może nic nadzwyczajnego ale zawsze coś :) clio fever

I wszystko jasne ...
Posty: 41 Strona 2 z 3
 
 

dejv

RPM
RPM
Posty: 330
Rejestracja: 2007-10-18, 07:09
Lokalizacja: ochota

Post autor: dejv » 2007-11-13, 11:53
przemir a jaki zamierzasz kupić model clio ?? Ja wiem że fajne do zabawy są clio bacarra i wiliams. a następnym razem jak wpadniesz do znajomych do głoskowa to wpadnij się przywitać :)
 
 

Lukiasz

Awatar użytkownika
Administrator
Posty: 3769
Rejestracja: 2006-07-05, 21:51
Lokalizacja: z Fałtekowa

Post autor: Lukiasz » 2007-11-13, 12:03
dejv pisze:
a następnym razem jak wpadniesz do znajomych do głoskowa to wpadnij się przywitać :)
wczoraj byliśmy około 21:10 ;)
https://www.rpmotorsport.pl sklep tuningowy, katalizatory i tłumiki Magnaflow, car audio alpine i wiele innych
 
 

dejv

RPM
RPM
Posty: 330
Rejestracja: 2007-10-18, 07:09
Lokalizacja: ochota

Post autor: dejv » 2007-11-13, 12:17
Lukiasz pisze:
niestety kolejny etap to wydech a tu już tak łatwo nie będzie, bo albo głośno albo wcale crazy
ale chyba nie za głośno co :) bo wiesz nie chce ludzi w nocy straszyć :)
Ale ciekaw jestem ile by cos takiego wydechowego wyniosło :)
 
 

Lukiasz

Awatar użytkownika
Administrator
Posty: 3769
Rejestracja: 2006-07-05, 21:51
Lokalizacja: z Fałtekowa

Post autor: Lukiasz » 2007-11-13, 12:28
zależy jaka kombinacja czy z kolektorem (chyba nei ma sensu) czy sam wydech czy z kwasówki czy po kosztach? można by dać środkowy i końcowy magnaflow + katalizator reszte wspawać ale to myślę że i tak 1600 zeta trzeba liczyć, a przyrost hmm 2-3 konie jest ok nie wiem czy jest sens cokolwiek jeszcze robić, założyć dobre opony, ładne felgi, hamulec lekko zawias i jeździć. Z tego silnika potwora nie będzie
https://www.rpmotorsport.pl sklep tuningowy, katalizatory i tłumiki Magnaflow, car audio alpine i wiele innych
 
 

dejv

RPM
RPM
Posty: 330
Rejestracja: 2007-10-18, 07:09
Lokalizacja: ochota

Post autor: dejv » 2007-11-13, 12:39
to wiem że potwora nie zrobie. Kiedyś się pytałem ile montaz Turbo by wyniósł - 7400pln.
i pewnie ze 100break hp by miał. Szczerze to chciałem poprawić jeszcze troszkę elastyczność
i postawić na styling. Ładne fele sprężyny krótsze dokładki zderzaków i progów coś do wnętrz, może wskaźniki, pomysłów mam milion, ale nie mam miliona na ich realizację więc będzie stopniowo :)
no nie wiem może by kolektor wydechowy zrobić z kompletnym układem wylotowym i tyle.
Ale nie wiem czy sens jest przy tej mocy jaką dysponuje
 
 

przemir

Awatar użytkownika
RPM
RPM
Posty: 866
Rejestracja: 2006-07-06, 09:03
Lokalizacja: Fałtekowo

Post autor: przemir » 2007-11-13, 12:56
ja szukam dizla - ale chyba najpredzej z poczatkiem roku cos nabede i raczej 65ka odpada wiec chcialbym 80ke dci albo dti ale co Bog da tym sie bedzie jezdzic /aby tanio/
"Jeżeli wam się wydaje, że moja wypowiedź była jasna, to znaczy, że w ogóle jej nie zrozumieliście, bo ona z założenia miała być niejasna."
 
 

dejv

RPM
RPM
Posty: 330
Rejestracja: 2007-10-18, 07:09
Lokalizacja: ochota

Post autor: dejv » 2007-11-13, 13:02
słuchaj to trzeba szukać tak naprawdę a jakby co to na forum renault clio możesz się popytać bo tam więcej Ci powiedzą co i jak z dizlami się sprawa ma.
 
 

przemir

Awatar użytkownika
RPM
RPM
Posty: 866
Rejestracja: 2006-07-06, 09:03
Lokalizacja: Fałtekowo

Post autor: przemir » 2007-11-13, 13:18
a co ja mam pytac jak w domu taki silnik jezdzi i sprawuje sie super /w micrze/ clio w domu bylo juz pare razy wiec nas chyba niczym nie zaskoczy jak trafie niekatowany egzemplarz

modow jak powiedzialem nie bedzie
"Jeżeli wam się wydaje, że moja wypowiedź była jasna, to znaczy, że w ogóle jej nie zrozumieliście, bo ona z założenia miała być niejasna."
 
 

dejv

RPM
RPM
Posty: 330
Rejestracja: 2007-10-18, 07:09
Lokalizacja: ochota

Post autor: dejv » 2007-11-13, 13:24
no ja rozumiem tylko mówie że czasem na forum coś moga podpowiedzieć czy coś.

[ Dodano: 2008-05-05, 09:32 ]
po umyciu widać że samochód 1 liga :) jeszcze tylko dobry felunek by się przydał :)


[img]http://b62.grono.net/182/17/gallery-52317795-500x500.jpg[/img]

[ Dodano: 2008-08-05, 12:01 ]
mały update z wydechem :)

[img]http://c33.grono.net/131/75/gallery-58249824-500x500.jpg[/img]
[img]http://b62.grono.net/229/197/gallery-58249820-500x500.jpg[/img]
[img]http://b12.grono.net/225/114/gallery-58249818-500x500.jpg[/img]

[ Dodano: 2008-12-30, 10:45 ]
tak bumpa robiac to fotki jakie mam clio - po dachu :

[img]http://b12.grono.net/104/31/gallery-70037301-500x500.jpg[/img]
[img]http://c33.grono.net/148/140/gallery-70037298-500x500.jpg[/img]
[img]http://c88.grono.net/96/195/gallery-70037294-500x500.jpg[/img]
 
 

Lukiasz

Awatar użytkownika
Administrator
Posty: 3769
Rejestracja: 2006-07-05, 21:51
Lokalizacja: z Fałtekowa

Post autor: Lukiasz » 2008-12-30, 11:38
niezłe jaja, co dalej?
https://www.rpmotorsport.pl sklep tuningowy, katalizatory i tłumiki Magnaflow, car audio alpine i wiele innych
 
 

dejv

RPM
RPM
Posty: 330
Rejestracja: 2007-10-18, 07:09
Lokalizacja: ochota

Post autor: dejv » 2008-12-31, 07:49
ano panocku myślimy o nowym 4 kołowcu.
 
 

falo

Awatar użytkownika
RPM
RPM
Posty: 326
Rejestracja: 2006-11-09, 17:30
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: falo » 2008-12-31, 18:47
czyli nie naprawiasz? na tych zdjeciach nie wyglada zle. Ale jak juz chcesz cos nowego to kup cos meskiego lol

Zeyby nie bylo ze sie smieje z cudzego nieszczescia , Tobie jak rozumiem nic sie nie stalo , samochod ubezpieczony , nie ma tego zlego co by na dobre nie wyszlo
Ostatnio zmieniony 2008-12-31, 18:48 przez falo, łącznie zmieniany 1 raz.
 
 

dejv

RPM
RPM
Posty: 330
Rejestracja: 2007-10-18, 07:09
Lokalizacja: ochota

Post autor: dejv » 2009-01-05, 07:42
falo, raczej nie naprawiamy . No tak mnie na szczęście nic nie jest.
Ale teraz poluje na megane albo tiide do domu. Dziś może do nissana się wybiore.
Papiery już złożyłem do ubezpieczalni przed sylwestrem a teraz czekam na decyzje.
No i poczekamy zobaczymy.
 
 

Mach

Awatar użytkownika
RPM
RPM
Posty: 889
Rejestracja: 2007-04-29, 19:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Mach » 2009-01-06, 12:31
dejv bez jaj... czy ty widziales jak wyglada tiida i nadal rozwazasz ten samochod ?

[img]http://img.mojeauto.pl//6/75/675254d2db32295cdfde6aaacf4c1a3d.600x400.jpg[/img]

[img]http://multimedia.autofirmowe.pl/img/galeriazdjec/653/nissan_tiida_8.jpg[/img]

na zywo jak mnie to kiedys mijalo to myslalem ze puszcze bełta prze okno, przy tym to Talia czy Logan jest mistrzem designu i proporcji do bani
 
 

dejv

RPM
RPM
Posty: 330
Rejestracja: 2007-10-18, 07:09
Lokalizacja: ochota

Post autor: dejv » 2009-01-06, 13:23
Mach, to ma być dla matki samochód . zresztą i tak już nas nie interesuje.
Patrzy sobie teraz na megane III

[img]http://renault.pl/central/media/megane-b95/galerie-media/att00065664/pp_megane_B_442x331_photo1.jpg[/img]
[img]http://renault.pl/central/media/megane-b95/galerie-media/att00065671/pp_megane_B_442x331_photo8.jpg[/img]
[img]http://renault.pl/central/media/megane-b95/galerie-media/att00065670/pp_megane_B_442x331_photo7.jpg[/img]
Ostatnio zmieniony 2009-01-06, 13:24 przez dejv, łącznie zmieniany 1 raz.
Posty: 41 Strona 2 z 3