do88 dolot VAG 1.8 2.0 TSI (MQB) Golf MK7 / Cupra / Octavia RS/ Audi S3
zoom_out_map
chevron_left chevron_right

W sprawie dostępności wyślij do nas e-mail na adres info@rpmotorsport.pl

Nowy

do88 dolot VAG 1.8 2.0 TSI (MQB) Golf MK7 / Cupra / Octavia RS/ Audi S3

Wydajny zestaw dolotowy VAG 1.8 2.0 TSI (MQB)!

Ten zestaw jest przeznaczony dla wymagających użytkowników o dużej mocy i chcących zachować czysty, prawie fabryczny wygląd układu dolotowego!

1 214,00 zł (brutto) 986,59 zł (netto)
Brutto Dostępność? Wyślij e-mail.
check Na zamówienie

Musisz być zalogowany, aby móc negocjować ceny

Bezpieczne płatności PayU oraz szyfrowane połączenie SSL
Darmowa dostawa już od 499 pln. Przesyłki nadajemy również w paczkomatach Inpost.
14 dni na zwrot
Opis

System dolotu powietrza o dużej wydajności do88 eliminuje efekt "szyjki butelki" w fabrycznym systemie wlotu powietrza. Dolna część fabrycznej skrzynki powietrznej z łatwością obsługuje poziomy mocy do 500 KM. Jednak fabryczna pokrywa i przewody doprowadzające powietrze do wlotu turbo są zbyt restrykcyjne dla wyższych poziomów mocy.

Dlatego też do88 skupiono się na wyeliminowaniu wąskich gardeł w pokrywie skrzynki i kanałach wlotowych turbo. Nasza konstrukcja zawiera jednoczęściową, plastikową górną pokrywę airboxa z 3 1/8" (80mm) kanałem wlotowym z idealnie gładkimi przejściami, co znacznie zmniejsza turbulencje i ograniczenia przed wlotem turbo.

W ten sposób możemy utrzymać czysty, prawie fabryczny wygląd systemu wlotu powietrza i nadal obsługiwać wysokie poziomy mocy (do 500 KM), w 100% przykręcane bez modyfikacji samochodu.

Układ dolotowy do88 ma o 44% lepszy przepływ powietrza niż fabryczny (kompletny układ dolotowy do88 z filtrem powietrza BMC i rurą wlotową turbo do88). Weryfikacja w naszym własnym stole przepływowym SuperFlow SF-1020 (patrz schemat poniżej).

Nasz układ dolotowy jest zaprojektowany tak, aby poprawić przepływ / obniżyć podciśnienie i jednocześnie czerpać tylko zimne powietrze. Wiele układów dolotowych na rynku wtórnym pobiera gorące powietrze z komory silnika, co powoduje wysokie IAT i tym samym utratę mocy / wydajności. Nasze rozwiązanie utrzymuje fabryczny system kanałów świeżego powietrza, który jest prawdziwym wlotem zimnego powietrza.

Do88 Performance Turbo system wlotu powietrza pasuje zarówno do samochodu z portem wtrysku wtórnego powietrza (SAI) w pokrywie skrzynki powietrznej, jak i bez niego.

Opcjonalnie w tym zestawie można zdecydować się na dołączenie zmodernizowanego filtra panelowego BMC o wysokim przepływie, który zastąpi fabryczny papierowy filtr. Ten filtr powietrza oferuje zwiększony przepływ i doskonałą filtrację. Inną opcją w tym zestawie jest dołączenie 3" rury wlotowej turbo do88 w celu dalszej modernizacji systemu wlotowego turbo. Zalecamy użycie naszego systemu wlotowego Turbo Performance z naszą 3" rurą wlotową, ponieważ są one do siebie dopasowane w celu zapewnienia możliwie najlepszego, jednolitego przepływu.

Do88 Performance Turbo system wlotu powietrza jest dostarczany jako kompletny pakiet z wszystkimi częściami potrzebnymi do instalacji.

Pasuje do:

VW Golf (MK7, MK7.5)

Model years: 2013-

Model: GTI, R, Clubsport, ED40, Golf, Sportwagen

Engine: 1.8 TSI, 2.0 TSI

VW Passat (3G)

Model years: 2015-

Engine: 1.8 / 2.0 TSI

VW Tiguan (MK2)

Model years: 2016-

Engine: 2.0 TSI

VW Arteon

Model years: 2017-

Engine: 2.0 TSI

VW Jetta GLI (MK7)

Model years: 2019-

Engine: 2.0 TSI

Audi A3 / S3 (8V)

Model years: 2012-

Engine: 1.8 TFSI, 2.0 TFSI

Audi TT / TTS (8S)

Model years: 2015-

Engine: 1.8 TFSI, 2.0 TFSI

SEAT León / Cupra (MK3)

Model years: 2013-

Engine: 1.8 TSI, 2.0 TSI

Skoda Octavia / VRS (MK3)

Model years: 2013-

Engine: 1.8 TSI, 2.0 TSI

Skoda Superb (B8)

Model years: 2015-

Engine: 1.8 TSI, 2.0 TSI

OEM reference:

5Q0129607AC, 5Q0129620B, 5Q0129654P

5Q0129654AE, 5Q0129654L, 5Q0129635L 

5Q0129635P, 5Q0129635Q, 5Q0129634P

Opis
LF-120-R-F-OEM
Nowy produkt
Marka
Audi
Seat
Skoda
Volkswagen
Załączniki
chat Komentarze (0)