Honda Civic EG6 '93 B16A2

I wszystko jasne ...
Posty: 4 Strona 1 z 1

Wiseguy

Posty: 4
Rejestracja: 2007-01-21, 20:39
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Wiseguy » 2007-06-17, 21:04
Marka i Model
Honda Civic EG6 B16A2

Modyfikacje Silnika - zakończone
nowy aparat zapłonowy prosto z ebay.com

Układ Dolotowy - w trakcie
kompresor kompletny kit firmy JSRC, stożek A'PEXi Power Intake

Układ Wydechowy - zakończone
kolektor 4-1 firmy KAMIKAZE PERFORMANCE dedykowany do kompresora, wydech 2.5 z dwoma przelotowymi tłumikami zrobiony w firmie El-Tec

Modyfikacje Elektroniki i Paliwa - w trakcie
wtryski od eclipse turbo 450cc oraz resistor box, strojenie UBERDATA

Układ Napędowy - zakończony
seria, może kiedyś skrzynia od ITR-a

Układ Hamulcowy - w trakcie
Klocki Ferodo w planach poprawienie hamowania po przez zwiększenie średnicy tarcz, przewody w stalowym oplocie, jak będzie kasa to zestaw TAR-OX na przód oraz tył

Modyfikacje Zawieszenia - w trakcie
Seryjne felgi VTi oraz opony Toyo Proxes T1R, Drugi komplet felg OZ Racing Superturismo WRC 15 cali, założone gumy poliuretanowe firmy Energy Suspension, planowane amortyzatory KYB AGX z regulacją twardości, rozpórki przednia dolna, tylna dola i tylna górna

Modyfikacje Wnętrza i Car Audio - w trakcie
Zmieniona konsola z seryjnej małej na dużą ze schowkiem na kasety, wysoki podłokietnik miedzy przednimi siedzeniami, ringi na zegary, czerwone wskazówki,
plany: segary z EG6 SiR JDM, automatyczna klimatyzacja, skórzane siedzenia z podgrzewaniem
Audio: Radio Honda z ATR, twetery Alpine,głośniki przód 2x JBL GTO 16,5mm 2 Ohm, tył 4x JBL GTO 13mm 2 Ohm

Modyfikacje zewnętrzne - w trakcie
założona długa lotka tylna od VTi '95, dokładka przód VTi, kierunkowskazy boczne białe
plany: pomalowanie lusterek na kolor nadwozia, halogeny przeciwmgielne przednie, lampy tył bialo-czerwone , kierunkowskazy boczne białe, może kiedyś lotka firmy Spoon

Fabryczna Moc i Moment:
160KM i 146 Nm

Moc i Moment Po Modyfikacjach:
seria:159KM i 152Nm
plan: na początek ok.220KM-230KM oraz 220Nm, docelowoe 260-270KM

Lans: artykuł o moim Civicu w kwietniowym wydaniu gazety Street Xtreme

Zapomniałem napisać o najważniejszym
CB radio President Taylor Classic oraz antena magnetyczna Presiedent ML 145 SM
Sprzęt niezbędny dla kogoś kto jeździ takim typem samochodów

Wykres, seria z kat. o przebiegu 178 tyś km
[img]http://img146.imageshack.us/img146/1806/wiseguy9ja.jpg[/img]
Pare fotek z zimy zaraz po zakupie:
[img]http://img218.imageshack.us/img218/8419/sehondacivicvti02m26fe.th.jpg[/img]
[img]http://img231.imageshack.us/img231/4325/sehondacivicvti40m28eq.th.jpg[/img]
[img]http://img231.imageshack.us/img231/4256/sehondacivicvti20m22fy.th.jpg[/img]
[img]http://img231.imageshack.us/img231/1068/sehondacivicvti09m28ap.th.jpg[/img]
[img]http://img149.imageshack.us/img149/8480/hpim0611ci5.th.jpg[/img]
Kompresor oraz kolektor:
[url=http://img168.imageshack.us/my.php?image=dsc7333vw2.jpg][img]http://img168.imageshack.us/img168/701/dsc7333vw2.th.jpg[/img][/url]
[url=http://img292.imageshack.us/my.php?image=dsc7334cm4.jpg][img]http://img292.imageshack.us/img292/9355/dsc7334cm4.th.jpg[/img][/url]
[url=http://img182.imageshack.us/my.php?image=dsc7335dn0.jpg][img]http://img182.imageshack.us/img182/1686/dsc7335dn0.th.jpg[/img][/url]
[url=http://img109.imageshack.us/my.php?image=dsc7337zw9.jpg][img]http://img109.imageshack.us/img109/1336/dsc7337zw9.th.jpg[/img][/url]
[url=http://img109.imageshack.us/my.php?image=dsc7338pg6.jpg][img]http://img109.imageshack.us/img109/9649/dsc7338pg6.th.jpg[/img][/url]
[url=http://img109.imageshack.us/my.php?image=dsc7340fx4.jpg][img]http://img109.imageshack.us/img109/7854/dsc7340fx4.th.jpg[/img][/url]
[url=http://img109.imageshack.us/my.php?image=dsc7341jv9.jpg][img]http://img109.imageshack.us/img109/7186/dsc7341jv9.th.jpg[/img][/url]
[url=http://img182.imageshack.us/my.php?image=dsc7342ox6.jpg][img]http://img182.imageshack.us/img182/566/dsc7342ox6.th.jpg[/img][/url]
[url=http://img109.imageshack.us/my.php?image=dsc7343al9.jpg][img]http://img109.imageshack.us/img109/7379/dsc7343al9.th.jpg[/img][/url]
[url=http://img109.imageshack.us/my.php?image=dsc7339tj1.jpg][img]http://img109.imageshack.us/img109/6674/dsc7339tj1.th.jpg[/img][/url]
Taśma do owijania kolektora wydechowego koloru grafitowego firmy Thermo Tec i
[url=http://img247.imageshack.us/my.php?image=hpim1742bk5.jpg][img]http://img247.imageshack.us/img247/1999/hpim1742bk5.th.jpg[/img][/url]
Kupiłem też koło pasowe z CRV z silnika B20, jest ono potrzebne do zwiększenia seryjnego doładowania.
[url=http://img265.imageshack.us/my.php?image=hpim1745mt4.jpg][img]http://img265.imageshack.us/img265/914/hpim1745mt4.th.jpg[/img][/url]
Kolektor firmy Kamikaze 2.5 cala obwinięty taśma firmy Thermo Tec i założony na samochód. :)
Parę fotek:
[url=http://img412.imageshack.us/my.php?image=hpim1755kq7.jpg][img]http://img412.imageshack.us/img412/6215/hpim1755kq7.th.jpg[/img][/url]
[url=http://img443.imageshack.us/my.php?image=hpim1758db9.jpg][img]http://img443.imageshack.us/img443/1091/hpim1758db9.th.jpg[/img][/url]
[url=http://img244.imageshack.us/my.php?image=hpim1762ah0.jpg][img]http://img244.imageshack.us/img244/7792/hpim1762ah0.th.jpg[/img][/url]
Po lewej OEM katalizator po prawej kat firmy kamikaze tak jak kolektor 2.5 cala :)
[url=http://img412.imageshack.us/my.php?image=hpim1748on0.jpg][img]http://img412.imageshack.us/img412/733/hpim1748on0.th.jpg[/img][/url]
30.03 Pojechałem do firmy EL-TEC po nowy układ wydechowy 2.5 cala z dwoma tłumikami przelotowymi.
Kilka fotek:
Ostanie zdjęcie starego wydechu (OEM z 93 roku)
[url=http://img266.imageshack.us/my.php?image=dsc1579af5.jpg][img]http://img266.imageshack.us/img266/8561/dsc1579af5.th.jpg[/img][/url]
Pierwsza część układu spasowana oraz wstępnie pospawana, od razu widać, że jest to zrobione profi gdyż układ jest w odpowiedniej odległości od podwozia samochodu, i mam pewność, że nie będzie o nic uderzał.
[url=http://img249.imageshack.us/my.php?image=dsc1606he6.jpg][img]http://img249.imageshack.us/img249/4951/dsc1606he6.th.jpg[/img][/url]
Druga część z ostatnim tłumikiem (jest on przelotowy, lecz jest o tyle duży żeby odpowiednio tłumić wydech o wielkości 2,5 cala
[url=http://img133.imageshack.us/my.php?image=dsc1625vh7.jpg][img]http://img133.imageshack.us/img133/2792/dsc1625vh7.th.jpg[/img][/url]
2,5 cala :)
[url=http://img249.imageshack.us/my.php?image=dsc1628se6.jpg][img]http://img249.imageshack.us/img249/743/dsc1628se6.th.jpg[/img][/url]
Układ pospawany i zamontowany
[url=http://img133.imageshack.us/my.php?image=dsc1648zf1.jpg][img]http://img133.imageshack.us/img133/3007/dsc1648zf1.th.jpg[/img][/url]
ostatni
[url=http://img249.imageshack.us/my.php?image=dsc1645iz3.jpg][img]http://img249.imageshack.us/img249/9346/dsc1645iz3.th.jpg[/img][/url]
[url=http://img133.imageshack.us/my.php?image=dsc1654zg6.jpg][img]http://img133.imageshack.us/img133/3562/dsc1654zg6.th.jpg[/img][/url]
[url=http://img480.imageshack.us/my.php?image=dsc1655wn8.jpg][img]http://img480.imageshack.us/img480/7777/dsc1655wn8.th.jpg[/img][/url]
Na koniec zostało dorobione dolne mocowanie kolektora wydechowego (seryjnie Kamikaze tego nie mają)
[url=http://img380.imageshack.us/my.php?image=dsc1678cz4.jpg][img]http://img380.imageshack.us/img380/3041/dsc1678cz4.th.jpg[/img][/url]
Jestem bardzo zadowolony z pracy el-tec, nie dość, że cały układ jest zrobiony bardzo profesjonalnie a do tego ma wygląd, o jaki mi chodziło to jeszcze jest cichy ja na 2.5 cala.
Specjalne podziękowanie dla pana Tomka, za podejście do sprawy, widać, że firmie zależy na zadowoleniu klientów.
Ten wydech jest wart wydanych na niego pieniędzy.
Polecam ich :woohoo:

Fotki felg i opon 195/55R15 civic z profilem 55 wygłąda dużo ładniej
[url=http://img478.imageshack.us/my.php?image=hpim2327it0.jpg][img]http://img478.imageshack.us/img478/7628/hpim2327it0.th.jpg[/img][/url]
[url=http://img408.imageshack.us/my.php?image=hpim2329ca1.jpg][img]http://img408.imageshack.us/img408/3403/hpim2329ca1.th.jpg[/img][/url]
Przy okazji Accord załapał się (mój drugi samochód) :mrgreen:
[url=http://img478.imageshack.us/my.php?image=hpim2326iq1.jpg][img]http://img478.imageshack.us/img478/2700/hpim2326iq1.th.jpg[/img][/url]
2007-05-25
Kupiłem parę uszczelek OEM Hondy (ściągane z USA)
[url=http://img159.imageshack.us/my.php?image=hpim2976uz7.jpg][img]http://img159.imageshack.us/img159/2650/hpim2976uz7.th.jpg[/img][/url]
Ostatnio zmieniony 2007-06-17, 21:06 przez Wiseguy, łącznie zmieniany 1 raz.
Honda Accord 2.0i '91
Honda Civic VTi '93
 
 

przemir

Awatar użytkownika
RPM
RPM
Posty: 866
Rejestracja: 2006-07-06, 09:03
Lokalizacja: Fałtekowo

Post autor: przemir » 2007-06-18, 09:50
wypasna !!! az chce sie miec znowu honde :D - jakie czasy na 1/4 ? jakie sprzeglo?

czy z kompresorem nadal tak fajnie tlucze po nerach jak sie faltek zalaczy? /brakuje mi tego down /
"Jeżeli wam się wydaje, że moja wypowiedź była jasna, to znaczy, że w ogóle jej nie zrozumieliście, bo ona z założenia miała być niejasna."
 
 

Wiseguy

Posty: 4
Rejestracja: 2007-01-21, 20:39
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Wiseguy » 2007-06-18, 15:40
przemir pisze:
wypasna !!! az chce sie miec znowu honde :D - jakie czasy na 1/4 ? jakie sprzeglo?

czy z kompresorem nadal tak fajnie tlucze po nerach jak sie faltek zalaczy? /brakuje mi tego down /
Kompresor jeszcze nie jest na samochodzie.
Charakterystyka silnika z kompreosrem nie zmiania się, jedynie silnik osiąga dużo wyższą moc, wykres jest identyczny jak przy n/a ale warotosci są wieksze o xKM :)
Honda Accord 2.0i '91
Honda Civic VTi '93
 
 

Kevin

RPM
RPM
Posty: 13
Rejestracja: 2008-05-20, 14:28
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Kevin » 2008-05-21, 10:58
ten temacik dawno nie aktualny, więc powinniście go zamknąć! aloha Wise składa teraz S2000, a ten kompresor nie doczekał się montażu w tym jaju, bo auto zostało sprzedane! <katana>
Ostatnio zmieniony 2008-05-21, 10:59 przez Kevin, łącznie zmieniany 2 razy.
Posty: 4 Strona 1 z 1