kupno samochodu

OT - co tu dużo mówić :). Piszemy wszystko co nam do głowy przyjdzie.

Moderatorzy: Lukiasz, przemir

Posty: 31 Strona 1 z 3
falo
RPM
RPM
Posty: 326
Rejestracja: 2006-11-09, 17:30
Lokalizacja: Warszawa
autor: falo » 2008-05-14, 20:43
Witam, zwracam sie do Was jako do ekspertow. Mam na oku "nowy stary" samochod. Po mozna powiedzic kompletnej i kompleksowej odbudowie. Planuje pojechac i go obejzec na zywo bo wiadomo ze ze zdjec za duzo nie wywnioskuje.
Na co powienienem zwrocic uwage albo co powienienem zrobic zeby miec pewnosc ze nie kupuje " wyklepanego przystanku"
Bo niestety musze sie przyznac ze poprzednia fura kupilem wlasciwie w ciemno , czego troche zaluje bo pare spraw wyszlo. Jednym slowem mozna powiedzic ze jestem laikiem.
Geometrie robic? czy moze jeszcze cos innego?

 

Maciek VMax
RPM
RPM
Posty: 466
Rejestracja: 2006-10-10, 13:45
Lokalizacja: z lasu
 
autor: Maciek VMax » 2008-05-14, 22:03
Zdjęcia mimo wszystko dużo mówią, proponuję wrzucić na forum, odległości lub różne odcienie lakieru na elementach często da się zauważyć. Kup koniecznie albo gdzieś pożycz miernik grubości lakieru, wg. mnie w tej chwili to podstawa(bodajże RPM ;) albo norauto powinno Ci pomóc), dobrze by było sprawdzić kompresję silnika i wiadomo pojeździć poprostu, czy nie ściąga, nie telepie kierownicą oraz do np.serwisu, zostawić kilka złotych ale mieć rzetelną opinię niezależnych ludzi. Generalnie napisz na początek co to jest, skąd i wrzuć fotki.

 

falo
RPM
RPM
Posty: 326
Rejestracja: 2006-11-09, 17:30
Lokalizacja: Warszawa
autor: falo » 2008-05-14, 22:37
Obrazek
Obrazek

opis prac nad samochodem jest tu >

http://www.honda-crx.info/forum/viewtop ... c&start=75

auto jest zrobione od podstaw , swapowane , dlubane. malowane. Wyglada to profesjonalnie i tak tez pewnie jest zrobione biorac pod uwage kto w tym grzebal.
Martwi mnie jednak buda , a raczej to co mogla przejsc z wczesniejszym wlascicielem. Jak to czesto bywa w tym modelu graniczy z cudem znalezienie budy , ktora nie "przylgnela" do czegos twardego. Ja niestety nie jestem ekspertem od tego typu ogledzin


edit: Gadalem z wlascicielem i mysle ze jednak nie bedzie chcial sprzedac tego samochodu , tak czy inaczej chetnie dowiedzialbym sie na przyszlosc na co zwrocic uwage i jak podejsc profesjonalnie do kupna samochodu , zwlaszcza tak starego jak ten bo mysle ze mimo wszystko bede krazyl wokol "wiekowych" samochodow.
Ostatnio zmieniony 2008-05-15, 00:39 przez falo, łącznie zmieniany 1 raz.

 

przemir
RPM
RPM
Posty: 866
Rejestracja: 2006-07-06, 09:03
Lokalizacja: Fałtekowo
autor: przemir » 2008-05-15, 05:48
chyba wolalbym kupic sciagnieta serie i robic samemu - wyjdzie drozej ale od poczatku widac co sie ma i wklada to co sie chce /gdyby chcial sprzedac wiesz mniej wiecej jaka bylaby to suma?/

 

falo
RPM
RPM
Posty: 326
Rejestracja: 2006-11-09, 17:30
Lokalizacja: Warszawa
autor: falo » 2008-05-15, 08:29
ponizej 15 by nie zszedl, Tez wolalbym zrobic sam , niestety wszystko rozbija sie o znaleznienie zdrowej budy a to delikatnie mowiac nie latwe.
Staram sie sledzic oglosznia sciagnietych fur w super stanie albo bezwypadkowych bud. Przy czym w pierwszym wypadku jak narazei bylo tylko jedno oglosznie warte mojej uwagi , niestety wlasciciel sie rozmyslil, w drugim przypadku to sie chyba nie zdarzaja takie oglosznia , ja przynjamniej jeszcze na takie nie trafilem. Bylo zdaje sie jedno ale bez papierow a ja chce miec wszystko na legalu

 

Lukiasz
Administrator
Posty: 3771
Rejestracja: 2006-07-05, 21:51
Lokalizacja: z Fałtekowa
 
autor: Lukiasz » 2008-05-15, 08:42
też bym nie chciał tego auta, bo kolo nawkładał kapuchy i sprzedaje hmmm trochę dziwne, może będzie pękać jesienią aloha

bądź cierpliwy i szukaj zagramanicą najlepiej włochy itp tam nie będzie korozji!!

 

przemir
RPM
RPM
Posty: 866
Rejestracja: 2006-07-06, 09:03
Lokalizacja: Fałtekowo
autor: przemir » 2008-05-15, 09:05
oj tam to ze sprzedaje tak szybko o niczym nie swiadczy ja tez w ruda nawkladalem kapuchy - 3 lata i do sprzedania

nie myslales o 5gen? musi byc zelazko?

 

Lukiasz
Administrator
Posty: 3771
Rejestracja: 2006-07-05, 21:51
Lokalizacja: z Fałtekowa
 
autor: Lukiasz » 2008-05-15, 09:30
5 gen dobry pomysł, TY w rudą to bilon wsadziłeś cfaniaku, i latałeś nią 3 lata lol

 

falo
RPM
RPM
Posty: 326
Rejestracja: 2006-11-09, 17:30
Lokalizacja: Warszawa
autor: falo » 2008-05-15, 09:38
Tak , musi byc rex. najlepiej ed9 w ostatecznosci ee8 .
Plan jest taki zeby w lzejsza bude ed9 wstawic silnik b18c4. Z racji tego ze jest latwo dostepny i mozna znalezc jeszcze w naprawde dobrym stanie.
Samochod ma miec walory uzytkowe czyli przekladalbym wzglednie wysokie zawiesznie od siebie.
No coz , bede szukal dalej..
Jest jeszcze cos takiego http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C5224463
Auto goscia o ksywie skrobek bodajze jezeli dobrze kojaze.
Na plus jest w nim realny przebieg a nie 160 000 km jak maja wszyskie sprzedawane u nas 20 letnie samochody. Z drugiej strony ee8 to dla mnie ostatecznosc, czesci blacharskie, lampy, trudno dostepne a jak juz sa to drogie.

 

Lukiasz
Administrator
Posty: 3771
Rejestracja: 2006-07-05, 21:51
Lokalizacja: z Fałtekowa
 
autor: Lukiasz » 2008-05-15, 09:44
z kolegą skrobkiem też różnie bywało :*


trzeba jeździć oglądać, maskę, drzwi, zderzaki z laminatu lżejsze mam jak coś aloha

 

przemir
RPM
RPM
Posty: 866
Rejestracja: 2006-07-06, 09:03
Lokalizacja: Fałtekowo
autor: przemir » 2008-05-15, 09:46
Skrobek to znana postac w swiatku jeszcze za moich lat.

ja bym wolal ee8 bez rzadego swapowania - poprostu zadbac, odetkac, dotlenic i kase ladowac w zawias i hamulce oraz inne pieszczoty ;)

wydaje mi sie ze musisz postawic sobie cele potem kosztorys i potem zadac sobie pytanie czy w to wchodzisz

zawsze masz min 2 drogi albo robiac dobrze nalezalo by kupic tanio i bude rozebrac do cna zrobic blache lakier a wtedy nawet jak bedzie po malym dzwonku to mozna to poprawic - ale to wszystko poteguje koszty albo kupic wysciowo lepsze i zyc nadzieja ze ruda nie wyjdzie zbyt predko

powodzenia
Ostatnio zmieniony 2008-05-15, 09:48 przez przemir, łącznie zmieniany 1 raz.

 

falo
RPM
RPM
Posty: 326
Rejestracja: 2006-11-09, 17:30
Lokalizacja: Warszawa
autor: falo » 2008-06-10, 09:06
Obrazek Obrazek Obrazek

Pojawila sie jeszcze taka opcja
CRX vtec 1990
- Elektryczny szyber dach
- Alarm (Zamykanie dzwi w czasie jazdy mozliwosc domykania okien i szyber dachu)
- Elektryczne szyby
- Elektryczne lusterka
- Podgrzewane lusterka
- Skorzana tapicerka
- Pasy wielu punktowe
- Regulacja kierownicy
- Regulacja swiatel
- Bardzo fajne AUDIO

- Zawieszenie Gwint H&R (regulacja wysokosci)
- Alu felgi TSW 17’ 45/205 (opony jak nowe)
- wydech Supersprint


Silnik
-Filtr storzkowy
- 195tys tak naprawde to 185 (Musialem wymienic licznik..Umarl obrotomierz w poprzednim)
- Olej wymieniony co 5 tys kilometrow Castrol
- Odpala za 1 razem zawsze!!! Nigdy nie mialem najmniejszego problemu z silnikiem
2 razy jechalem nim do polskie i wracalem spowrotem do angli (1600 kilosow bez problemu)
-Akumulator Bosch Silver
- Z reka na sercu auto nie zawodne

Blacharka
- Nadkole od pasazera (tyl) zlapalo rdze (zjawisko normalne do poprawki)
- Szyber dach zlapalo rdze rowniez
Ta sa najczestrze miejsca w jakich crx choruje na rdze...Nie chce kryc mankametow auta przed sprzedaza

Hamucle
- Hamucle Przednie zostaly wymienione tloczki (nowe) oraz wszystkie gumki(nowe) Z servisu hondy. Nawet sie nie pytajcie ile to kosztowalo
- Hamucle Tyl Zostaly zregenerowane na zamiennikach


Wnetrze
- Fotele maja pekniecia na szfach (jak na 18 lat to stan bd)
- Tylnia kanapa bez zarzutu
- Kierownica MOMO
- Galka zmiany biegow MOMO
- Pasy szelkowe Schrot (z elektronicznym zamykaniem!!)
- Plastiki w bdb stanie



Audio
- Blaupunkt mp3/cd/radio
- Glosniki przod 13’ Alpine
- Gwizdki hertz (zamontowane w otworach pozostawionych po starych pasach bezpieczenstwa) Podlaczone pod wzmacniacz
- Glosniki tyl hertz 16’ Podlaczone pod wzmacniacz
- Wzmacniacz blaupunkt (zamontowany tradycyjnie na tylnej kanapie)


Powod
-Autem jezdze od 2 lat w angli wiec nie zrobilo wiecej niz 2-3km tys w polsce
- Mieszkam w Angli i niestety bylem zmuszony kupic angielskie auto. Poniewaz tutejsza policja zaczyna konfiskowac polskie auta z braku road tax-u oraz ubezpieczenia (taki to glebszy problem DVL). No i robie mieszkanie obecnie... Wiec potrzebne mi zlotowki
-Auto bylo traktowane jako hobby Wiec nie BYLO KATOWANE, to moj 3 crx
chcialem go sobie zostawic ale nie chce zeby stal w garazu przez kolejne 2-3 lata (dopuki nie wroce do pl i sie za niego nie zabiore)

Co dostajesz (mam to w pudlach) DO WSTAWIENIA
- zaciski od ctr (civic type r) 2005 r zamiast seryjnych 282 bedziesz mial 300mm przod
- zaciski tyl od mg zs180 bedziesz mial nie 260 ale 282
- Zegary jdm sciagane z japini
- Czesci klimatyzacji
- spojler bowiem moj ma lekkie pekniecie
- oraz wiele wiele innych

Cena za wszystko to 13 tys Jezeli nie chesz ekstrasow mozemy sie dogadac Bowiem nie bede mial problemu z ich sprzedarza (samochod jest z GDANSKA)

Pojade go obejzec , a moze macie jakies refleksje odrazu?

 

Lukiasz
Administrator
Posty: 3771
Rejestracja: 2006-07-05, 21:51
Lokalizacja: z Fałtekowa
 
autor: Lukiasz » 2008-06-10, 09:38
aż za ładny przelecieć podłogę i lakier czujnikiem jest ok

 

przemir
RPM
RPM
Posty: 866
Rejestracja: 2006-07-06, 09:03
Lokalizacja: Fałtekowo
autor: przemir » 2008-06-10, 09:43
strasznie fajny - napewno trza jechac ogladac

 

dejv
RPM
RPM
Posty: 330
Rejestracja: 2007-10-18, 07:09
Lokalizacja: ochota
 
autor: dejv » 2008-06-10, 10:02
z crkami za dużo styczności nie miałem ale ta mi się podoba ale sprawdzić rzeczywiście trzeba bo nigdy nic nie wiadomo
Posty: 31 Strona 1 z 3
warszawa meble kuchenne

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości