Olej XF PREMIUM C5 ECO 5w20 – nowość!

Od dziś dostępny* jest olej: XF PREMIUM C5 ECO 5w20. To kolejny produkt ze zmodernizowanej linii XF PREMIUM wykorzystującej nową technologię DFT (Dynamic Fluid Technology). Zastępuje on znany olej: XF LONGLIFE EB 5w20, który nie jest już dostępny. Kod produktu: 7779.
Teraz olej jest oficjalnie zatwierdzony przez Ford i Jaguar Land Rover.

XF PREMIUM C5 ECO 5w20
Fully synthetic, MID SAPS, do silników benzynowych, Diesel oraz hybrydowych.

Zastosowanie:
Olej silnikowy klasy premium zatwierdzony przez OEM, wykorzystujący technologię Millers Oils DFT (Dynamic Fluid Technology) do silników wymagających oleju C5 o lepkości 5w20, głównie Ford Eco-Boost, oraz Jaguar Land Rover.

Charakterystyka:
ACEA C5, API SN-RC, API SN, Ford WSS-M2C948-B (potwierdzenie OEM), Ford WSS-M2C948-A (potwierdzenie OEM), Ford WSS-M2C-913-D (potwierdzenie OEM), ILSAC GF-5,Jaguar Land Rover STJLR 03.5004 (potwierdzenie OEM).

Przeznaczenie:
ACEA A1/B1, Chrysler MS-6395, Fiat 955535-CR1, Ford WSS-M2C925-B, Ford WSS-M2C925-A, marki azjatyckie
Cechy i korzyści:

  • olej silnikowy Millers Oils XF Premium z technologią DFT (Dynamic Fluid Technology) zapewnia lepszy przepływ oleju przy zimnym starcie, natychmiast chroniąc kluczowe komponenty silnika, od początku każdej podróży
  • olej silnikowy Millers Oils XF Premium z technologią DFT (Dynamic Fluid Technology) maksymalizuje stabilność lepkościową przy wysokich temperaturach. To redukuje tempo zużywania się silnika, dając jednocześnie znakomitą ochronę elementów silnika, takich jak np. tłoki, pierścienie, łańcuch rozrządu, panewki, popychacze zaworowe
  • DFT (Dynamic Fluid Technology) zapewnia wyjątkową czystość silnika, niższe zużycie paliwa, emisję spalin, oraz potencjał dłuższego interwału wymiany
  • DFT (Dynamic Fluid Technology) uzupełnia i wzmacnia właściwości technologii MID SAPS chroniącej układy oczyszczania spalin, takie jak: filtry cząstek stałych, katalizatory (SCR) / AdBlue, dbając o kontrolę sadzy, a tym samym środowisko.
  • DFT (Dynamic Fluid Technology) zapewnia wyjątkową natychmiastową ochronę w wysokich i niskich temperaturach, jednocześnie zmniejszając zużycie paliwa i emisję spalin.
  • olej silnikowy Millers Oils XF Premium z technologią DFT (Dynamic Fluid Technology) został specjalnie opracowany do stosowania także we wszystkich układach hybrydowych, w tym w typowych pojazdach hybrydowych z samoczynnym ładowaniem (HEV) jak i hybrydowych pojazdach typu plug-in (PHEV).

Parametry:

Ciężar właściwy przy 15 C, g/ml:…0,847
Lepkość kinematyczna przy 100 C:…7,9 cSt
Lepkość kinematyczna przy 40 C:…38,5 cSt
Indeks lepkości:…183
Temperatura krzepnięcia:… -45 C
Temperatura zapłonu:…215 C
TBN:…8 mg KOH / g
HTHS:…2,6 mPa s

Pojęcia:

SAPS – popioł siarczanowy (SA), fosfor (P) i siark (S) – poziom popiołów (FULL – wysoki, MID – średni, LOW – niski). Poziom SAPS wynika bezpośrednio z norm ACEA / OEM, DFT – Dynamic Fluid Technology, OEM – Original Equipment Manufacturer – producent podzespołu na fabryczny montaż (producent pojazdu), marki azjatyckie, np., ale nie wyłącznie: Honda, Hynundai, Infiniti, Kia, Lexus, Nissan, Suzuki i Toyota,

Zapraszamy na zakupy:
https://www.rpmotorsport.pl/oleje-silnikowe-syntetyczne/olej-silnikowy-xf-premium-c5-eco-5w20.html