legend

W sprawie dostępności wyślij do nas e-mail na adres info@rpmotorsport.pl

Olej do docierania silników Millers Oils CRO 10w40 1L

Wyczynowy olej do docierania silnika. Rajdowe i wyścigowe silniki absolutnie NIE MOGĄ być docierane na olejach syntetycznych. Idealny olej do dotarcia się wszystkich części.

38,00 zł
Brutto Realizacja 2-4 dni
 Zapytaj o dostępność
Olej do docierania silników Millers Oils CRO 10w40 1L

Twoja ocena została dodana.

Wystąpił błąd podczas dodawania oceny.

Tylko zalogowani klienci mogą oceniać produkty.

Ocena
Ocena
Ocena
Ocena
Ocena
ocena: 0 / 5
Nie oceniłeś jeszcze tego produktu.
Liczba oddanych głosów: 0
  • Bezpieczne płatności PayU oraz szyfrowane połączenie SSL Bezpieczne płatności PayU oraz szyfrowane połączenie SSL
  • Darmowa dostawa już od 499 pln. Przesyłki nadajemy również w paczkomatach Inpost. Darmowa dostawa już od 499 pln. Przesyłki nadajemy również w paczkomatach Inpost.
  • 14 dni na zwrot 14 dni na zwrot

Opis

Wyczynowy olej do docierania silników na hamowni (do 5h). Najwyższej jakości bazowy olej mineralny, wzmocniony o niskiej lotności, oraz innymi dodatkami uszlachetniającymi. Ten mineralny olej o lepkości 10w40 został starannie opracowany z myślą o wyjątkowo wysokiej ochronie nowych części silnika, oraz skróceniu procesu docierania silnika.

STOSOWANIE:

Do użytku bez żadnych dodatków w nowych (po remoncie), zmodyfikowanych silnikach benzynowych i Diesel, w procesie docierania na hamowni.

Może być także stosowany w procesie delikatnego docierania silnika w ruchu ulicznym, maksymalnie do 800km.

KORZYŚCI:

został stworzony by sprostać wymaganiom profesjonalnych warsztatów mechanicznych budujących silniki wyczynowe

zwiększa docelową moc powodując lepsze ?układanie się? silnika

zapewnia maksymalną ochronę mocno wyżyłowanych podzespołów zapewniając optymalne układanie się pierścieni i tulei

zastosowane w CRO 10w40 dodatki pozwalają na krótkie, duże obciążenie silnika

dobrana lepkość zapewnia, że (pomimo zastosowania bardzo dużej ilości dodatków chroniących przed zużyciem) pierścienie osiągną graniczny poziom smarowania podczas docierania

CHARAKTERYSTYKA:

maksymalny czas pracy: 5h na hamowni / 800km na drodze

optymalna temperatura pracy oleju: 85 ? 115 C

znakomity wynik testu szczelności cylindrów (4%) po docieraniu na hamowni

PARAMETRY:

Lepkość SAE 10w40

Ciężar właściwy przy 15 C 0.871

Lepkość kinematyczna przy 100 C 13,6cSt

Lepkość kinematyczna przy 40 C 89,8 cSt

Indeks lepkości 154

Temperatura krzepnięcia C <-25

Temperatura zapłonu C >200

Lepkość na zimno @ -25 C 7,000cP Maximum

Opis

CRO 10w40 1L