VW GARBUS 1974

I wszystko jasne ...
Posty: 17 Strona 1 z 2

Arturio

Awatar użytkownika
RPM
RPM
Posty: 61
Rejestracja: 2007-02-20, 10:59
Lokalizacja: jzg

Post autor: Arturio » 2008-07-12, 21:09
Witam wszystkich:) Zapewne zastanawiacie sie po jaką cholere wystawilem tu tego starego Garba... hmmm.... dobre pytanie... wystawilem go poniewaz ten samochod jest totalnych szrotem...ale ma dusze...byl/jest/bedzie super zabaweczka... postanowilem z kumplem kupic to auto by doprowadzic je do stanu normalnosci...

Pare Danych:

Silnik : 1300 BOXER

Koła : stalowe felgi i opony Toyo ( najstarszy model jaki widzialem:D )

Blacha: Praktycznie wszedzie szpachla

Zawieszenie : Jak sie domyslacie kwalifikuje sie do wymiany...

Wnętrze : Drewniana kierownica + fotele od Fiesty...

PLANY:

tak wiec z "samochodu" wyjety zostal silnik gdyz nie byl na chodzie ( przyczyna juz znana a mianowicie jakis kawalek metalu zatrzymal tlok - juz jest zrobione) przy okazji zamowilem komplet pierscieni. Karoseria przygotowana do malowania na kolor żółty , odcień oczojeb*y.odkrecone nadkola i zderzaki w celu regeneracji... zderzaki, felgi ida do chromowania. fotele albo Kubły albo standardowe Garbate;]. uklad wydechowy : szykuje sie do magnaflow (oczywiscie z RPM) ale musze do dobrze przemyslec.co jeszcze mozna powiedziec...hmmm.... fotki bede wrzucal na bierzaco...
Arturiio
 
 

Lukiasz

Awatar użytkownika
Administrator
Posty: 3769
Rejestracja: 2006-07-05, 21:51
Lokalizacja: z Fałtekowa

Post autor: Lukiasz » 2008-07-13, 10:23
fajny jest ok
https://www.rpmotorsport.pl sklep tuningowy, katalizatory i tłumiki Magnaflow, car audio alpine i wiele innych
 
 

sebek4wd

Posty: 4
Rejestracja: 2008-07-10, 17:57
Lokalizacja: Katowice

Post autor: sebek4wd » 2008-07-13, 16:53
wiecie ze w meksyku nadal je robią ?
 
 

Mach

Awatar użytkownika
RPM
RPM
Posty: 889
Rejestracja: 2007-04-29, 19:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Mach » 2008-07-13, 17:29
sebek4wd pisze:
wiecie ze w meksyku nadal je robią ?
Juz nie, skonczyli w 2003 roku.

Byly jeszcze silniki 1500 i 1600ccm - moze warto wlozyc wiekszy zamiast remontowac hmmmm

Co do blach w przypadku Garbusa nie ma sensu ich reanimowac, wszysto jest dostepne do kupienia np tu:
http://www.garbusy.home.pl/sklep/catalog

Zdjac bude wypiaskowac rame i poskladac na nowych blachach zamiast szpachlowac stare.
 
 

falo

Awatar użytkownika
RPM
RPM
Posty: 326
Rejestracja: 2006-11-09, 17:30
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: falo » 2008-07-13, 18:38
moj znajomy niedawno sprzedawal garba w naprawde dobrym stanie , poszedl za bezcen , kupil go mechanik , ktory sam przy nim grzebal kiedys
kreatywny slub >> www.kreatywnyslub.pl
 
 

Arturio

Awatar użytkownika
RPM
RPM
Posty: 61
Rejestracja: 2007-02-20, 10:59
Lokalizacja: jzg

Post autor: Arturio » 2008-07-14, 08:52
moze faktycznie lepiej wlozyc wiekszy silnik...myslalem o silniku 1,8 G60 z vw corrado ale to za duzo roboty, a to nie jest samochod do wyscigow wiec doszedlem do wniosku ze taki wystarczy..
Arturiio
 
 

Walus

RPM
RPM
Posty: 23
Rejestracja: 2007-11-15, 17:16
Lokalizacja: Piaseczno

Post autor: Walus » 2008-07-15, 08:24
2.0 od porsche 110KM (wchodzi P&P) i bedziesz latal bokami jak chcial, to jest ostatni model garbusa wiec ma duzo lepszych rozwiazan tylko brzydkie tylne lampy, pomysl nad zmina na mniejsze z poprzedniego modelu. Najlepszy wydech do garba to Devil lub BOSAL konecznie z gwizdkami :)

Pzdr i zycze wytrwalosci bo bedzie Ci potrzeba wiem cos o tym :)
Cinquecento 1.4 16V http://www.rpmotorsport.pl/forum/topics17/cinquecento-16v-by-walus-vt1013.htm
MK I '78 http://pl.youtube.com/watch?v=LEUzgOcFOIY
SC http://www.rpmotorsport.pl/forum/topics17/seicento-by-walus-vt856.htm
 
 

Arturio

Awatar użytkownika
RPM
RPM
Posty: 61
Rejestracja: 2007-02-20, 10:59
Lokalizacja: jzg

Post autor: Arturio » 2008-07-15, 11:03
no wiem ze wiesz bo bialy Golf to chyba zjadl troche czasu...ale efekt byl super. wiec pomysle nad tym:) dzieki
Arturiio
 
 

Walus

RPM
RPM
Posty: 23
Rejestracja: 2007-11-15, 17:16
Lokalizacja: Piaseczno

Post autor: Walus » 2008-07-15, 20:55
jakies 3 lata ale co nagle to po diable wiec powoli do celu a bedzie kozak BUG :)
Cinquecento 1.4 16V http://www.rpmotorsport.pl/forum/topics17/cinquecento-16v-by-walus-vt1013.htm
MK I '78 http://pl.youtube.com/watch?v=LEUzgOcFOIY
SC http://www.rpmotorsport.pl/forum/topics17/seicento-by-walus-vt856.htm
 
 

przemir

Awatar użytkownika
RPM
RPM
Posty: 866
Rejestracja: 2006-07-06, 09:03
Lokalizacja: Fałtekowo

Post autor: przemir » 2008-08-01, 11:12
jak Wam ida prace?
"Jeżeli wam się wydaje, że moja wypowiedź była jasna, to znaczy, że w ogóle jej nie zrozumieliście, bo ona z założenia miała być niejasna."
 
 

Arturio

Awatar użytkownika
RPM
RPM
Posty: 61
Rejestracja: 2007-02-20, 10:59
Lokalizacja: jzg

Post autor: Arturio » 2008-08-04, 15:56
silnik wyjety...calosc rozebrana na czesci pierwsze...wszystko czyszczone/wymieniane, czekam w tej chwili na pierscienie, no i na lakier:) ogolnie spoko. a zapowiada sie wiecej roboty bo drugi garb dolacza do stajni:)
Arturiio
 
 

przemir

Awatar użytkownika
RPM
RPM
Posty: 866
Rejestracja: 2006-07-06, 09:03
Lokalizacja: Fałtekowo

Post autor: przemir » 2008-08-05, 07:52
dawaj jakies fotki
"Jeżeli wam się wydaje, że moja wypowiedź była jasna, to znaczy, że w ogóle jej nie zrozumieliście, bo ona z założenia miała być niejasna."
 
 

Arturio

Awatar użytkownika
RPM
RPM
Posty: 61
Rejestracja: 2007-02-20, 10:59
Lokalizacja: jzg

Post autor: Arturio » 2008-08-05, 21:21
ok zrobie w piatek jak go odwiedze:)



ok jakies tam fotki sa...to co sie da to zabezpieczam i wyrownuje...to co sie nie da to wymieniam...

[ Dodano: 2008-08-16, 14:58 ]
takze fotki sa
Ostatnio zmieniony 2008-08-16, 08:38 przez Arturio, łącznie zmieniany 2 razy.
Arturiio
 
 

przemir

Awatar użytkownika
RPM
RPM
Posty: 866
Rejestracja: 2006-07-06, 09:03
Lokalizacja: Fałtekowo

Post autor: przemir » 2009-05-20, 14:54
Panie jakis update by sie przydal ;)
"Jeżeli wam się wydaje, że moja wypowiedź była jasna, to znaczy, że w ogóle jej nie zrozumieliście, bo ona z założenia miała być niejasna."
 
 

Arturio

Awatar użytkownika
RPM
RPM
Posty: 61
Rejestracja: 2007-02-20, 10:59
Lokalizacja: jzg

Post autor: Arturio » 2009-06-14, 21:46
narazie jest rozebrany na czesci pierwsze gdyz do malowania wyszykowany...w przyszlym tygodniu nastapi pierwsze malowanie na bordowy kolorek. fotki beda podczas malowania gdyz teraz wyglada strasznie nie reprezentacyjnie;-) a jak chcesz zobaczyc szrota wiekszego niz tamten to wpadnij do mnie na podwroku:d mam kolejnego do gruntownego remontu...tyle ze ten bedzie robiony od podstaw. pozdro;-)
Arturiio
Posty: 17 Strona 1 z 2