INTERCOOLER VW GOLF 7R, SEAT LEON CUPRA, AUDI S3 8V AIRTEC GEN2
zoom_out_map
chevron_left chevron_right

W sprawie dostępności wyślij do nas e-mail na adres info@rpmotorsport.pl

INTERCOOLER VW GOLF 7R, SEAT LEON CUPRA, AUDI S3 8V AIRTEC GEN2

AIRTEC Motorsport z dumą przedstawia ulepszenie intercoolera montowanego dla platformy VAG MQB EA888 Gen 3.

Pełna lista zastosowań znajduje się w opisie.

Nasz wszechstronny zestaw został poddany intensywnym testom w Time Attack, Nürburgring i na dynamice, aby zapewnić stałą i dokładną poprawę osiągów.

zł2,990.00 (tax incl.) zł2,430.89 (tax excl.)
Tax included Realizacja 2-4 dni
notifications_active Last items in stock

You must be logged, to have ability to negotiate price

Bezpieczne płatności PayU oraz szyfrowane połączenie SSL
Darmowa dostawa już od 499 pln. Przesyłki nadajemy również w paczkomatach Inpost.
14 dni na zwrot
Description

Pasuje do następujących pojazdów:

Volkswagen Golf Mk7/7.5 R - 2.0 TSI

Volkswagen Golf Mk7/7.5 GTI w tym Clubsport i Clubsport S - 2.0 TSI

Volkswagen Golf Mk7/7.5 Alltrack 1.8 TSI

Seat Leon Cupra 265/280/290/300 - 2.0 TSI

Seat Leon - 1.9/2.0 TSI

Audi S3 8V (warianty Hatchback i Saloon) - 2.0 TSI

Audi TTS 8S - 2.0 TSI

Audi TT 8S - 1.8/2.0 TSI

Audi A3 8V - 1.8/2.0 TSI

Skoda Octavia vRS - 2.0 TSI

Ten freer-flowing intercooler jest bezpośrednim zamiennikiem dla mniejszych i bardziej restrykcyjnych zestawów OEM. Wyposażony w 60 mm rdzeń oraz zbiorniki końcowe o wysokim przepływie, intercooler AIRTEC oferuje znacznie większą powierzchnię, wydajność i objętość niż standardowo. Wlot ma 63 mm, a wylot większy 70 mm, aby jeszcze bardziej poprawić przepływ.

Większy wylot jest najlepiej dopasowany do naszego zestawu dużych rur zasilających 70mm, które stanowią uzupełnienie większego intercoolera i są przyszłościowym rozwiązaniem dla tych właścicieli, którzy chcą jeszcze bardziej zwiększyć moc. Pomimo tej poprawy, pasuje on idealnie do wymiany intercoolera, nie wymaga przycinania ani cięcia i może być używany z klimatyzacją w stanie nienaruszonym.

Podobnie jak w przypadku wszystkich produktów AIRTEC, intercooler został przetestowany na dynamice w stosunku do elementu OEM. Wykazało to ogromną redukcję temperatury wsadu powietrza w stosunku do normy. Nasz samochód testowy został wyposażony w układ wydechowy Cobra cat-back i wyposażony w oprogramowanie Revo Stage 1. Standardowe tempomaty intercoolera zmniejszają się do średnio 64 stopni i osiągają szczyt przy 68 stopniach (po pięciu jazdach tyłem do siebie). W oprogramowaniu Revo Stage 1 samochód miał trudności z uzyskaniem szczytowego wzrostu mocy o 40 KM, ponieważ restrykcyjny i nieefektywny intercooler OEM VW nie był w stanie skutecznie schłodzić temperatury wlotowej.

Po zamontowaniu intercoolera AIRTEC, IAT odnotował ogromny spadek temperatury o 120 stopni, utrzymując temperatury o wiele bliżej temperatury otoczenia i udowadniając, że jest to bardziej niezawodna praca po pracy. Dało to ogromny wzrost wydajności, o czym świadczą poniższe wyniki testów dynamometrycznych. Wyniki testów przeprowadzonych na torze AmD Tuning:

Wszystkie badania, projektowanie i rozwój prowadzone są w siedzibie AIRTEC w Wielkiej Brytanii przez nasz zespół najlepszych producentów i inżynierów. Długie dni torów w Wielkiej Brytanii i wielokrotne wyjazdy na Nürburgring uzupełniają nasz rozbudowany program rozwoju i testowania.

Dążymy do tego, aby wszystkie nasze produkty przeszły wyczerpujący test, dzięki czemu możemy skupić się na zapewnieniu ich najwyższej jakości, dostarczając Państwu najlepsze osiągi na drodze i torze.

Wymiary intercoolera:

Grubość rdzenia: 60 mm

Wysokość: 420 mm

Szerokość: 860 mm

Data sheet
ATINTVAG12
Marka
Audi
Seat
Skoda
Volkswagen
chat Comments (0)