Regeneracja turbiny

OT - co tu dużo mówić :). Piszemy wszystko co nam do głowy przyjdzie.

Moderatorzy: przemir, Lukiasz

Posty: 4 Strona 1 z 1

musieli

Awatar użytkownika
RPM
RPM
Posty: 422
Rejestracja: 2007-01-27, 11:23
Lokalizacja: Wawa zone

Post autor: musieli » 2007-10-11, 12:27
Jak myślicie, albo jakie macie doświadczenia w tym temacie? Czeka mnie wymiana T25 w 200sx-sie, bo niestety wydaje z siebie dźwięki co najmniej niepokojące.

I tutaj zastanawiam się, czy nie oddać jej do regeneracji. Jest taka firma w Wawie, Turbo-Service i.... no właśnie, nie wiem czy jest sens.

Maciek VMax

Awatar użytkownika
RPM
RPM
Posty: 466
Rejestracja: 2006-10-10, 13:45
Lokalizacja: z lasu

Post autor: Maciek VMax » 2007-10-18, 17:55
musieli pisze:
Jak myślicie, albo jakie macie doświadczenia w tym temacie? Czeka mnie wymiana T25 w 200sx-sie, bo niestety wydaje z siebie dźwięki co najmniej niepokojące.

I tutaj zastanawiam się, czy nie oddać jej do regeneracji. Jest taka firma w Wawie, Turbo-Service i.... no właśnie, nie wiem czy jest sens.
A jakie te dźwięki wydaje? Jakie ma luzy na wałku? Tylko poprzeczne czy również wzdłużne? Wali olejem w wydech? Filtr powietrza jest czysty?
Ostatnio zmieniony 2007-10-18, 17:55 przez Maciek VMax, łącznie zmieniany 1 raz.
Faceci znaja 3 kolory:
-bialy
-czarny
-kolorowy
 
 

musieli

Awatar użytkownika
RPM
RPM
Posty: 422
Rejestracja: 2007-01-27, 11:23
Lokalizacja: Wawa zone

Post autor: musieli » 2007-10-19, 07:12
Wczoraj wsiadłem do niska i jestem w szoku - sam się chyba naprawił. Nie ma już tego dźwięku, który jak mi się wydawało dochodzi z turbiny. Zastanawiam się czy coś się przy naprawach nie dostało do układu doładowania przed turbinę. I tak długo się mieliło, że wreszcie się zmieliło crazy Nie wiem co o tym myśleć. Chyba przynajmniej rozłożę dolot po zimnej stronie i zobaczę luzy.
Ostatnio zmieniony 2007-10-19, 07:12 przez musieli, łącznie zmieniany 1 raz.
 
 

Maciek VMax

Awatar użytkownika
RPM
RPM
Posty: 466
Rejestracja: 2006-10-10, 13:45
Lokalizacja: z lasu

Post autor: Maciek VMax » 2007-10-19, 11:26
Ale jaki dźwięk? Jak coś się "zmieliło" to fajnie, mogło zjechać łopatki i czeka Cię wymiana/regeneracja. Myślałem że oglądałeś turbosprężarkę i wirnik zanim zacząłeś szukać drugiej hmmmm

Poza tym z reguły jeżeli uszkodzenie nie jest mechaniczne, agonię turbosprężarki poprzedza sranie olejem w wydech przez rozwalone uszczelniacze. Jak nie kopcił jak parowóz to przyczyna prawdopodobnie jest inna. Tak wyglą 95% przypadków t25 w CA.
Ostatnio zmieniony 2007-10-19, 11:30 przez Maciek VMax, łącznie zmieniany 1 raz.
Faceci znaja 3 kolory:
-bialy
-czarny
-kolorowy
Posty: 4 Strona 1 z 1