Strona 1 z 2

: 2008-03-20, 23:29
autor: Maciek VMax
No niestety w wolnossakach konie mechaniczne z oporem przychodzą i z łatwością wychodza down

Dobrze będzie, może poprostu zły gaz zatankowałeś lol

: 2008-03-21, 08:30
autor: Misiek
Ale jak juz sa to i turbo im nie daje rady

NA is best wooo wooo

: 2008-03-21, 14:12
autor: Maciek VMax
Misiek pisze:
Ale jak juz sa to i turbo im nie daje rady

NA is best wooo wooo
lol Jeszcze wspomnisz moje słowa "turbo is better"

: 2008-03-21, 14:21
autor: Lukiasz
hahaha bo co można śrubką boost podkręcić? turbo jest dla cieniasów, tych co chcą iśc na łatwiznę, wystarczy rzucić na tace trochę grosza i się cieszy bo trakcji brak hahaha

no i kolejny raz już dzisiaj napiszę, zależy kto co lubi arigato

ps. zrób se swojego nissana (którego chcesz ) min. 120 koni z 1 litra N/A to pogadamy fucku

: 2008-03-21, 14:32
autor: Maciek VMax
Lukiasz pisze:
hahaha bo co można śrubką boost podkręcić? turbo jest dla cieniasów, tych co chcą iśc na łatwiznę, wystarczy rzucić na tace trochę grosza i się cieszy bo trakcji brak hahaha

no i kolejny raz już dzisiaj napiszę, zależy kto co lubi arigato

ps. zrób se swojego nissana (którego chcesz ) min. 120 koni z 1 litra N/A to pogadamy fucku
Ale ja właśnie tak wolę, łatwiej, taniej i więcej. A po co miałbym robić N/A z turbodoładowanych samochodów? lol
Mogę mieć i 150KM z litra bez kucia i za niewspółmiernie mniejsze pieniądze.

Nie mów że nigdy Cię nie ciągnęło. Ciągle tylko te hąndy lol

Jedni lubią rybki, inni akwarium. Ja tylko mówię co wolę, jak i Ty. Jedne i drugie mają swoje plusy i minusy.

Zresztą większość osób jakie znam idzie po N/A w turbo ;) banana

: 2008-03-21, 14:38
autor: Lukiasz
właśnie po N/A . Trzeba spróbować żeby mieć porównanie jest ok

Mam nie jednego klienta który idzie w "cyferki" i na tym się kończy, nawet znam takiego jednego co uturbił motocykl i nie mógł pobić własnego czasu za N/A jeszcze <kopniak>

: 2008-03-21, 14:38
autor: przemir
ja bym chcial miec turbo ale malo kto z turbo dokrecal obrotomierz do plastiku daleko za 9k rpm i silnik pozniej odpalal :D a to tez trzeba przezyc

teraz bym chcial zeby mi sapalo - bo stary jestem i sam sapie a jak bylem mlody krolik to liczylo sie szybko i duzo a teraz tylko psssyt i po wszystkim aloha

: 2008-03-21, 14:40
autor: Lukiasz
przemir pisze:
a jak bylem mlody krolik to liczylo sie szybko i duzo a teraz tylko psssyt i po wszystkim aloha


zabiłeś mnie tym textem hahaha maupa maupa banana1 banana1 banana1

: 2008-03-21, 14:47
autor: Maciek VMax
Lukiasz pisze:
przemir pisze:
a jak bylem mlody krolik to liczylo sie szybko i duzo a teraz tylko psssyt i po wszystkim aloha


zabiłeś mnie tym textem hahaha maupa maupa banana1 banana1 banana1
To z wiekiem u Ciebie krócej to trwa? lol lol

Więcej trenuj. clap clap

Zajebiste spostrzeżenie lol

: 2008-03-21, 14:49
autor: falo
Ja bym kompresorem nie pogardzil jest ok

: 2008-03-21, 14:52
autor: Lukiasz
falo pisze:
Ja bym kompresorem nie pogardzil jest ok
to to już w ogóle emeryckie od razu mercedesa sobie kup lol

: 2008-03-21, 15:06
autor: Lukiasz
Mach pisze:
akurat kompresor do hondy jak dla mnie pasuje w sam raz, krecic tez mozna wysoko

N/A jest dla emerytow fucku

: 2008-03-21, 15:09
autor: przemir
Maciek VMax pisze:
Ale ja właśnie tak wolę, łatwiej, taniej i więcej.
jedni wola wylotowke na katowice inni lokal w centrum ;)

dzieki Maciek za tipa - bede wiecej trenowal ale nie wiem co na to moje rece :*

i zeby nie bylo naprawde chcialbym miec auto z Turbo i mowie o benzynie

: 2008-03-21, 15:11
autor: Lukiasz
z drugiej strony żeby zrobićtak samo dobrze turbo jak i N/A to w pewnym momencie może okazać się że to turbo kosztowało jednak 2x więcej a trakcji brak haha, liczyłeś macku zawsze każdą śrubke, wężyk, kolanko, cybant czy tyrtytkę i inne pierdoły? ja nie licze bo nie chce się przerazić crazy

: 2008-03-21, 15:45
autor: Maciek VMax
Lukiasz pisze:
z drugiej strony żeby zrobićtak samo dobrze turbo jak i N/A to w pewnym momencie może okazać się że to turbo kosztowało jednak 2x więcej a trakcji brak haha, liczyłeś macku zawsze każdą śrubke, wężyk, kolanko, cybant czy tyrtytkę i inne pierdoły? ja nie licze bo nie chce się przerazić crazy
Przemir - mistrz ciętej riposty lol Dobre porównanie lol

Co Ty z tą trakcją? 4WD też robią turbo i naprawdę łatwiej i taniej jest podnosić moc w turbo.

Oczywiście porównanie hłondy N/A i turbo może rzeczywiście nie jest trafione. Kompresor rzeczywiście jest chyba najlepszą opcją. Ale przecież RWD jest lepsze niż FWD..... lol Proszę o wydzielenie tematu lol lol lol

Reasumując największych kocurów z japonii jest najwięcej doładowanych. A oni wiedzą lepiej clap

Co do śrubek i cybantów to kto by liczył rzeczy z podłogi lol



Hmm, edytowałem bo zapomniałem o jeszcze jednym "l o l u" lol