Gry symulatory i inne

OT - co tu dużo mówić :). Piszemy wszystko co nam do głowy przyjdzie.

Moderatorzy: Lukiasz, przemir

  • 1
  • 2
Posty: 19 Strona 1 z 2
Mach
RPM
RPM
Posty: 889
Rejestracja: 2007-04-29, 19:51
Lokalizacja: Warszawa
 
autor: Mach » 2009-06-30, 23:41
hej, czy ktos z Tu sie bawi w simracing ?

jakby co mozna troche poczytac na simracing.pl i dowiedziec sie o co chodzi
jest kilka gierek z tej kategorii ja akurat zaczalem ujezdzac Race07 / GTR Evolution
http://www.race-game.org/race07/index.php

dlaczego race07 ? bo pojawila sie niedawno w cd projekcie za przystepna cene ok 50zl
np. http://www.cdprojekt.pl/game/1380/Race_07_The_WTCC_Game

oczywiscie caly fun to gra po sieci...
Ostatnio zmieniony 2009-08-12, 20:05 przez Mach, łącznie zmieniany 2 razy.

 

falo
RPM
RPM
Posty: 326
Rejestracja: 2006-11-09, 17:30
Lokalizacja: Warszawa
autor: falo » 2009-07-05, 20:33
mi trudno zawsze sklasyfikowac co jest pro symulacja a co nie. aktualnie grywam w gt legends a wczesniej dluuugo w live for speed. live for speed byl o tyle fajny ze byly tory rally crosowe a dotychczas nie spotkalem sie z taka forma wyscigow w innych grach.

 

Lukiasz
Administrator
Posty: 3771
Rejestracja: 2006-07-05, 21:51
Lokalizacja: z Fałtekowa
 
autor: Lukiasz » 2009-08-12, 14:31
Autentyczne zachowanie na drodze, odwzorowane w najdrobniejszym szczególe auta, słynne tory wyścigowe – oto Need for Speed™ SHIFT!

Odnośniki do nowych filmów z gry Need for Speed SHIFT, w których światowej sławy kierowcy - Andrea Bertolini, Tommy Milner, Vaughn Gittin Jr. oraz Chris Rado, opowiadają o swojej pasji, doświadczeniach oraz najnowszej odsłonie serii NFS.

Z pewnością filmy te, zawierające nagrania popisów wspomnianych kierowców, zainteresują fanów motoryzacji i wyścigów. Poniżej zamieszczam odniśniki do filmów:



[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=_34GviLSoJo&feature=channel_page[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=wTep947HSWg&feature=channel_page[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=LKceaUAFsHk&feature=channel_page[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=zJbB08eHPdE&feature=channel_page[/youtube]

Nowa część kultowej serii to krok w kierunku symulacji, która daje kierownicę do ręki wszystkim pasjonatom sportów motorowych marzącym o poprowadzeniu jednego z najmocniejszych aut świata.

Przekonasz się na własnej skórze, co czuje kierowca samochodu sportowego podczas wyścigu: wszechogarniający ryk silników, nieustanna walka o pozycje, jazda na granicy przyczepności, działanie sił przeciążenia, odbierające dech w płucach kolizje. Dzięki zastosowanemu w Need for Speed SHIFT systemowi wizualizacji warunków jazdy poczujesz nie tylko każdą nierówność drogi, ale i mordercze przeciążenia podczas przyspieszania, hamowania i jazdy w zakrętach.

Kolejnym elementem jest profil zawodnika, dzięki któremu bez reszty wcielisz się w rolę kierowcy wyścigowego. Na podstawie umiejętności i stylu jazdy gracza każdy zawodnik zyskuje niepowtarzalną osobowość, mającą wpływ na odblokowanie samochodów, postępy kariery oraz dobór przeciwników podczas gry w sieci. W Need for Speed SHIFT sposób jazdy to nie tylko element strategii, ale i narzędzie tworzenia osobowości kierowcy!

Need for Speed SHIFT jest owocem współpracy Slightly Mad Studios, Black Box oraz Patricka Soderlunda, wiceprezesa EA Games Europe.

Slightly Mad Studios to twórcy między innymi takich hitów, jak GT Legends i GTR 2.
Najważniejsze cechy



· Realistyczny model jazdy. Trójwymiarowy system wizualizacji warunków jazdy wiernie oddaje działanie sił bezwładności i przeciążenia, jakim poddawany jest kierowca. Pole widzenia jest dostosowane do prędkości samochodu – podczas szybszej jazdy ostrość przesuwa się z deski rozdzielczej lub sylwetki samochodu na wyłaniające się w dalszej perspektywie odcinki drogi.

· Profil kierowcy. Jakim jesteś kierowcą? Profil to dowód Twojej wyścigowej ewolucji, rejestrowane są w nim Twoje postępy dokonywane w kolejnych wyścigach. Jego składowe to zachowanie na torze, zajmowane miejsca oraz wszelkie inne zdobyte punkty i odznaczenia. Stwórz niepowtarzalnego kierowcę wyścigowego, doprowadź go na szczyty kariery i stań do rywalizacji z innymi graczami w sieci!

· Efekty zderzeń. Kierowca i auto to jedność. W Need for Speed SHIFT w zderzeniu z nieruchomą przeszkodą lub innym samochodem może ucierpieć nie tylko maszyna – kombinacja efektów wizualno-dźwiękowych przypomina, że przeciążenia działają również na kierowcę.

· Nieograniczone modyfikacje. Need for Speed SHIFT daje graczom do ręki potężne narzędzie tuningu optycznego i mechanicznego. Dostosuj auto do swoich potrzeb, modyfikując jego podzespoły oraz wygląd zewnętrzny i wewnętrzny – możesz wymienić dowolny element, aby przekształcić wóz seryjny w kipiącego mocą potwora połykającego zakręty najbardziej wymagających torów wyścigowych!

· Prawdziwe auta i tory. W grze znajdziesz fotorealistyczne kopie prawie 70 aut sportowych, w tym Pagani Zonda F, Audi RS4, oraz Porsche 911 GT3 RSR. Ścigać się będziesz na ponad 15 autentycznych torach wyścigowych, jak Willow Springs i Laguna Seca, oraz fikcyjnych trasach umiejscowionych między innymi w Londynie i Tokio.


Metryczka produktu



Wydawca: Electronic Arts Polska

Producent: Slightly Mad Studios

Premiera: 18 września

Kategoria: wyścigi

Platformy: PLAYSTATION®3, Xbox 360™, PC, PSP



© 2009 Electronic Arts Inc. Wszelkie prawa zastrzeżone. Wszystkie znaki towarowe należą do ich właścicieli.Obrazek

Co myślicie kolejny kicz , czy da sie chwile pograć?

 

darkmajin
RPM
RPM
Posty: 19
Rejestracja: 2009-06-08, 17:27
Lokalizacja: Qnin
autor: darkmajin » 2009-08-12, 15:03
gran turismo 5 + logitech g25 clap

jak przestane pakowac w fure to sobie kupie ta kiere..

...nfs to gniot (wszystkie po nfs underground 2 )

 

Mach
RPM
RPM
Posty: 889
Rejestracja: 2007-04-29, 19:51
Lokalizacja: Warszawa
 
autor: Mach » 2009-08-12, 20:04
watpie zeby nfs stal sie nagle prawdzimym symylatorem... ale mam nadzieje ze moze cos w tym kierunku sie zmieni, bo bylem fanem nfs'a od jego pierwszej czesci w 1995r ale odkiedy ktos mi pokazal simracing to nie kupuje juz kolejnych czesci nfsa

Luki, moze bedziesz mial do sciagnieca demo na xboxie ? ;)

 

Lukiasz
Administrator
Posty: 3771
Rejestracja: 2006-07-05, 21:51
Lokalizacja: z Fałtekowa
 
autor: Lukiasz » 2009-08-12, 20:14
Mach pisze:
Luki, moze bedziesz mial do sciagnieca demo na xboxie ? ;)


ostatniej części nei było do ściągnięcia więc zobaczymy jak będzie z tą, ja wiem na pewno że na jesień kupuje kiere do Xboxa i będziemy pykali w biurze po gonach w tą grę, akurat skończę spłacać Xboxa i znowu nakupuje gadżetów lol

Forza Motorsport 3
Kto grał w 2 cześć ten wie że Gran turismo się chowa fucku

Forza Motorsport 3 to definitywnie gra dla każdego, od hardocorowego tunera do każdego kto kiedykolwiek marzył o prowadzeniu samochodu wyścigowego. Wspierany przez wstrząsająca grafikę HD i niesamowitą fizykę, zasiądziesz za kółkiem ponad 400 najwspanialszych samochodów świata, którymi będziesz się ścigał na ponad 100 prawdziwych torach i egzotycznych trasach dookoła świata.

Forza Motorsport 3 zawiera systemy wspomagające prowadzenie i regulowany poziom doświadczenia, co sprawia, że gra umożliwi grę od zaraz, graczom w każdym wieku oraz o każdym doświadczeniu. Nowe narzędzia do kustomizacji wozów i dzielenia się, dadzą jeszcze większe możliwości społeczności Forza Motorsport na Xbox Live.

Strona producenta:
http://forzamotorsport.net/en-us/default.htm


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=3JaF3HZBwBA[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=_HglaUEGweQ[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Yvymfiuljfw[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=hIK-Fy0a3Ik&feature=related[/youtube]

Coś czuje że będzie ciężka jesień lol

 

Mach
RPM
RPM
Posty: 889
Rejestracja: 2007-04-29, 19:51
Lokalizacja: Warszawa
 
autor: Mach » 2009-08-12, 20:25
Hehe to jesienia bedzie ciekawie :-)
Mysle jednak ze Forza pobije tego nowego NFSa

A jesli chodzi o kierownice to G25 z Logitecha jest totalna klasyka jednak ostatnio widzielem cos takiego jak ponizej i sa mistrzowskie jak dla mnie maupa

http://www.fanatec.de/webshop/new_eu/pr ... ssion=true

i inne z tej strony jest ok

Poza tym do kierownicy to juz trzeba bedzie pojsc grubo i moze pomyslec o wyspawaniu stelarza z fotelem, bo kiere i pedaly i tak trzeba jakos stabilnie przymocowac

 

Lukiasz
Administrator
Posty: 3771
Rejestracja: 2006-07-05, 21:51
Lokalizacja: z Fałtekowa
 
autor: Lukiasz » 2009-08-12, 20:29
Mach pisze:
Poza tym do kierownicy to juz trzeba bedzie pojsc grubo i moze pomyslec o wyspawaniu stelarza z fotelem, bo kiere i pedaly i tak trzeba jakos stabilnie przymocowac


tak będę robił, sparco czeka, ale najpierw muszę obie shuttle poogarniać, remonty zakończyć i wtedy będzie czas na głupoty, za oknem deszcz ze śniegiem a ja w cieplutkim biurze ;)

a zakupić chce tą, bardzo dużo dobrych opinie i cena dobra
http://xboxspot.pl/120,0,Test_Xbox_360_ ... Wheel.aspx
Ostatnio zmieniony 2009-08-12, 20:40 przez Lukiasz, łącznie zmieniany 1 raz.

 

Mach
RPM
RPM
Posty: 889
Rejestracja: 2007-04-29, 19:51
Lokalizacja: Warszawa
 
autor: Mach » 2009-08-12, 20:34
czy fotel bedzie tak samo ciasny jak w szatli ? jezor

jesli chodzi o doprowadzenie do konca tematu szatli to mozesz na mnie liczyc jest ok

 

falo
RPM
RPM
Posty: 326
Rejestracja: 2006-11-09, 17:30
Lokalizacja: Warszawa
autor: falo » 2009-08-12, 20:53
stanowisko w shuttli ogarnij ;) wystarczy xboxa i telewizor przyniesc kierownice przykrecic i jazda ;P a co do nfsa , skonczyl sie na porsche challenge czy jak to sie zwalo. potem zniknal widok zza kierownicy i cala seria poszybowala w dol. szczerze watpie czy ta czesc bedzie inna, tworcy nfsa mieli wystarczajaco duzo czasu zeby sie opamietac , czemu mieli by to zrobic teraz?

 

Lukiasz
Administrator
Posty: 3771
Rejestracja: 2006-07-05, 21:51
Lokalizacja: z Fałtekowa
 
autor: Lukiasz » 2009-08-12, 23:19
pożyjemy zobaczymy, ja kiedyś to znalazłem i zgubiłem dzisiaj znowu się udało, tym razem nawet można z Polski kupić

http://wheelstandpro.pl/index.html

uważam że jest to najlepsza opcja, tylko muszę pomyśleć jak lub na czym zamontować fotel

 

Mach
RPM
RPM
Posty: 889
Rejestracja: 2007-04-29, 19:51
Lokalizacja: Warszawa
 
autor: Mach » 2009-08-13, 00:12
mysle ze to jest malo stabilne bo wazy tylko 5kg

poza tym za ta cene to lepiej kupic rurek i wypasac szczegolnie jak jest zaplecze do zrobienia ;)

 

Lukiasz
Administrator
Posty: 3771
Rejestracja: 2006-07-05, 21:51
Lokalizacja: z Fałtekowa
 
autor: Lukiasz » 2009-08-13, 06:02
Mach pisze:
poza tym za ta cene to lepiej kupic rurek i wypasac szczegolnie jak jest zaplecze do zrobienia ;)


do tego brak chęci, motywacji, czasu, pomysłu i jeszcze wtedy pół biura to będzie zajmowało i nie będzie estetyczne ;)

 

falo
RPM
RPM
Posty: 326
Rejestracja: 2006-11-09, 17:30
Lokalizacja: Warszawa
autor: falo » 2009-08-13, 09:16
to pomalujesz na rozowo i juz bedzie ladne :gej:

 

Mach
RPM
RPM
Posty: 889
Rejestracja: 2007-04-29, 19:51
Lokalizacja: Warszawa
 
autor: Mach » 2009-08-15, 16:12
Lukiasz pisze: i jeszcze wtedy pół biura to będzie zajmowało i nie będzie estetyczne


co z tego ze jest estetyczne jak wyglada licho i IMO jest za lekkie, bedziesz chcial szybciej pokrecic fajera to caly stojak zacznie Ci fikac. bez sensu kupowanie czegos takiego bez sprawdzenia czy to zdaje egzamin.
  • 1
  • 2
Posty: 19 Strona 1 z 2
warszawa meble kuchenne

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości