Olej silnikowy Millers EE PERFORMANCE 10w40
zoom_out_map
chevron_left chevron_right

W sprawie dostępności wyślij do nas e-mail na adres info@rpmotorsport.pl

-10%Nowy

Olej silnikowy Millers EE PERFORMANCE 10w40

Olej silnikowy klasy performance, wykorzystujący technologię NANODRIVE (Low Friction Technology) oraz estry syntetyczne, do silników wymagających oleju o specyfikacji ACEA A3/B4 oraz A3/B3 10w40, głównie starszych silników czerpiących korzyści z technologii w pełni syntetycznej.

64,80 zł Brutto

52,68 zł Netto

Nasza poprzednia cena 72,00 zł -10%

Wyświetl historyczną cenę produktu

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni

Dostępność? Wyślij e-mail.
check Dostępność? Wyślij e-mail.

Musisz być zalogowany, aby móc negocjować ceny

Raty 0% od Payu

Opis

Fully synthetic, FULL SAPS, do silników benzynowych oraz Diesel.

Zastosowanie:

Olej silnikowy klasy performance, wykorzystujący technologię NANODRIVE (Low Friction Technology) oraz estry syntetyczne, do silników wymagających oleju o specyfikacji ACEA A3/B4 oraz A3/B3 10w40, głównie starszych silników czerpiących korzyści z technologii w pełni syntetycznej.

Przeznaczenie:

ACEA A3/B4, ACEA A3/B3, API SN, SM, SL, CF, BMW Longlife-98, Fiat 9.55535-G2, Fiat 9.55535-D2, MB 229.3, MB 229.1, PSA B71-2300 <2014, PSA B71-2295, PSA B71-2294, Renault RN0700 / RN0710, VW 502 00 / 505 00, VW 500 00 / 501 01, Alfa Romeo, AMG, Jaguar, Land Rover, Subaru, marki azjatyckie

Cechy i korzyści:

  • wyższa moc i moment obrotowy dzięki wielokrotnie nagradzanej technologii niskiego tarcia NANODRIVE oraz estrów syntetycznych, wykorzystywanych do tej pory w profesjonalnych olejach do Motorsportu
  • wydłużona żywotność części oraz niższa temperatura pracy dzięki natychmiastowemu smarowaniu – technologia NANODRIVE
  • olej idealny na eventy typu „track day”: zapewnia maksymalną ochronę i osiągi, a jednocześnie spełnia normy OEM, także pod kątem długości interwałów wymiany przy użytkowaniu w normalnych warunkach
  • formulacja FULL SAPS w połączeniu z technologią NANODRIVE zapewnia wyjątkową ochronę silnika
  • wyższa lepkość gwarantuje stabilny film olejowy i smarowanie w całym zakresie obrotów, w skrajnych warunkach, w tym także podczas „track day”
  • lepkość oraz poziom dodatków chroniących przed zużyciem ZDDP zoptymalizowane pod kątem ochrony silników w starszych samochodach typu „hot-hatch” oraz samochodów sportowych

Parametry:

Ciężar właściwy przy 15 C, g/ml:…0,855

Lepkość kinematyczna przy 100 C:…13,8 cSt

Lepkość kinematyczna przy 40 C:…89 cSt

Indeks lepkości:…158

Temperatura krzepnięcia:… -45 C

Temperatura zapłonu:…225 C

TBN:…10 mg KOH / g

HTHS:…3,7 mPa s

Opis
Lepkość
10w40
Technologia NANODRIVE
TAK
Klasa ACEA
A3/B4