Co lepsze, N/A , Turbo a może kompresor ?

OT - co tu dużo mówić :). Piszemy wszystko co nam do głowy przyjdzie.

Moderatorzy: przemir, Lukiasz

Posty: 27 Strona 1 z 2
 
 

Maciek VMax

Awatar użytkownika
RPM
RPM
Posty: 466
Rejestracja: 2006-10-10, 13:45
Lokalizacja: z lasu

Post autor: Maciek VMax » 2008-03-20, 23:29
No niestety w wolnossakach konie mechaniczne z oporem przychodzą i z łatwością wychodza down

Dobrze będzie, może poprostu zły gaz zatankowałeś lol
Faceci znaja 3 kolory:
-bialy
-czarny
-kolorowy
 
 

Misiek

Awatar użytkownika
RPM
RPM
Posty: 27
Rejestracja: 2006-08-04, 11:01
Lokalizacja: PNO

Post autor: Misiek » 2008-03-21, 08:30
Ale jak juz sa to i turbo im nie daje rady

NA is best wooo wooo
 
 

Maciek VMax

Awatar użytkownika
RPM
RPM
Posty: 466
Rejestracja: 2006-10-10, 13:45
Lokalizacja: z lasu

Post autor: Maciek VMax » 2008-03-21, 14:12
Misiek pisze:
Ale jak juz sa to i turbo im nie daje rady

NA is best wooo wooo
lol Jeszcze wspomnisz moje słowa "turbo is better"
Faceci znaja 3 kolory:
-bialy
-czarny
-kolorowy
 
 

Lukiasz

Awatar użytkownika
Administrator
Posty: 3769
Rejestracja: 2006-07-05, 21:51
Lokalizacja: z Fałtekowa

Post autor: Lukiasz » 2008-03-21, 14:21
hahaha bo co można śrubką boost podkręcić? turbo jest dla cieniasów, tych co chcą iśc na łatwiznę, wystarczy rzucić na tace trochę grosza i się cieszy bo trakcji brak hahaha

no i kolejny raz już dzisiaj napiszę, zależy kto co lubi arigato

ps. zrób se swojego nissana (którego chcesz ) min. 120 koni z 1 litra N/A to pogadamy fucku
Ostatnio zmieniony 2008-03-21, 14:22 przez Lukiasz, łącznie zmieniany 1 raz.
https://www.rpmotorsport.pl sklep tuningowy, katalizatory i tłumiki Magnaflow, car audio alpine i wiele innych
 
 

Maciek VMax

Awatar użytkownika
RPM
RPM
Posty: 466
Rejestracja: 2006-10-10, 13:45
Lokalizacja: z lasu

Post autor: Maciek VMax » 2008-03-21, 14:32
Lukiasz pisze:
hahaha bo co można śrubką boost podkręcić? turbo jest dla cieniasów, tych co chcą iśc na łatwiznę, wystarczy rzucić na tace trochę grosza i się cieszy bo trakcji brak hahaha

no i kolejny raz już dzisiaj napiszę, zależy kto co lubi arigato

ps. zrób se swojego nissana (którego chcesz ) min. 120 koni z 1 litra N/A to pogadamy fucku
Ale ja właśnie tak wolę, łatwiej, taniej i więcej. A po co miałbym robić N/A z turbodoładowanych samochodów? lol
Mogę mieć i 150KM z litra bez kucia i za niewspółmiernie mniejsze pieniądze.

Nie mów że nigdy Cię nie ciągnęło. Ciągle tylko te hąndy lol

Jedni lubią rybki, inni akwarium. Ja tylko mówię co wolę, jak i Ty. Jedne i drugie mają swoje plusy i minusy.

Zresztą większość osób jakie znam idzie po N/A w turbo ;) banana
Faceci znaja 3 kolory:
-bialy
-czarny
-kolorowy
 
 

Lukiasz

Awatar użytkownika
Administrator
Posty: 3769
Rejestracja: 2006-07-05, 21:51
Lokalizacja: z Fałtekowa

Post autor: Lukiasz » 2008-03-21, 14:38
właśnie po N/A . Trzeba spróbować żeby mieć porównanie jest ok

Mam nie jednego klienta który idzie w "cyferki" i na tym się kończy, nawet znam takiego jednego co uturbił motocykl i nie mógł pobić własnego czasu za N/A jeszcze <kopniak>
https://www.rpmotorsport.pl sklep tuningowy, katalizatory i tłumiki Magnaflow, car audio alpine i wiele innych
 
 

przemir

Awatar użytkownika
RPM
RPM
Posty: 866
Rejestracja: 2006-07-06, 09:03
Lokalizacja: Fałtekowo

Post autor: przemir » 2008-03-21, 14:38
ja bym chcial miec turbo ale malo kto z turbo dokrecal obrotomierz do plastiku daleko za 9k rpm i silnik pozniej odpalal :D a to tez trzeba przezyc

teraz bym chcial zeby mi sapalo - bo stary jestem i sam sapie a jak bylem mlody krolik to liczylo sie szybko i duzo a teraz tylko psssyt i po wszystkim aloha
"Jeżeli wam się wydaje, że moja wypowiedź była jasna, to znaczy, że w ogóle jej nie zrozumieliście, bo ona z założenia miała być niejasna."
 
 

Lukiasz

Awatar użytkownika
Administrator
Posty: 3769
Rejestracja: 2006-07-05, 21:51
Lokalizacja: z Fałtekowa

Post autor: Lukiasz » 2008-03-21, 14:40
przemir pisze:
a jak bylem mlody krolik to liczylo sie szybko i duzo a teraz tylko psssyt i po wszystkim aloha


zabiłeś mnie tym textem hahaha maupa maupa banana1 banana1 banana1
https://www.rpmotorsport.pl sklep tuningowy, katalizatory i tłumiki Magnaflow, car audio alpine i wiele innych
 
 

Maciek VMax

Awatar użytkownika
RPM
RPM
Posty: 466
Rejestracja: 2006-10-10, 13:45
Lokalizacja: z lasu

Post autor: Maciek VMax » 2008-03-21, 14:47
Lukiasz pisze:
przemir pisze:
a jak bylem mlody krolik to liczylo sie szybko i duzo a teraz tylko psssyt i po wszystkim aloha


zabiłeś mnie tym textem hahaha maupa maupa banana1 banana1 banana1
To z wiekiem u Ciebie krócej to trwa? lol lol

Więcej trenuj. clap clap

Zajebiste spostrzeżenie lol
Faceci znaja 3 kolory:
-bialy
-czarny
-kolorowy
 
 

falo

Awatar użytkownika
RPM
RPM
Posty: 326
Rejestracja: 2006-11-09, 17:30
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: falo » 2008-03-21, 14:49
Ja bym kompresorem nie pogardzil jest ok
kreatywny slub >> www.kreatywnyslub.pl
 
 

Lukiasz

Awatar użytkownika
Administrator
Posty: 3769
Rejestracja: 2006-07-05, 21:51
Lokalizacja: z Fałtekowa

Post autor: Lukiasz » 2008-03-21, 14:52
falo pisze:
Ja bym kompresorem nie pogardzil jest ok
to to już w ogóle emeryckie od razu mercedesa sobie kup lol
https://www.rpmotorsport.pl sklep tuningowy, katalizatory i tłumiki Magnaflow, car audio alpine i wiele innych
 
 

Lukiasz

Awatar użytkownika
Administrator
Posty: 3769
Rejestracja: 2006-07-05, 21:51
Lokalizacja: z Fałtekowa

Post autor: Lukiasz » 2008-03-21, 15:06
Mach pisze:
akurat kompresor do hondy jak dla mnie pasuje w sam raz, krecic tez mozna wysoko

N/A jest dla emerytow fucku
https://www.rpmotorsport.pl sklep tuningowy, katalizatory i tłumiki Magnaflow, car audio alpine i wiele innych
 
 

przemir

Awatar użytkownika
RPM
RPM
Posty: 866
Rejestracja: 2006-07-06, 09:03
Lokalizacja: Fałtekowo

Post autor: przemir » 2008-03-21, 15:09
Maciek VMax pisze:
Ale ja właśnie tak wolę, łatwiej, taniej i więcej.
jedni wola wylotowke na katowice inni lokal w centrum ;)

dzieki Maciek za tipa - bede wiecej trenowal ale nie wiem co na to moje rece :*

i zeby nie bylo naprawde chcialbym miec auto z Turbo i mowie o benzynie
Ostatnio zmieniony 2008-03-21, 15:15 przez przemir, łącznie zmieniany 1 raz.
"Jeżeli wam się wydaje, że moja wypowiedź była jasna, to znaczy, że w ogóle jej nie zrozumieliście, bo ona z założenia miała być niejasna."
 
 

Lukiasz

Awatar użytkownika
Administrator
Posty: 3769
Rejestracja: 2006-07-05, 21:51
Lokalizacja: z Fałtekowa

Post autor: Lukiasz » 2008-03-21, 15:11
z drugiej strony żeby zrobićtak samo dobrze turbo jak i N/A to w pewnym momencie może okazać się że to turbo kosztowało jednak 2x więcej a trakcji brak haha, liczyłeś macku zawsze każdą śrubke, wężyk, kolanko, cybant czy tyrtytkę i inne pierdoły? ja nie licze bo nie chce się przerazić crazy
https://www.rpmotorsport.pl sklep tuningowy, katalizatory i tłumiki Magnaflow, car audio alpine i wiele innych
 
 

Maciek VMax

Awatar użytkownika
RPM
RPM
Posty: 466
Rejestracja: 2006-10-10, 13:45
Lokalizacja: z lasu

Post autor: Maciek VMax » 2008-03-21, 15:45
Lukiasz pisze:
z drugiej strony żeby zrobićtak samo dobrze turbo jak i N/A to w pewnym momencie może okazać się że to turbo kosztowało jednak 2x więcej a trakcji brak haha, liczyłeś macku zawsze każdą śrubke, wężyk, kolanko, cybant czy tyrtytkę i inne pierdoły? ja nie licze bo nie chce się przerazić crazy
Przemir - mistrz ciętej riposty lol Dobre porównanie lol

Co Ty z tą trakcją? 4WD też robią turbo i naprawdę łatwiej i taniej jest podnosić moc w turbo.

Oczywiście porównanie hłondy N/A i turbo może rzeczywiście nie jest trafione. Kompresor rzeczywiście jest chyba najlepszą opcją. Ale przecież RWD jest lepsze niż FWD..... lol Proszę o wydzielenie tematu lol lol lol

Reasumując największych kocurów z japonii jest najwięcej doładowanych. A oni wiedzą lepiej clap

Co do śrubek i cybantów to kto by liczył rzeczy z podłogi lol



Hmm, edytowałem bo zapomniałem o jeszcze jednym "l o l u" lol
Ostatnio zmieniony 2008-03-21, 15:47 przez Maciek VMax, łącznie zmieniany 2 razy.
Faceci znaja 3 kolory:
-bialy
-czarny
-kolorowy
Posty: 27 Strona 1 z 2