Olej silnikowy Millers EE PERFORMANCE C3 5w40
zoom_out_map
chevron_left chevron_right

W sprawie dostępności wyślij do nas e-mail na adres info@rpmotorsport.pl

-10%Nowy

Olej silnikowy Millers EE PERFORMANCE C3 5w40

Olej silnikowy klasy performance, wykorzystujący technologię NANODRIVE (Low Friction Technology) oraz estry syntetyczne, do silników wymagających oleju o specyfikacji ACEA C3 5w40. Rekomendowany do samochodów z silnikami z pompowtryskiwaczami grupy VW, a także Lamborghini, Seat, Skoda, Porsche, GM, BMW czy Mercedes Benz.

56,70 zł Brutto

46,10 zł Netto

Nasza poprzednia cena 63,00 zł -10%

Wyświetl historyczną cenę produktu

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni

Dostępność? Wyślij e-mail.
check Dostępność? Wyślij e-mail.

Musisz być zalogowany, aby móc negocjować ceny

Raty 0% od Payu

Opis

Fully synthetic, MID SAPS, do silników benzynowych, Diesel oraz hybrydowych.

Zastosowanie:

Olej silnikowy klasy performance, wykorzystujący technologię NANODRIVE (Low Friction Technology) do silników wymagających oleju o specyfikacji ACEA C3 5w40. Rekomendowany do samochodów z silnikami z pompowtryskiwaczami grupy VW, a także Lamborghini, Seat, Skoda, Porsche, GM, BMW czy Mercedes Benz.

Przeznaczenie:

ACEA C3, API SN, SM, SL, CF, BMW Longlife-04, Chrysler MS-11106, GM dexos 2, GM-LL-B-025, GM-LL-A-025, Fiat 9.55535-GH2, Fiat 9.55535-T2, Fiat 9.55535-S2, Ford WSS M2C917-A, MB 229.52, MB 229.51, MB 229.31, MB 226.5, Opel/Vauxhall OV0401547, Porsche C40, Porsche A40, Renault RN0700 / RN0710, VW 511 00, VW 502 00 / 505 01, VW 502 00 / 505 00, VW 500 00 / 501 01, marki azjatyckie.

Cechy i korzyści:

  • wyższa moc i moment obrotowy dzięki wielokrotnie nagradzanej technologii niskiego tarcia NANODRIVE oraz estrów syntetycznych, wykorzystywanych do tej pory w profesjonalnych olejach do Motorsportu
  • wydłużona żywtoność części oraz niższa temperatura pracy dzięki natychmiastowemu smarowaniu – technologia NANODRIVE
  • olej idealny na eventy typu „track day”: zapewnia maksymalną ochronę i osiągi, a jednocześnie spełnia normy OEM, także pod kątem długości interwałów wymiany przy użytkowaniu w normalnych warunkach
  • najnowsza technologia MID SAPS chroni zarówno silnik, jak i układy oczyszczania spalin, w tym filtry DPF i GPF, katalizatory SCR, zapewnia kontrolowany poziom sadzy oraz ochronę środowiska

Parametry:

Ciężar właściwy przy 15 C, g/ml:…0,850

Lepkość kinematyczna przy 100 C:…13,6 cSt

Lepkość kinematyczna przy 40 C:…81 cSt

Indeks lepkości:…172

Temperatura krzepnięcia:… -45 C

Temperatura zapłonu:…220 C

TBN:…8 mg KOH / g

HTHS:…3,7 mPa s

Opis
Lepkość
5w40
Technologia NANODRIVE
TAK
Klasa ACEA
C3