pierwszy test na hamowni Millers Oils Nanodrive

Wasze sugestie, opinie itp.
Posty: 1 Strona 1 z 1
Lukiasz
Administrator
Posty: 3771
Rejestracja: 2006-07-05, 21:51
Lokalizacja: z Fałtekowa
 
autor: Lukiasz » 2012-02-27, 09:31
Możemy pochwalić się pierwszymi wynikami testu oleju CFS 10w60 NT.
Test przeprowadzono na silniku Porsche 911 RSR, 1973 rok ( !!! ) przygotowanym przez Tuthill Porsche of Wardington, Oxfordshire, UK. Przypomnę, że jest to najbardziej renomowany tuner klasycznych Porsche w Europie - na koncie m.in. wygrana w tegorocznym Rajdzie Classic Safari z Bjornem Waaldegaard'em za kierownicą.

Test wyglądał następująco:
Na hamowni sprawdzono Porsche na oleju CFS 10w60, i osiągi silnika wyglądały następująco:
- moc (norma DIN 70020) - 268 KM
- moc na kołach - 218 KM
- moment obrotowy - 296 Nm

Następnie spuszczono olej, wlano CFS 10w60 NT, doprowadzono go temperatury roboczej, i ponownie zmierzono parametry:
- moc (norma DIN 70020) - 283 KM
- moc na kołach - 223KM
- moment obrotowy - 307 Nm

Dzięki zwykłej wymianie oleju, na CFS 10w60 NT (a przecież już sam CFS 10w60 to znakomity produkt) wzrost mocy wyniósł 5,6%, wzrost momentu: 3,7 % i to przy zachowaniu tej samej lepkości.

Dodam od siebie, że brzmi to naprawdę znakomicie, wręcz nieprawdopodobnie, i te wyniki pomagają mi zrozumieć niesamowity entuzjazm panujący w Millers Oils UK związany z wprowadzeniem nowej serii produktów. Jeśli dodamy do tego opinię inżyniera zespołu Martina Prokopa po zastosowaniu oleju w WRC - mamy pełen obraz sytuacji.

Mam nadzieję, że testy przeprowadzone przez naszych klientów w Polsce, przyniosą podobne rezultaty.
Posty: 1 Strona 1 z 1
warszawa meble kuchenne

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości