kupno samochodu

OT - co tu dużo mówić :). Piszemy wszystko co nam do głowy przyjdzie.

Moderatorzy: Lukiasz, przemir

falo
RPM
RPM
autor: falo » 2008-05-14, 20:43
Witam, zwracam sie do Was jako do ekspertow. Mam na oku "nowy stary" samochod. Po mozna powiedzic kompletnej i kompleksowej odbudowie. Planuje pojechac i go obejzec na zywo bo wiadomo ze ze zdjec za duzo nie wywnioskuje.
Na co powienienem zwrocic uwage albo co powienienem zrobic zeby miec pewnosc ze nie kupuje " wyklepanego przystanku"
Bo niestety musze sie przyznac ze poprzednia fura kupilem wlasciwie w ciemno , czego troche zaluje bo pare spraw wyszlo. Jednym slowem mozna powiedzic ze jestem laikiem.
Geometrie robic? czy moze jeszcze cos innego?

Maciek VMax
RPM
RPM

autor: Maciek VMax » 2008-05-14, 22:03
Zdjęcia mimo wszystko dużo mówią, proponuję wrzucić na forum, odległości lub różne odcienie lakieru na elementach często da się zauważyć. Kup koniecznie albo gdzieś pożycz miernik grubości lakieru, wg. mnie w tej chwili to podstawa(bodajże RPM ;) albo norauto powinno Ci pomóc), dobrze by było sprawdzić kompresję silnika i wiadomo pojeździć poprostu, czy nie ściąga, nie telepie kierownicą oraz do np.serwisu, zostawić kilka złotych ale mieć rzetelną opinię niezależnych ludzi. Generalnie napisz na początek co to jest, skąd i wrzuć fotki.

falo
RPM
RPM
autor: falo » 2008-05-14, 22:37
Obrazek
Obrazek

opis prac nad samochodem jest tu >

http://www.honda-crx.info/forum/viewtop ... c&start=75

auto jest zrobione od podstaw , swapowane , dlubane. malowane. Wyglada to profesjonalnie i tak tez pewnie jest zrobione biorac pod uwage kto w tym grzebal.
Martwi mnie jednak buda , a raczej to co mogla przejsc z wczesniejszym wlascicielem. Jak to czesto bywa w tym modelu graniczy z cudem znalezienie budy , ktora nie "przylgnela" do czegos twardego. Ja niestety nie jestem ekspertem od tego typu ogledzin