Millers Oils Engine Flush 250ml - dodatek do olei

Wasze sugestie, opinie itp.
Posty: 1 Strona 1 z 1
Lukiasz
Administrator
Posty: 3771
Rejestracja: 2006-07-05, 21:51
Lokalizacja: z Fałtekowa
 
autor: Lukiasz » 2011-08-29, 08:12
Jeden z naszych klientów we Wrocławiu udostępnił nam 2 filtry oleju, których zdjęcia znajdują się w załączniku. Filtry pochodzą z samochodu Peugeot 206 CC 1,4. Pani zakupiła samochód we Włoszech. Przebieg nie jest nam znany, rodzaj używanego oleju, oraz interwał wymian również. Klientka przyszła kupić olej, wybór padł na olej Millers Oils XF Longlife C2 5w30. Jako, że jak wspomniałem historia samochodu nie była dokładnie znana, sprzedawca zalecił płukankę Engine Flush.

Po wlaniu płukanki do starego oleju, i odczekaniu kilkunastu minut, mechanik spuścił olej, i odkręcił filtr (wkład). Zdjęcie wkładu (filtr1.jpg) w załączniku.

Obrazek

Płukanka dokładnie wyczyściła układ, a szlam, który nie wypłynął poprzez korek spustowy pozostał na filtrze. Jak widać - płukanka czyści dobrze, jednak to co znajdowało się w silniku jest przerażające.

W związku z tym wlano następnie olej Millers Oils XF Longlife C2 5w30, a po przebiegu 1000km, ponownie wlano płukankę Engine Flush i wymieniono olej. Zdjęcie filtra po tej wymianie w załączniku (filtr2.jpg).

Obrazek

jak widać - w silniku jest zdecydowanie mniej osadu i szlamów. Wlano olej Millers Oils XF Longlife C2 5w30 - zostanie wymieniony już po 15 tys. km.

Przypomnę tylko, że nasz Engine Flush w odróżnieniu od wielu innych płukanek jest produkowany na bazie oleju z bardzo dużą zawartością detergentów. Temperatura zapłonu tej płukanki to 200 stopni Celsjusza. Inne płukanki, nawet renomowanych producentów zazwyczaj produkowane są na bazie rozpuszczalników, a ich temperatura zapłonu to często 40 - 60 stopni (a więc mniej niż temperatura robocza oleju, do którego są dodawane). Brak rozpuszczalnika w naszej płukance powoduje, że użytkownik nie musi martwić się o stan elementów gumowych (uszczelek) po przeprowadzeniu płukania silnika.

Ze względu na najwyższą jakość olejów silnikowych Millers Oils, a co za tym idzie ich rewelacyjne właściwości czyszczące, polecamy stosowanie płukanki zwłaszcza przed pierwszym użyciem naszego oleju. Pozwala to uniknięcie sytuacji, gdy olej Millers Oils wlany do silnika, w którym znajdują się osady przyjmie je, a wtedy parametry oleju ulegają znacznemu pogorszeniu.

Engine Flush jest również bardzo pomocny w pojazdach, w których występuje zjawisko "brania" oleju. Poprzez usunięcie osadów z pierścieni, przywracana jest im sprężystość, i mogą znowu pełnić swoją rolę, eliminując zjawisko brania oleju.

Obrazek


Dodatek do oleju, który należy użyć przed jego wymianą.
STOSOWANIE:
Do wszystkich samochodów benzynowych i Diesel, osobowych i dostawczych.
· Dodaj butelkę ENGINE FLUSH do oleju.
· Uruchom silnik na 15-20 minut.
· Spuść olej, wymień filtr oleju i wlej do silnika nowy olej Millers.
KORZYŚCI:
Usuwa wszelkie osady i szlam z silnika. Utrzymuje Twój silnik w czystości. Zapobiega zużywaniu się silnika,
wydłuża jego żywotność. Szczególnie polecany przy zmianie z dotychczas stosowanego oleju na wyższej
jakości olej Millers.
CHARAKTERYSTYKA:
SAE klasa lepkości: 10
Ciężar właściwy przy 150C 0,885
Lepkość kinematyczna przy 1000C 6,0 cSt
Lepkość kinematycza przy 400C 32,0 cSt
Indeks lepkości 96
Temperatura krzepnięcia -10oC
Temperatura zapłonu 200oC


Obrazek

link do produktu:
http://rpmotorsport.pl/auta/millers-oil ... 14252.html
Ostatnio zmieniony 2011-08-29, 08:13 przez Lukiasz, łącznie zmieniany 1 raz.
Posty: 1 Strona 1 z 1
warszawa meble kuchenne

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości