Czy te felgi będą pasowały do mojego auta?

Spędzasz godziny przed komputerem i nie wiesz jakie felgi wybrać do swojego auta? Zastanawiasz się jaki rozmiar będzie najlepszy? Poniżej postaramy się pomóc rozwiązać Twój problem.

Ford Mustang GT | Felgi JR30 Matt Bronze 20″

Felgi stalowe czy aluminiowe?
Kiedyś był dylemat felgi stalowe czy aluminiowe, teraz wszyscy już wiemy, że lepiej będą wyglądały aluminiowe w dodatku są lżejsze, dobrze wyglądają i wcale się tak nie gną jak nam wmawiano. Praktycznie każde auto klasy średniej wyjeżdża z fabryki właśnie na takich felgach.

VW Arteon | Felgi JR28 20″

Jaki wzór, jaki kolor?

Najgorsze co można zrobić to kupić felgi sugerując się opinią kolegi (lub koleżanki). Szukając felg patrz po prostu na to co Ci się podoba. W naszej ofercie jest ogrom różnych możliwość. Felgi pięcio ramienne, felgi wieloramienne, felgi srebrne, czarne, matowe, złote czy zielone. Pamiętaj to ma się podobać Tobie, a nie innym (fakt sąsiad też dobrze jakby nie mógł oderwać wzroku od Twojego auta na nowej feldze :))

Felgi JR32 (czarny mat, złote, gun metal oraz srebrne)

Jeżeli szukasz inspiracji warto zajrzeć na nasz profil FB tam dosyć często wrzucamy zdjęcia aut na felgach JR Wheels –> https://www.facebook.com/rpmotorsport/

Jak dobrać felgi do mojego samochodu?

Chyba najważniejsze pytanie. Odpowiemy jak my to robimy, a opcje są dwie.

  • Felgi można dobrać według parametrów OEM czyli z homologacji auta, wtedy mamy pewność, że wszystko pasuje i nic nie obciera. W tym celu korzystamy z super fajnego konfiguratora on-line : https://www.wheel-size.com/
  • Jeżeli chcesz jednak dokładnie spasować felgi w dodatku masz auto po tuningu (zawias, błotniki czy nadkola) wtedy należy wykonać pomiary według tego konfiguratora: http://uniwers.vot.pl/et/

Warto też odwiedzić ten konfigurator: https://www.wheel-size.com/calc/

Jeżeli nadal nie rozwialiśmy Twoich wątpliwości zawsze możesz do nas napisać e-mail poszukamy zdjęć i inspiracji specjalnie dla Ciebie.

VW Tiguan | Felgi JR21 front 22×9,5 rear 22×10,5

Jaki olej do nowoczesnych silników Volvo, VW, Ford i inne

1. MILLERS OILS XF LONGLIFE VOLVO 0w20 jest zgodny z normą ACEA C5. Rekomendowany do najnowszych silników Diesel oraz benzynowych wymagających oleju o specyfikacji 0w20 VOLVO VCC-RBSO-2AE. XF LONGLIFE VOLVO 0w20 jest w pełni kompatybilny z filtrami cząstek stałych w silnikach Diesel (DPF) oraz benzynowych (GPF), a także z katalizatorami, zgodnie z najnowszymi normami czystości spalin.

  • zastosowana w tym oleju syntetyczna technologia zapewnia znakomitą płynność oleju w niskich temperaturach, aż do -35 C, co oznacza szybką ochronę kluczowych elementów silnika – silnik zużywa się najbardziej podczas uruchamiania
  • oferuje wyjątkową stabilność lepkościową oleju w wysokich temperaturach, oraz ekstremalnych warunkach użytkowania – w celu zwiększonej ochrony i wydłużonej żywotności silnika.
    zwiększona ochrona dzięki mocniejszemu filmowi olejowemu między elementami metalowymi, który redukuje tarcie i zużycie. Olej utrzymuje parametry przez cały interwał między wymianami oleju zgodnie z zaleceniami producenta (OEM).
  • obniżona lepkość oznacza niższe zużycie paliwa oraz niższą emisję spalin, do czego przyczynia się także optymalny poziom detergentów i dyspersantów. To zapewnia czystość silnika (brak szlamu), co polepsza spalanie oraz utrzymuje efektywnym system oczyszczania spalin
  • specyfikacja ACEA C5 MID SAPS jest zbliżona do ACEA C3, ale ma niski wskaźnik HTHS (pomiędzy 2,6 a 2,9 mPas)

2. MILLERS OILS XF LONGLIFE VW 0w20 to kolejny olej ACEA C5. Jest rekomendowany do najnowszych silników benzynowych i Diesel wymagających oleju o specyfikacji 0w20 VW 508.00/509.00, VW TL 52577 oraz Porsche C20. XF LONGLIFE VW 0w20 jest w pełni kompatybilny z filtrami cząstek stałych w silnikach Diesel (DPF) oraz benzynowych (GPF), a także z katalizatorami, zgodnie z najnowszymi normami czystości spalin Euro VI. XF LONGLIFE VW 0w20 nie jest kompatybilny wstecz – nie wolno go stosować starszych silnikach. Olej charakteryzuje się niebieskim kolorem. Pozostałe cechy:

  • znakomita płynność oleju w niskich temperaturach, aż do -35 C (temp. krzepnięcia -45 C), co oznacza szybką ochronę kluczowych elementów silnika – silnik zużywa się najbardziej podczas uruchamiania
  • obniżona lotność oleju Noack (wpływ na zużycie oleju) zgodna z normą grupy VAG oferuje wyjątkową stabilność lepkościową oleju w wysokich temperaturach, oraz ekstremalnych warunkach użytkowania – w celu zwiększonej ochrony i wydłużonej żywotności silnika.
  • zwiększona ochrona dzięki mocniejszemu filmowi olejowemu między elementami metalowymi, który redukuje tarcie i zużycie. Olej utrzymuje parametry przez cały interwał między wymianami oleju zgodnie z zaleceniami producenta (OEM).
  • obniżona lepkość oznacza niższe zużycie paliwa oraz niższą emisję spalin, do czego przyczynia się także optymalny poziom detergentów i dyspersantów. To zapewnia czystość silnika (brak szlamu), co polepsza spalanie oraz utrzymuje efektywnym system oczyszczania spalin
  • specyfikacja longlife VW 508.00/509.00 o niskim wskaźniku HTHS (pomiędzy 2,6 a 2,9 mPas)

3. MILLERS OILS XF LONGLIFE 12 FE 0w30 został opracowany przede wszystkim z myślą o silnikach BMW wymagających oleju z normą BMW LONGLIFE 12 FE. Jest w pełni kompatybilny z filtrami cząstek stałych w silnikach Diesel (DPF) oraz benzynowych (GPF), a także z katalizatorami, zgodnie z najnowszymi normami czystości spalin.

  • zastosowana w tym oleju syntetyczna technologia zapewnia znakomitą płynność oleju w niskich temperaturach, aż do -35 C, co oznacza szybką ochronę kluczowych elementów silnika – silnik zużywa się najbardziej podczas uruchamiania
  • zwiększona ochrona dzięki mocniejszemu filmowi olejowemu między elementami metalowymi, który redukuje tarcie i zużycie. Olej utrzymuje parametry przez cały interwał między wymianami oleju zgodnie z zaleceniami producenta (OEM)
  • obniżona lepkość oznacza niższe zużycie paliwa oraz niższą emisję spalin, do czego przyczynia się także optymalny poziom detergentów i dyspersantów. To zapewnia czystość silnika (brak szlamu), co polepsza spalanie oraz utrzymuje efektywnym system oczyszczania spalin

4. MILLERS OILS XF LONGLIFE 14 FE+ 0w20 jest rekomendowany do najnowszych silników Diesel oraz benzynowych wymagających oleju o specyfikacji BMW Longlife 14 FE+ lub Jaguar Land Rover STJLR 51.5122. Zgodny z najnowszą normą ACEA C5. XF LONGLIFE 14 FE+ 0w20 jest w pełni kompatybilny z filtrami cząstek stałych w silnikach Diesel (DPF) oraz benzynowych (GPF), a także z katalizatorami, zgodnie z najnowszymi normami czystości spalin. XF LONGLIFE 14 FE+ 0w20 nie jest kompatybilny wstecz – nie wolno go stosować starszych silnikach. To w pełni syntetyczny, zaawansowany technologicznie olej silnikowy typu MID SAPS przeznaczony do najnowszych silników. Opracowany tak, by spełnić oraz zapewnić najwyższą wydajność zgodną z normą producenta (OEM). Jest to możliwe dzięki ulepszonym właściwościom utrzymującym silnik w czystości, trwałości oleju, zredukowanym tarciu, wyższym właściwościom przeciwzużyciowym, a także niższym zużyciu paliwa. Cechy charakterystyczne:

  • znakomita płynność oleju w niskich temperaturach, aż do -35 C, co oznacza szybką ochronę kluczowych elementów silnika – silnik zużywa się najbardziej podczas uruchamiania
  • wyjątkowa stabilność lepkościową oleju w wysokich temperaturach, oraz ekstremalnych warunkach użytkowania – w celu zwiększonej ochrony i wydłużonej żywotności silnika.
  • zwiększona ochrona dzięki mocniejszemu filmowi olejowemu między elementami metalowymi, który redukuje tarcie i zużycie. Olej utrzymuje parametry przez cały interwał między wymianami oleju, zgodnie z zaleceniami producenta (OEM).
  • obniżona lepkość oznacza niższe zużycie paliwa oraz niższą emisję spalin, do czego przyczynia się także optymalny poziom detergentów i dyspersantów. To zapewnia czystość silnika (brak szlamu), co polepsza spalanie oraz utrzymuje efektywnym system oczyszczania spalin

5. MILLERS OILS XF LONGLIFE FORD 0w30 jest rekomendowany do najnowszych silników Diesel wymagających oleju 0w30 z normą Ford M2C950-A oraz Jaguar Land Rover STJLR 03.5007. XF LONGLIFE FORD 0w30 jest w pełni kompatybilny z filtrami cząstek stałych w silnikach Diesel (DPF) oraz benzynowych (GPF), a także z katalizatorami, zgodnie z najnowszymi normami czystości spalin. XF LONGLIFE FORD 0w30 nie jest kompatybilny wstecz – nie wolno go stosować starszych silnikach.

  • zastosowana w tym oleju syntetyczna technologia zapewnia znakomitą płynność oleju w niskich temperaturach, aż do -35 C, co oznacza szybką ochronę kluczowych elementów silnika – silnik zużywa się najbardziej podczas uruchamiania
  • spełnia wymagania Ford / Jaguar Land Rover oferując wyjątkową stabilność lepkościową oleju w wysokich temperaturach, oraz trudnych warunkach użytkowania – w celu zwiększonej ochrony i wydłużonej żywotności silnika
  • zwiększona ochrona dzięki mocniejszemu filmowi olejowemu między elementami metalowymi, który redukuje tarcie i zużycie. Olej utrzymuje parametry przez cały interwał między wymianami oleju zgodnie z zaleceniami producenta (OEM)
  • obniżona lepkość oznacza niższe zużycie paliwa oraz niższą emisję spalin, do czego przyczynia się także optymalny poziom detergentów i dyspersantów. To zapewnia czystość silnika (brak szlamu), co polepsza spalanie oraz utrzymuje efektywnym system oczyszczania spalin

Przewody hamulcowe w stalowym oplocie HEL

Przewody hamulcowe firmy HEL zapewniają doskonałe połączenie pomiędzy pompą hamulcową, a zaciskiem. W przeciwieństwie do przewodów gumowych nie zwiększają swej objętości pod wpływem ciśnienia. Dzięki temu hamulec staje się lepiej dozowalny.

Przewody mają teflonowy rdzeń pokryty oplotem ze stali nierdzewnej. W oplot wtopiona jest koszulka z tworzywa przezroczysta lub kolorowa. Przewody mają odpowiednio dobraną do danego modelu długość, końcówki i mocowania. Końcówki wykonane są ze stali nierdzewnej.

Wszystkie przewody wykonywane są pod zamówienie i zastępują przewody fabryczne bez żadnych modyfikacji. 

Więcej się dowiesz w naszym sklepie internetowym :

https://www.rpmotorsport.pl/produkty/uklad-hamulcowy/przewody-hamulcowe-w-stalowym-oplocie-hel

Pamiętaj, aby ułatwić sobie wyszukiwanie korzystaj z filtrów po lewej stronie 🙂

Felgi JR Wheels – PRE-SEASON SALE

Ruszyła przed sezonowa wyprzedaż na wybrane modele felg Japan Racing, sprawdź ofertę w pliku poniżej:

Rabatów udzielamy indywidualnie, przed zakupem prosimy o kontakt e-mail info@rpmotorsport.pl (sprawdzimy dostępność)

Wyprzedaż trwa od 28.01.2018 do 28.02.2019 lub do wyczerpania zapasów.

Zapoznaj się z całą ofertą felg JR Wheels:

https://www.rpmotorsport.pl/produkty/felgi-nakretki-dystanse

Felgi Japan Racing – wizualizacja 360

Czy wiesz, że od dzisiaj możesz swoje wymarzone felgi zobaczyć w wizualizacji 360 stopni? Dokładnie takiej jak poniżej!

Na zdjęciu:
Japan Racing JR21 22×9 ET30-45 5H Blank Matt Black

Oto co musisz zrobić 🙂

  1. Znajdź swój model na naszej stronie: https://www.rpmotorsport.pl/produkty/felgi-nakretki-dystanse
  2. Zejdź na dół do opisu produktu, skopiuj link i wklei go w nowym oknie przeglądarki, przykład https://modeview.com/pl/presentation/9fbbcfda878cc183

Dla Waszej wygody dodaliśmy również filtry, macie teraz możliwość wyboru felg po modelu, rozmiarze, szerokości felgi i kolorze.

Nieustannie pracujemy nad poprawą i nowymi funkcjonalnościami na naszej stronie!
Jak masz do nas jakieś pytania pisz śmiało: info@rpmotorsport

Sezon zbliża się wielkimi krokami! 🙂


CZYM JEST LSPI?

MILLERS OILS XF LONGLIFE LSPI – PYTANIA I ODPOWIEDZI CZYM JEST LSPI?
Przedwczesny zapłon przy niskiej prędkości obrotowej silnika (Low Speed Pre Ignition), to nic innego jak niekontrolowane spalanie. Pojawia się, gdy olej silnikowy miesza się w komorze spalania (na powierzchni cylindra) z paliwem, oraz atomizuje, tworząc mieszaninę, która ściśnięta przez tłok zapala się zanim świeca da iskrę. To skutkuje szybkim, niekontrolowanym wzrostem ciśnienia, który może uszkodzić tłoki, pierścienie, głowicę, korbowód.

LSPI pojawia się przy mocnym otwarciu przepustnicy przy niskich i średnich obrotach silnika, np. przy przyspieszaniu z małej prędkości na 5tym lub 6tym biegu.

DLACZEGO TEN PROBLEM WYSTĄPIŁ DOPIERO TERAZ?
Wraz ze wzrostem zapotrzebowania na bardziej wydajne samochody osobowe, producenci zmodyfikowali silniki wykonane w technologii „downsizingu” (mała pojemność, turbo) tak, by zmniejszyć ich zużycie paliwa, oraz emisję spalin. Jednak, jako skutek uboczny, w niektórych z nich wystąpiło ryzyko wystąpienia LSPI.

CZY LSPI WYSTĘPUJE ZARÓWNO W SILNIKACH BENZYNOWYCH, JAK I DIESEL?
Nie, LSPI to problem wyłącznie silników benzynowych – ze względu na inny niż w silnikach Diesel rodzaj zapłonu (świeca zapłonowa).

W JAKI SPOSÓB PRODUKT MILLERS OILS MOŻE POMÓC ROZWIĄZAĆ PROBLEM?
Stworzyliśmy nowy olej silnikowy, XF LONGLIFE LSPI 5w30, który wykorzystuje najnowsze dodatki chemiczne rekompensujące niedobory konstrukcyjne silnika. To oznacza, że kierowcy mogą uniknąć problemu LSPI stosując odpowiedni olej.

Specyfikacja:
API SN, SN-RC (Resource Conserving)
ILSAC GF-5
GM Dexos 1 Gen 2
Ford M2C946A

Szukasz oleju spełniającego powyższe parametry?
Znajdziesz go w naszym sklepie internetowym w opakowaniach 5 litrowych: https://www.rpmotorsport.pl/oleje-silnikowe-syntetyczne/olej-silnikowy-millers-oils-xf-longlife-lspi-5w30-5l.html

oraz 1 litrowych: https://www.rpmotorsport.pl/oleje-silnikowe-syntetyczne/olej-silnikowy-millers-oils-xf-longlife-lspi-5w30-1l.html

Olej silnikowy Millers Oils XF Longlife LSPI – Nowość

XF LONGLIFE LSPI 5w30 to w pełni syntetyczny, zaawansowany technologicznie, olej silnikowy przeznaczony do najnowszych silników. Opracowany tak, by spełnić oraz zapewnić najwyższą wydajność zgodną z normą producenta (OEM). Jest to możliwe dzięki ulepszonym właściwościom utrzymującym silnik w czystości, trwałości oleju, redukcji tarcia, wyższym właściwościom przeciwzużyciowym, a także niższym zużyciu paliwa.

XF LONGLIFE LSPI 5w30 jest rekomendowany do silników wymagających oleju o specyfikacji GM Dexos 1 Gen 2, chroniącego przed zjawiskiem LSPI (przedwczesny zapłon przy niskich prędkościach obrotowych silnika). Ten olej zachowuje swoje wysokie parametry przy zwiększonej temperaturze / ciśnieniu, jakie wytwarzane są przez silniki typu GDI (z bezpośrednim wtryskiem benzyny), np. turbodoładowane silniki Opel /Vauxhall. XF LONGLIFE LSPI nie jest kompatybilny wstecz z normą GM Dexos 2.

KORZYŚCI:

Zastosowana w tym oleju syntetyczna technologia zapewnia znakomitą płynność oleju w niskich temperaturach, aż do -30 C, co oznacza szybką ochronę kluczowych elementów silnika – silnik zużywa się najbardziej podczas uruchamiania


XF LONGLIFE LSPI 5w30 oferuje wyjątkową stabilność lepkościową oleju w wysokich temperaturach, oraz trudnych warunkach użytkowania – w celu zwiększonej ochrony i wydłużonej żywotności silnika.


Zwiększona ochrona dzięki mocniejszemu filmowi olejowemu między elementami metalowymi, który redukuje tarcie i zużycie. Olej utrzymuje parametry przez cały interwał między wymianami oleju zgodnie z zaleceniami producenta (OEM).


Lepkość tego oleju oznacza niższe zużycie paliwa oraz niższą emisję spalin, do czego przyczynia się także optymalny poziom detergentów i dyspersantów. To zapewnia czystość silnika (brak szlamu), co polepsza spalanie oraz utrzymuje efektywnym system oczyszczania spalin


CHARAKTERYSTYKA:
API SN, SN-RC (Resource Conserving)
ILSAC GF-5
GM Dexos 1 Gen 2
Ford M2C946A


PARAMETRY:
SAE klasa lepkości:…5W30
Ciężar właściwy przy 15 C:…0,849
Lepkość kinematyczna przy 100 C:…12,2 cSt
Lepkość kinematyczna przy 40 C:…69,4 cSt
Indeks lepkości:…175
Temperatura krzepnięcia:… -39 C
Temperatura zapłonu:…173 C
Lepkość na zimno przy -30 C…4270 cP

Olej ten możesz kupić w naszym sklepie, występuje w dwóch opakowaniach:

5 litrów: https://www.rpmotorsport.pl/oleje-silnikowe-syntetyczne/olej-silnikowy-millers-oils-xf-longlife-lspi-5w30-5l.html

oraz 1 litrowych: https://www.rpmotorsport.pl/oleje-silnikowe-syntetyczne/olej-silnikowy-millers-oils-xf-longlife-lspi-5w30-1l.html

Kilka słów o tuningu

Podobają Ci się samochody po tuningu? Od wielu lat jesteś użytkownikiem tego samego auta i marzy Ci się zmiana? Dopiero co nabyłeś używany samochód, który chciałbyś podrasować? A może poszukujesz sposobu, aby Twoje auto stało się jedynym w swoim rodzaju pojazdem? Jeśli któraś z tych odpowiedzi dotyczy Ciebie, bądź też jeśli po prostu szukasz dobrych części i akcesoriów samochodowych, koniecznie zajrzyj do sklepu www.rpmotorsport.pl w którym znajdziesz to, czego szukasz! Oferujemy elastyczne formy zapłaty za towar oraz dostawy. Możliwy jest zakup na raty, a także negocjacja cen w przypadku dużej ilości zamówionego towaru.

Zastanawiając się nad tym, jak zwiększyć osiągi mającego już swoje lata auta, pewnie przyszła ci niejednokrotnie do głowy opcja tuningu. Bardzo dobrze! Tuning to doskonały sposób na polepszenie mocy auta, jak również na zmianę jego wyglądu. A jak wiadomo, to, jak prezentuje się auto od strony wizualnej również ma swoje znacznie.

Kierowca dużo lepiej czuje się w samochodzie, który wizualnie mu się podoba. Sportowe tłumiki, spojlery, zderzaki, progi, elementy graficzne aplikowane za pomocą specjalnej folii – to dopiero niektóre z możliwych „upiększeń”. Sprawdź naszą ofertę.

Zapraszamy do kontaktu e-mail: info@rpmotorsport.pl

Felgi Japan Racing do aut terenowych

Felgi Japan Racing cieszą się ogromną popularnością wśród miłośników tuningów. Są one niezwykle efektowne, dzięki czemu trudno przejść obok nich obojętnie. Za ich pomocą możemy całkowicie odmienić wygląd naszego samochodu. Jest to najprostszy sposób na to, aby nadać mu niepowtarzalnego charakteru. Pięknie wykonane felgi sprawią, że auto wyróżni się z tłumu standardowych pojazdów. Będzie spersonalizowane, a także dopasowane do upodobań użytkownika.

Teraz również do aut terenowych z rozstawem 6×139,7 oraz 6×114,3

Dostępnych jest kilka nowych modeli:

Japan Racing JRX1
Japan Racing JRX2
Felgi Japan Racing JRX3
Felgi Japan Racing JRX4
Felgi Japan Racing JRX5
Felgi Japan Racing JRX6

Felgi Japan Racing JRX7

Felgi Japan Racing JRX8

Jak Wam się podobają te nowości?

Całą ofertę możecie obejrzeć na naszej stronie:

https://www.rpmotorsport.pl/produkty/felgi-nakretki-dystans

Pamiętaj, że przy zakupie kompletu otrzymujesz od nas dodatkowo:

– 5% rabatu (rabat naliczany jest automatycznie przy wrzuceniu 4 sztuk do koszyka)
– pierścienie centrujące
– śruby lub nakrętki
– wysyłkę kurierem