do88 VAG 1.8/2.0 TSI (MQB) Turbo inlet pipe
zoom_out_map
chevron_left chevron_right

W sprawie dostępności wyślij do nas e-mail na adres info@rpmotorsport.pl

Nowy

do88 VAG 1.8/2.0 TSI (MQB) Turbo inlet pipe

Wysokowydajny wlot turbo (TIP), zaprojektowany przez do88. Do łatwego montażu w Audi Seat Skoda VW 1.8 TSI / 2.0 TSI (MQB).

789,00 zł (brutto) 641,46 zł (netto)
Brutto Dostępność? Wyślij e-mail.
check Dostępność? Wyślij e-mail.

Musisz być zalogowany, aby móc negocjować ceny

Bezpieczne płatności PayU oraz szyfrowane połączenie SSL
Darmowa dostawa już od 499 pln. Przesyłki nadajemy również w paczkomatach Inpost.
14 dni na zwrot
Opis

Istotne zalety z rurą wlotową do88 turbo (numery porównawcze OEM):
- Większa średnica: 76mm (70mm), daje 35% większą powierzchnię przepływu!
- Przepływ powietrza przy 75 mbar/1,09psi spadek ciśnienia, 514 CFM (410 CFM), do88 25% większy przepływ!
- Obrabiany CNC kołnierz turbo o zoptymalizowanym promieniu przepływu!
- Wąż silikonowy o zoptymalizowanym przepływie z schodkami wewnątrz, które dopasowują się do połączeń w celu zmniejszenia turbulencji!
- Wąż silikonowy wzmocniony drutem stalowym do pokrywy skrzynki powietrznej OEM lub do88.
- Dostępny zarówno dla oryginalnych turbosprężarek jak i hybrydowych turbosprężarek o średnicy wewnętrznej 53mm.
- Prosta prosta instalacja z przejrzystą instrukcją montażu. (Zobacz instrukcję montażu poniżej, aby uzyskać szczegółowe informacje).

Rura wlotowa do turbosprężarki została zaprojektowana tak, aby zapewnić najlepszy możliwy przepływ powietrza do turbosprężarki. Lepszy przepływ powietrza daje lepszą wydajność i większą moc!
Rura wlotowa turbo do88 wykonana jest z aluminium z kołnierzem turbo obrabianym CNC, portem PCV i uchwytem.

Zawsze należy pamiętać, że rura wlotowa i węże OEM turbo zostały zaprojektowane dla poziomu mocy, do którego pierwotnie zbudowano samochód. Wzrost mocy może spowodować, że rury i węże OEM nie będą miały takiej wydajności, jakiej potrzebujesz. Więc już po dostrojeniu oprogramowania silnika do88 rury wlotowej turbo dadzą wzrost wydajności w stosunku do OEM!

Ten produkt jest dostarczany ze wszystkim, co jest niezbędne do łatwej instalacji, bez konieczności cięcia lub w jakikolwiek sposób zmieniając oryginalny kształt samochodu. Sprzęt instalacyjny i instrukcja montażu są oczywiście dołączone.

Dbajcie Państwo o swój silnik. Wybierz do88.

Pasuje do:
   

VW Golf (MK7, MK7.5)
Model years: 2013-
Model: GTI, R, Clubsport, ED40, Golf, Sportwagen
Engine: 1.8 TSI, 2.0 TSI

VW Passat (3G)
Model years: 2015-
Engine: 1.8 / 2.0 TSI

VW Tiguan (MK2)
Model years: 2016-
Engine: 2.0 TSI

VW Arteon
Model years: 2017-
Engine: 2.0 TSI

VW Jetta GLI (MK7)
Model years: 2019-
Engine: 2.0 TSI

Audi A3 / S3 (8V)
Model years: 2012-
Engine: 1.8 TFSI, 2.0 TFSI

Audi TT / TTS (8S)
Model years: 2015-
Engine: 1.8 TFSI, 2.0 TFSI

SEAT León / Cupra (MK3)
Model years: 2013-
Engine: 1.8 TSI, 2.0 TSI

Skoda Octavia / VRS (MK3)
Model years: 2013-
Engine: 1.8 TSI, 2.0 TSI

Skoda Superb (B8)
Model years: 2015-
Engine: 1.8 TSI, 2.0 TSI

OEM-reference: 5Q0 129 654 P, 5Q0 129 654 AE, 5Q0 129 654 L, 5Q0 129 635 L, 5Q0 129 635 P,
5Q0 129 635 Q, 5Q0 129 634 P

Opis
IR-130R-48-OEM
Marka
Audi
Seat
Skoda
Volkswagen
Załączniki
chat Komentarze (0)