kocham to autko... (mowa o szatli)

OT - co tu dużo mówić :). Piszemy wszystko co nam do głowy przyjdzie.

Moderatorzy: przemir, Lukiasz

Posty: 24 Strona 1 z 2

musieli

Awatar użytkownika
RPM
RPM
Posty: 422
Rejestracja: 2007-01-27, 11:23
Lokalizacja: Wawa zone

Post autor: musieli » 2007-03-23, 11:16
... za takie akcje jak dziś. Sobie jechałem do pracy, a że był korek w konstancinie do wyjazdu na powsińską to zaryzykowałem jazdę pod lasem w stronę ogrodu botanicznego. Droga jest fajna do momentu aż robi się kompletne błoto i koleiny po jakiś duużych terenówkach. Ale o co chodzi - najbardziej podobały mi się miny ludzi świeżo wyciągniętych z błota, którzy próbowali swych sił jakimiś almerami itp. Jadąc w stronę tego bagna tak patrzyli na mnie z politowaniem, czekając na mój smutny finał. Daleko po drugiej stronie tego syfu zatrzymał się pan navarrą, widząc, że szykuję się do przeprawy. Pewnie też przygotowywał kolejny raz linkę... Biedaki, ale musieli mieć miny jak ryknąłem stożkiem, żygnąłem błotem z pod czterech kół i za chwilę zganiałem długimi navarrę z tej zajebistej, błotnistej drogi wooo Dlatego kiedyś muszę spróbować tego:
 
 

Lukiasz

Awatar użytkownika
Administrator
Posty: 3770
Rejestracja: 2006-07-05, 21:51
Lokalizacja: z Fałtekowa

Post autor: Lukiasz » 2007-03-23, 13:01
nie tylko ty tak masz banana
https://www.rpmotorsport.pl sklep tuningowy, katalizatory i tłumiki Magnaflow, car audio alpine i wiele innych
 
 

przemir

Awatar użytkownika
RPM
RPM
Posty: 866
Rejestracja: 2006-07-06, 09:03
Lokalizacja: Fałtekowo

Post autor: przemir » 2007-03-23, 13:43
[url]http://www.autokrata.pl/ogien/1390/prawdziwy_off_road/[/url]

ja po tym jak krzysiek ciagal shutla jestem skrzywiony wooo
"Jeżeli wam się wydaje, że moja wypowiedź była jasna, to znaczy, że w ogóle jej nie zrozumieliście, bo ona z założenia miała być niejasna."
 
 

Maciek VMax

Awatar użytkownika
RPM
RPM
Posty: 466
Rejestracja: 2006-10-10, 13:45
Lokalizacja: z lasu

Post autor: Maciek VMax » 2007-03-23, 14:27
przemir pisze:
[url]http://www.autokrata.pl/ogien/1390/prawdziwy_off_road/[/url]

ja po tym jak krzysiek ciagal shutla jestem skrzywiony wooo
Wow, ekstremalnie. Szacunek dla kolesi. Mi sięzajebiście podoba latanie w błocie tylko gorzej z tym że cały samochód uwalony wszędzie. Zwłaszcza w środku. Tydzień temu latałem a do dzisco chwilę się o coś brudzę. Myślicie że powinienem posprzątać?? crazy
Faceci znaja 3 kolory:
-bialy
-czarny
-kolorowy
 
 

przemir

Awatar użytkownika
RPM
RPM
Posty: 866
Rejestracja: 2006-07-06, 09:03
Lokalizacja: Fałtekowo

Post autor: przemir » 2007-07-19, 12:36
temat mial byc o szatli - musieli wrzuc te fotki na jakis serwer zeby nie znikly bo ja ich nei widze :(((

H22A
[img]http://i12.photobucket.com/albums/a203/1qwikef/Picture033.jpg[/img]
[img]http://i12.photobucket.com/albums/a203/1qwikef/Picture035-1.jpg[/img]
[img]http://i12.photobucket.com/albums/a203/1qwikef/wagovan1.jpg[/img]
"Jeżeli wam się wydaje, że moja wypowiedź była jasna, to znaczy, że w ogóle jej nie zrozumieliście, bo ona z założenia miała być niejasna."
 
 

Lukiasz

Awatar użytkownika
Administrator
Posty: 3770
Rejestracja: 2006-07-05, 21:51
Lokalizacja: z Fałtekowa

Post autor: Lukiasz » 2007-11-14, 12:02
dzisiaj miałem kawałek błota pod pocztą no i hmmmm subaru było takie że dawałeś w palnik i prostowało, shuttle jest taki ze chce od razu bokiem iść i trzeba się namachać kierą, musiel też tak masz, czy ten nasz jest taki wyjątkowy hmmmm lol
https://www.rpmotorsport.pl sklep tuningowy, katalizatory i tłumiki Magnaflow, car audio alpine i wiele innych
 
 

musieli

Awatar użytkownika
RPM
RPM
Posty: 422
Rejestracja: 2007-01-27, 11:23
Lokalizacja: Wawa zone

Post autor: musieli » 2007-11-14, 12:09
Lukiasz pisze:
dzisiaj miałem kawałek błota pod pocztą no i hmmmm subaru było takie że dawałeś w palnik i prostowało, shuttle jest taki ze chce od razu bokiem iść i trzeba się namachać kierą, musiel też tak masz, czy ten nasz jest taki wyjątkowy hmmmm lol
Norma, 60% tył / 40% przód. Szutla właśnie dlatego mi się tak podoba, bo lata bokami jak tylnonapędowiec a jak chcesz wyjść z boka to kontra + gazior i już jedzie prosto jest ok jest ok jest ok
 
 

Maciek VMax

Awatar użytkownika
RPM
RPM
Posty: 466
Rejestracja: 2006-10-10, 13:45
Lokalizacja: z lasu

Post autor: Maciek VMax » 2007-11-14, 12:17
No napewno też niska masa jej w tym pomaga. A jak jest z przeniesieniem napędu na tył? Da się przód odłączyć bez wyciągania półosiek?
Faceci znaja 3 kolory:
-bialy
-czarny
-kolorowy
 
 

Lukiasz

Awatar użytkownika
Administrator
Posty: 3770
Rejestracja: 2006-07-05, 21:51
Lokalizacja: z Fałtekowa

Post autor: Lukiasz » 2007-11-14, 12:18
Maciek VMax pisze:
No napewno też niska masa jej w tym pomaga. A jak jest z przeniesieniem napędu na tył? Da się przód odłączyć bez wyciągania półosiek?
nie niestety nie, da się odłączyć tył, z przodem już gorzej
https://www.rpmotorsport.pl sklep tuningowy, katalizatory i tłumiki Magnaflow, car audio alpine i wiele innych
 
 

musieli

Awatar użytkownika
RPM
RPM
Posty: 422
Rejestracja: 2007-01-27, 11:23
Lokalizacja: Wawa zone

Post autor: musieli » 2007-11-14, 12:22
Maciek VMax pisze:
A jak jest z przeniesieniem napędu na tył?
Podobno jest tam jakieś wisco, ale w żadnej z naszych strzał nie działa i jest wszystko na sztywno wooo
 
 

Maciek VMax

Awatar użytkownika
RPM
RPM
Posty: 466
Rejestracja: 2006-10-10, 13:45
Lokalizacja: z lasu

Post autor: Maciek VMax » 2007-11-14, 12:37
Szkoda bo fanie by było wsadzić tam silnik z integry 190KM(jeśli by się dało to ze skrzynią połączyć) i mieć odłączany napęd na przód. Byłby taki mini GTR i do driftu i do streetów w niepozornym pudełku.
Faceci znaja 3 kolory:
-bialy
-czarny
-kolorowy
 
 

Lukiasz

Awatar użytkownika
Administrator
Posty: 3770
Rejestracja: 2006-07-05, 21:51
Lokalizacja: z Fałtekowa

Post autor: Lukiasz » 2007-11-14, 12:47
a po wkladac silnik z ITR do takich akcji najlepiej by bylo uturbić D16/B16 i już, a D16 polączy ze skrzynią B już problem, lub K20 z CTRa i wtedy to już wogóle bajka ale na projekt trza być mieć z 30 tysia minimum :bomba:
https://www.rpmotorsport.pl sklep tuningowy, katalizatory i tłumiki Magnaflow, car audio alpine i wiele innych
 
 

musieli

Awatar użytkownika
RPM
RPM
Posty: 422
Rejestracja: 2007-01-27, 11:23
Lokalizacja: Wawa zone

Post autor: musieli » 2007-11-14, 12:48
W moim odczuciu najbardziej sensownym "podkręceniem" tego autka byłoby (soft)turbo, oczywiście + gruntowna zabawa z głowicą. Nawet w przypadku silnika D16A6. Tak, zaraz polecą głosy że nie ma to jak "wiertara" kręcąca pod 10tysi RPMów fucku ale osobiście ostatnio nie lubię kręcenia po obrotach. A małe turbo to dmuchnie już w okolicach 2,5 tysia i nie dmuchnie ba tyle mocno co by czapkę podnosiło. A te 150 kucy wystarczy

[ Dodano: 2007-11-14, 12:50 ]
Lukiasz pisze:
do takich akcji najlepiej by bylo uturbić D16/B16 i już
Normalnie bliźniak jaki czy co? :hop hop
 
 

Lukiasz

Awatar użytkownika
Administrator
Posty: 3770
Rejestracja: 2006-07-05, 21:51
Lokalizacja: z Fałtekowa

Post autor: Lukiasz » 2007-11-14, 13:00
te 150 kucy do takiej jazdy to wiesz gdzie możesz sobie wsadzić jak się zmieszczą, to samo soft turbo, co ty Grabowski się nazywasz? fucku

przygotowanie D seri pod turbo na powiedzmy 350 kuca to nie jest już wcale taki ogromny wydatek, a soft to soft nigdy nie wiadomo co i jak, a juz 150 kuca to w ogóle śmiech na sali arigato
https://www.rpmotorsport.pl sklep tuningowy, katalizatory i tłumiki Magnaflow, car audio alpine i wiele innych
 
 

musieli

Awatar użytkownika
RPM
RPM
Posty: 422
Rejestracja: 2007-01-27, 11:23
Lokalizacja: Wawa zone

Post autor: musieli » 2007-11-14, 13:03
Lukiasz pisze:
przygotowanie D seri pod turbo na powiedzmy 350 kuca to nie jest już wcale taki ogromny wydatek
Tak jest, Panie Generale! <kopniak> fucku

Chyba bym się zesrał ze szczęścia jak bym tyle miał w szatlu crazy
Ostatnio zmieniony 2007-11-14, 13:04 przez musieli, łącznie zmieniany 1 raz.
Posty: 24 Strona 1 z 2