Honda Shuttle 4WD JDM Rare ;)

I wszystko jasne ...
Posty: 318 Strona 13 z 22
 
 

Mach

Awatar użytkownika
RPM
RPM
Posty: 889
Rejestracja: 2007-04-29, 19:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Mach » 2008-06-22, 16:32
no to chyba zostaje Ci prawdziwy tuningowy pomaranczony spray crazy
 
 

Lukiasz

Awatar użytkownika
Administrator
Posty: 3769
Rejestracja: 2006-07-05, 21:51
Lokalizacja: z Fałtekowa

Post autor: Lukiasz » 2008-06-22, 22:10
Mach psujesz się ostatnio to co piszesz jest zawsze za późno bo np dzień wcześniej już to zrobię banana

oto pierwsze efekty mojej ciężkiej pracy p[rzez kilak ostatnich miesięcy, a teraz ciężkiej pracy kolegi z forum Falo :* no i mojej bo robienie zdjęć meggi to udręka crazy

wkrótce zdjęcia po lekkich obróbkach, nowe detale, opisany dokładnie projekt, wykres z hamowni i potwierdzona waga pojazdu

już teraz dziękuje wszystkim tym którzy wierzyli i wierzą że projekt pt "I am a Wagoman, I drive a Wagovan ! Nobody can pass me when i'm in my Wagovan ! " ma jakiś sens!!!! dzięki i jeszcze raz dzięki,

żeby dalej nie przynudzać wklejam pierwsze zdjęcia

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
https://www.rpmotorsport.pl sklep tuningowy, katalizatory i tłumiki Magnaflow, car audio alpine i wiele innych
 
 

Maciek VMax

Awatar użytkownika
RPM
RPM
Posty: 466
Rejestracja: 2006-10-10, 13:45
Lokalizacja: z lasu

Post autor: Maciek VMax » 2008-06-22, 22:24
Zajebiście, tylko w photoshopie zrobcie Meggi skośne oczka i skróćcie spódnicę lol
Ostatnio zmieniony 2008-06-22, 22:24 przez Maciek VMax, łącznie zmieniany 1 raz.
Faceci znaja 3 kolory:
-bialy
-czarny
-kolorowy
 
 

Koser

RPM
RPM
Posty: 12
Rejestracja: 2007-02-03, 01:58
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Koser » 2008-06-22, 23:30
Nie podoba mi się gałka zmiany biegów w tym aucie. do bani
...
...
...
...
...
Ale reszta rewelacja jest ok
 
 

Mach

Awatar użytkownika
RPM
RPM
Posty: 889
Rejestracja: 2007-04-29, 19:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Mach » 2008-06-22, 23:54
Lukiasz pisze:
Mach psujesz się ostatnio to co piszesz jest zawsze za późno bo np dzień wcześniej już to zrobię
To tylko potwietrza ze mamy te same genialne spojrzenie na swiat ;)

Ostatnio rzeczywiscie bylem wylaczony chwilowo, w tym tygodniu sie poprawie jest ok

Szczerze gratuluje ze ta biala budka wyglada obecnie tak jak wyglada, przeciez zawsze trzymalem kciukasy, chetny bylem do pomocy i ciesze sie ze moglem sobie rece przy niej pobrudzic ;)
Ostatnio zmieniony 2008-06-22, 23:57 przez Mach, łącznie zmieniany 1 raz.
 
 

dejv

RPM
RPM
Posty: 330
Rejestracja: 2007-10-18, 07:09
Lokalizacja: ochota

Post autor: dejv » 2008-06-23, 07:15
Luki od Ciebie to się wszyscy uczyć powinni jak robić genialne przeróbki ze smakiem , gustem JDM'em :)

Tylko patrzeć i się ślinić gratki wielkie gratki oczy
 
 

Lukiasz

Awatar użytkownika
Administrator
Posty: 3769
Rejestracja: 2006-07-05, 21:51
Lokalizacja: z Fałtekowa

Post autor: Lukiasz » 2008-06-23, 08:48
Koser pisze:
Nie podoba mi się gałka zmiany biegów w tym aucie. do bani
ta gałka to cały JDM, kto ma w budce z lat 80 tych 6 biegów? nie wiesz? a ja wiem SHUTTLE ;)
https://www.rpmotorsport.pl sklep tuningowy, katalizatory i tłumiki Magnaflow, car audio alpine i wiele innych
 
 

dejv

RPM
RPM
Posty: 330
Rejestracja: 2007-10-18, 07:09
Lokalizacja: ochota

Post autor: dejv » 2008-06-23, 09:00
a mnie się podoba listek zielony na tylniej szybie :)
 
 

gul

Awatar użytkownika
RPM
RPM
Posty: 85
Rejestracja: 2006-07-18, 17:26
Lokalizacja: wuwua

Post autor: gul » 2008-06-29, 12:07
fajnie, że shuttle trafił w dobre ręce.. w sumie to auto jest bez sensu, i trzeba mieć posrane w głowie żeby coś w nim tunikować :D
Zielony listek i kinka innych detali to pozostałość po 2gim właścicielu ;)
 
 

Lukiasz

Awatar użytkownika
Administrator
Posty: 3769
Rejestracja: 2006-07-05, 21:51
Lokalizacja: z Fałtekowa

Post autor: Lukiasz » 2008-06-29, 13:10
posrane auto i posrany właściciel ;)
https://www.rpmotorsport.pl sklep tuningowy, katalizatory i tłumiki Magnaflow, car audio alpine i wiele innych
 
 

Tomcio

RPM
RPM
Posty: 58
Rejestracja: 2006-09-08, 20:32
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Tomcio » 2008-07-02, 12:44
Auto jest fajne a co do właściciela to każdy ma swoje zdanie worek
 
 

dymek

Awatar użytkownika
RPM
RPM
Posty: 6
Rejestracja: 2008-02-27, 11:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: dymek » 2008-07-09, 23:26
Dawno tu nie zaglądałem, a to już prawie inne auto! Muszę kiedyś zobaczyć na żywo!
 
 

Walus

RPM
RPM
Posty: 23
Rejestracja: 2007-11-15, 17:16
Lokalizacja: Piaseczno

Post autor: Walus » 2008-07-15, 08:42
Fajne fajne tylko zawsze je widze jak jest rozebrane, a kiedy sie poscigamy na slomczynie ?? ;) Licze na to ze ujrze ten czterolap na torze :)
Cinquecento 1.4 16V http://www.rpmotorsport.pl/forum/topics17/cinquecento-16v-by-walus-vt1013.htm
MK I '78 http://pl.youtube.com/watch?v=LEUzgOcFOIY
SC http://www.rpmotorsport.pl/forum/topics17/seicento-by-walus-vt856.htm
 
 

Lukiasz

Awatar użytkownika
Administrator
Posty: 3769
Rejestracja: 2006-07-05, 21:51
Lokalizacja: z Fałtekowa

Post autor: Lukiasz » 2008-07-15, 08:48
Walus pisze:
Fajne fajne tylko zawsze je widze jak jest rozebrane
samo się nie zrobi fucku
https://www.rpmotorsport.pl sklep tuningowy, katalizatory i tłumiki Magnaflow, car audio alpine i wiele innych
 
 

Walus

RPM
RPM
Posty: 23
Rejestracja: 2007-11-15, 17:16
Lokalizacja: Piaseczno

Post autor: Walus » 2008-07-15, 09:42
eee to co z Ciebie za magik ;)
Cinquecento 1.4 16V http://www.rpmotorsport.pl/forum/topics17/cinquecento-16v-by-walus-vt1013.htm
MK I '78 http://pl.youtube.com/watch?v=LEUzgOcFOIY
SC http://www.rpmotorsport.pl/forum/topics17/seicento-by-walus-vt856.htm
Posty: 318 Strona 13 z 22