Premium z technologią DFT (Dynamic Fluid Technology) zapewnia lepszy przepływ oleju przy zimnym starcie, natychmiast chroniąc kluczowe komponenty silnika, od początku każdej podróży

    • olej silnikowy Millers Oils XF Premium z technologią DFT (Dynamic Fluid Technology) maksymalizuje stabilność lepkościową przy wysokich temperaturach.  To redukuje tempo zużywania się silnika, dając jednocześnie znakomitą ochronę elementów silnika, takich jak np. tłoki, pierścienie, łańcuch rozrządu, panewki, popychacze zaworowe 

    • DFT (Dynamic Fluid Technology) uzupełnia i wzmacnia właściwości technologii MID SAPS chroniącej układy oczyszczania spalin, takie jak: filtry cząstek stałych, katalizatory (SCR) / AdBlue, dbając o kontrolę sadzy, a tym samym środowisko.

    • DFT (Dynamic Fluid Technology) zapewnia wyjątkową natychmiastową ochronę w wysokich i niskich temperaturach, jednocześnie zmniejszając zużycie paliwa i emisję spalin.

    • olej silnikowy Millers Oils XF Premium z technologią DFT (Dynamic Fluid Technology) został specjalnie opracowany do stosowania także we wszystkich układach hybrydowych, w tym w typowych pojazdach hybrydowych z samoczynnym ładowaniem (HEV) jak i hybrydowych pojazdach  typu plug-in (PHEV).

Parametry:

Ciężar właściwy przy 15 C, g/ml:…0,853

Lepkość kinematyczna przy 100 C:…11,6  cSt

Lepkość kinematyczna przy 40 C:… 69,0 cSt

Indeks lepkości:… 164

Temperatura krzepnięcia:... -42 C

Temperatura zapłonu:... 230 C

TBN:... 8,5 mg KOH / g

HTHS:… 3,5 mPa s

Opis
Lepkość
5w30
Klasa ACEA
C3